2133990999 98+ info@hpsco.net
فروش فوق العاده HPS شروع شد! بریم محصولات جدید رو ببینیم

سبد خرید کوچک

در صورتی که دوست دارید در استایل و ظاهر خود برای رفتن به محل کار تغییری ایجاد نمایید و یا از پوشش های معمول که از آن ها در محیط های اداری استفاده می شود خسته شده اید پیشنهاد ما به شما این است که شال و روسری اداری که برای محل کار دوخت و طراحی شده اند استفاده نمایید. در ادامه برخی از نکات که باید هنگام خرید این نوع شال و روسری باید رعایت شود را برای شما آورده ایم. در صورت تمایل برای استفاده از شال و روسری در محل کار بهتر است ما را تا پایان همراهی نمایید.

نکات مهم برای استفاده از شال و روسری اداری

اولین نکته ای که در رابطه با انتخاب شال و روسری اداری باید رعایت شود این است که رنگ های کلاسیک برای استفاده در این مکان ها مناسب هستند. بهتر است رنگ هایی همچون زرد، صورتی، بنفش و قرمز را برای رنگ شال و روسری اداری خود انتخاب نکنید. این نکته را بهتر است همواره به خاطر داشته باشید که پوشش شما در محل کار باید با دیگر مواقع و موقعیت ها تفاوت های قابل توجهی داشته باشد.

طراحان مد شال و روسری اداری همواره توصیه می کنند برای خرید شال و روسری اداری رنگی را انتخاب کنید که با فرم صورت شما هماهنگی داشته باشد. از مهمترین رنگ هایی که خرید آن ها برای محیط های اداری اولویت دارد رنگ های تیره هستند. شما می توانید رنگ های تیره را با رنگ های کمی روشن تر ست کنید تا استایل شما در محیط کار فوق العاده زیبا و جذاب خواهد بود.

در صورتی که می خواهید در محیط اداری از شال استفاده کنید بهتر است شال های بلند را برای خود انتخاب نمایید زیرا برای محیط های اداری گزینه ایده آل هستند.

در صورتی که می خواهید در محیط کاری خود از روسری استفاده نمایید نیز توصیه می شود روسری هایی را انتخاب نمایید که تمام سر و گردن شما را پوشش دهند. انتخاب روسری مناسب برای محیط های اداری تا حد قابل توجهی به سلیقه شما وابسته می باشد. در صورت تمایل به استفاده از روش های رایج ست کردن استایل این نکته را باید به خاطر داشته باشید که در این موارد ترکیب دو اکسسوری با پوشش شما وضعیت را بسیار مطلوب می سازد.

در صورت تمایل به استفاده از شال و روسری اداری در محل کار پیشنهاد ما به شما این است که از روسری با قواره بزرگ و شال دو متری استفاده نمایید تا یک استایل اداری منحصر به فرد داشته باشید.

در صورتی که دوست دارید شال و روسری اداری طرح دار را انتخاب نمایید توصیه می کنیم یک مدل با طرح ساده را انتخاب نمایید. بهتر است این نکته را هنگام خرید شال و روسری اداری رعایت نمایید.

نکات خرید شال و روسری اداری

هنگام خرید شال و روسری برای محل کار توجه به جنس آن نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. در صورتی که فروشنده هستید و می خواهید به مشتریان خود کمک نمایید تا یک شال و روسری نخی با رنگ مناسب برای محیط های اداری انتخاب نمایند. از انتخاب شال و روسری لمه یا پلیسه برای محیط های اداری به شدت خودداری نمایید.

اکثر خانم های شاغل در محیط های اداری از مقنعه استفاده می کنند اما اگر محیط کاری شما به صورتی است که امکان استفاده از شال و روسری اداری در آن وجود دارد بهتر است یک شال یا روسری با رنگ مشکی، قهوه ای، سرمه ای و خاکستری انتخاب نمایید. همواره توصیه می شود تا برای محیط های اداری از خرید شال و روسری با رنگ تند و تیز و طرح های شلوغ پرهیز کنید.

در صورتی که فرم صورت شما بیضی است اکثر مدل ها برای شما مناسب می باشد. افراد با این فرم صورت می توانند شال و روسری خود را به مدل های دلخواه ببندند. در صورتی که فرم صورت شما مثلثی است نیز از آنجا که عرض چانه شما بسیار کم است و به قولی چانه نوک تیز دارید و پیشانی شما عرض زیادی دارد بهتر است شال و روسری خود را به گونه ای ببندید تا عرض پیشانی شما را کاهش داده  تا با اندازه چانه متناسب شود.

چه مدل شال و روسری اداری مناسب خانم های شاغل می باشد؟

خانم های شاغل بهتر است شال و روسری خود را به گونه ای بپوشند تا تیزی چانه با استفاده از شال و روسری اداری گرفته شود. توصیه می شود روسری و شال را طوری بپوشید که گوشه های پیشانی توسط آن پوشانده شوند. تیزی چانه را می توان با استفاده از شال و روسری پوشاند. بهتر است شال و روسری را طوری ببندید که بخش پایین چانه پوشانده شود.

در صورتی که صورت شما مربع شکل می باشد بدون شک فک و چانه شما حالت مربعی دارد می توانید با استفاده از شال و روسری لبه های چانه خود را به صورت گرد نمایش دهید. برای صورت های مربعی شکل شال ها بهترین گزینه هستند.

مانتوهای تابستانی و خنک که اغلب اسپرت هستند را می توان با شال های رنگی ست کرد. استفاده از شال و روسری با رنگ روشن برای فصل تابستان باعث می شود زیاد گرم تان نشود. این نکته را به خاطر داشته باشید که در روزهای تابستان شال را باید طوری سر کرد که مجبور نباشید آن را به دور گردن خود بپیچید. پیچیدن شال دور گردن باعث می شود سر شما تا حد قابل توجهی داغ شود و در نهایت گرم تان خواهد شد.

اصول استفاده از شال و روسری اداری

علاوه بر تمامی مواردی که در این مطلب به آن ها اشاره شد باید ذکر کرد که هماهنگی رنگ و ساختار و طرح شال و روسری برای خانم ها با مانتو گزینه بسیار مهمی محسوب می شود که برای داشتن استایل زیبا حتما باید رعایت شود. روسری نخی اغلب برای پالتوها که حالت رسمی دارند گزینه مناسبی به نظر می رسند. انتخاب دیگر در رابطه با انتخاب شال و روسری دارد و آن این است که باید شال و روسری را به همراه هم به سر کرد. با این کار دیگر نگران نخواهید بود که سرما خواهید خورد. شما می توانید از یک شال نخی روی روسری خود استفاده نمایید که ضخیم تر باشد.

ای نکته را نیز در رابطه با پوشیدن روسری همراه با پالتو بهتر است به خاطر داشته باشید که بهتر است دنباله های روسری داخل یقه پالتو قرار داده شود. از آنجا که اکثر پالتوهای زنانه دارای یقه های زیبا هستند قرار دادن روسری زیر آن باعث می شود یقه پالتو قابل مشاهده باشد. بهتر است شال خود را نیز به صورت ساده روی سر خود قرار دهید و دنباله های آن را رها نمایید.

در رابطه با استفاده از شال و روسری اداری نیز باید این نکته در نظر گرفته شود که نحوه بستن شال و روسری روی سر شما ممکن است در ظاهر شما تفاوت قابل توجهی ایجاد نماید.

مدل های جدید شال و روسری اداری

روسری پاپیونی ساده

یکی از مدل های روسری جدید و مدرن که برای محیط های اداری مناسب و ایده آل هستند روسری پاپیونی ساده می باشد. این نوع روسری جلوبسته می باشد و در جلوی آن یک کراوات وجود دارد که استفاده از آن را ساده ساخته است. این مدل روسری در رنگ های خاص و مخصوص در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید که همانطور که توصیه کردیم بهتر است برای محیط های اداری روسری با رنگ تیره انتخاب شود.

روسری با سایز ۱۱۰

سایز این نوع روسری ۱۱۰ سانتی متر می باشد که در بازار بسیار کمیاب است اما طرفداران خاص خود را دارد. طرح های مدرن و به روز این مدل روسری اداری در جنس های مختلف ساتن، حریر و ابریشم و در رنگ های خاص و منحصر به فرد در بازار موجود می باشد.

روسری حورا

یکی دیگر از مدل های روسری که برای محیط های اداری مناسب می باشد روسری مدل حورا می باشد. این مدل روسری از بخش جلو دارای بند می باشد و جنس آن اغلب حریر است. این مدل روسری را می توان بیش از سه مدل بست و هر یک از روش های بستن این مدل روسری باعث می شود تا ظاهر شما کاملا متفاوت و مدرن شود. در صورتی که این مدل روسری را برای محل کار خود انتخاب نمایید و به یکی از شیوه های به روز آن را روی سر خود ببندید تا استایل شما کاملا کلاسیک به نظر برسد.

روسری سلما

یکی از زیباترین و خاص ترین مدل های روسری اداری که قواره مناسب دارد و به تنظیم نیاز ندارد روسری سلما می باشد. این مدل روسری با طراحی خاص و منحصر به فرد در بازار می باشد و می توان آن را به صورت لبنانی و یا ساده روی سر بست.

شال اداری دوتکه تارا

یکی از مدل های شال اداری که به روز، زیبا و منحصر به فرد می باشد شال دوتکه تارا می باشد. این مدل شال به شال مقنعه ای مشهور می باشد که به عنوان یکی از خاص ترین مدل های مقنعه محسوب می شود و در صورت انتخاب آن می توان به راحتی نظر همه را به سوی خود جلب کرد. این مدل روسری اداری رضایت افراد با سلیقه های مختلف را به خوبی به سوی خود جذب کرده است.

این مدل شال در رنگ های مختلف و متنوع در بازار موجود می باشد از این رو می توان آن را با انواع استایل ها ست کرد و هماهنگ با دنیای جدید و مدرن پیش رفت.

شال ریحان

یکی دیگر از انواع شال اداری، شال ریحان می باشد. در صورتی که به راحتی خود اهمیت می دهید می توانید این مدل شال را برای محیط کاری خود انتخاب نمایید. با انتخاب این مدل شال اداری کاملا زیبا و منحصر به فرد به نظر خواهید رسید. طرح های این مدل شال بسیار زیبا هستند و در صورتی که در انتخاب مدل شال وسواس بسیار زیادی دارید می توانید یکی از رنگ های این مدل شال را برای خود انتخاب نمایید تا زیبایی خود را چندین برابر جلوه دهید.

شال عربی

یکی از مدل های شال اداری که از گذشته های بسیار دور نیز توسط خانم ها برای محیط های کاری مورد استفاده قرار می گرفت شال اداری می باشد. این مدل شال اداری یکی از انواع شال و روسری اداری می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. در صورتی که دوست دارید در محیط کاری خود فوق العاده زیبا و منحصر به فرد به نظر برسید توصیه می کنیم این مدل شال را برای خود انتخاب نمایید. این مدل شال در طرح و رنگ های مختلف و متنوع در بازار موجود می باشد و یکی از طرح های پرطرفدار آن طرح پلنگی می باشد. در صورتی که از آن دسته از خانم های سخت پسند هستید می توانید یکی از طرح های به روز و مدرن آن را برای خود انتخاب نمایید.

در صورتی که به عنوان یک فروشنده شال و روسری اداری این نکات را بدانید و به مشتریان خود انتقال دهید می توانید در مدت زمان کوتاه تعداد مشتریان خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

شال و روسری از مهمترین اکسسوری های خانم ها محسوب می شوند به همین دلیل است که نحوه نگهداری و مراقبت از آن ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. مراقبت صحیح از شال و روسری طول عمر این اکسسوری ها را افزایش می دهد. مواردی از جمله نحوه شستشو آن برای از بین بردن لکه های موجود روی آن، نحوه اتو کردن و آویزان کردن شال و روسری از جمله نکاتی است که در مبحث مراقبت از شال و روسری قرار می گیرد. در ادامه راهنمای مراقبت از شال و روسری را برای شما آورده ایم.

راهنمای مراقبت از شال و روسری

یکی از مواردی که هنگام خرید شال و روسری از اهمیت قابل توجهی برخوردار است ماندگاری یک محصول می باشد. زمانی که برای خرید شال و روسری هزینه زیادی پرداخت شده باشد نحوه مراقبت از آن ها مورد توجه قرار می گیرد. شال و روسری امروزه از اکسسوری های مهم محسوب می شوند و اکثر خانم ها ترجیح می دهند شال و روسری را خریداری نمایند که بتوان مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کرد.

بخش مهمی از ماندگاری و حفظ کیفیت جنس پارچه و نوع چاپ آن وابسته می باشد در صورتی که بخش دیگر آن به نحوه نگهداری فرد از شال و روسری و چگونگی شستن آن ها وابسته می باشد. در صورتی که از آن دسته از خانم های خوش پوش هستید که به خرید شال و روسری خود اهمیت می دهید توصیه می کنیم تا پایان با مطالعه راهنمای مراقبت از شال و روسری ما را همراهی کنید.

یکی از نکات مهم که در راهنمای مراقبت از شال و روسری به آن توجه شده است مراقبت از آن ها به گونه ای است که چروک نشوند برای این منظور می توان آن ها را از چوب لباسی که به آویزان کردن شال و روسری اختصاص دارد آویزان کرد. چوب لباسی های چند پله مخصوص این کار هستند.

روسری ها را با چه آبی باید شست؟

یکی از موارد مهم در راهنمای مراقبت از شال و روسری انتخاب آب مناسب برای شستشوی آن هاست. همواره توصیه می شود روسری ها از جنس مختلف را با آب گرم شستشو دهید و برای شستن آن ها از مواد شوینده ملایم و نرم کننده استفاده نمایید. در صورتی که روی شال و روسری شما لکه وجود داشته باشد باید از جوش شیرین برای رفع آن ها استفاده نمایید. در صورتی که می خواهید برای خشک شدن شال و روسری خود از خشک کن استفاده کنید بهتر است از دور کند آن برای مدت زمان کوتاه استفاده نمایید.

راهنمای مراقبت از شال و روسری و نحوه شستشو روسری

در روسری های ابریشمی الیاف و رنگ از حساسیت بالایی برخوردار می باشند از این رو برای شستشوی آن ها بهتر است دقت نمایید. از انداختن روسری های ابریشمی در ماشین لباسشویی به شدت پرهیز نمایید. در راهنمای مراقبت از شال و روسری آمده است که برای شستن روسری ابریشمی باید از لگن آب گرم استفاده شود. همچنین توصیه می شود برای شستشوی این نوع روسری پودر شست و شو را در آب گرم حل کنید. در مرحله بعد روسری ها را به آرامی و بدون این که چنگ بزنید باید در این آب شسته و آن ها را آبکشی کنید. در مرحله آبکشی روسری ابریشمی نباید آن ها چلاند و یا آب آن ها را گرفت زیرا این کار با گذشت زمان باعث می شود الیاف ابریشمی کش بیایند و در نهایت حالت روسری از دست خواهد رفت. برای خشک کردن آن نیز بهتر است از دو حوله استفاده کرده و روسری را بین آن ها قرار دهید. پس از این که آب اضافه آن ها گرفته شد باید روسری را روی سطح صاف پهن کرد.

راهنمای مراقبت از شال و روسری و نحوه اتو کردن شال و روسری

در راهنمای مراقبت از شال و روسری آمده است که برای اتو کردن آن ها باید به طریق زیر عمل کنید:

در صورتی که جنس شال و روسری شما کاملا حساس است باید از کمترین دمای اتو استفاده کنید. همچنین باید سعی کنید تا با سطح اتو به صورت غیر مستقیم در تماس باشد. قبل از این که کار اتوکشی شال و روسری شما آغاز شود باید روی آن پارچه ای قرار دهید تا از آسیب دیدن الیاف پارچه تا حد قابل توجهی جلوگیری شود. این روش اتوکشی شال و روسری باعث می شود روی روسری یا شال اثری از اتو باقی نماند.

راهنمای مراقبت از شال و روسری و روش افزایش طول عمر روسری و شال

جهت افزایش طول عمر شال و روسری باید راهنمای مراقبت از شال و روسری مطالعه شود و نکات آن به خوبی رعایت شوند. همانطور که می دانید یکی از ضروری ترین پوشاک خانم های ایرانی شال و روسری است و این اکسسوری در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف در بازار موجود هستند. هنگام خرید شال و روسری بهتر است رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. ساتن و ابریشم از رسمی ترین نوع روسری شناخته می شود. یک روسری ساتن طرح دار برای رعایت حجاب گزینه مناسبی به نظر می رسد.

در صورتی که از آن دسته از بانوان هستید که خرید شال و روسری برای شما از اهمیت قابل توجهی برخوردار است بهتر است راهنمای مراقبت از شال و روسری را مطالعه نمایید تا از روش نگهداری آن ها اطلاعات کافی بدست آورید. روسری هایی از جنس ساتن و ابریشم به عنوان محبوب ترین پوشش برای خانم ها شناخته می شود از این رو کیفیت آن ها باید مورد توجه قرار گیرد. به طورکلی می توان گفت مراقبت از شال و روسری از حساسیت بالایی برخوردار می باشد و به مراقبت ویژه نیاز دارد تا بتوان عمر آن ها را افزایش داد.

راهنمای مراقبت از شال و روسری: نحوه لکه گیری آن ها

یکی از زیباترین و بهترین الیاف ها برای تولید پارچه ابریشم می باشد و روسری های ابریشمی با وجود قیمت بالا در بین خانم از محبوبیت قابل توجهی برخوردار می باشند. در صورت مراقبت صحیح از روسری و شال ابریشمی دوام و ماندگاری آن ها افزایش خواهد یافت. اکثر افراد با اصول مراقبت از ابریشم و نحوه شستشوی صحیح و لکه گیری آن اطلاعاتی در دسترس ندارند از این رو روسری و شال ابریشمی گران قیمت آن ها به راحتی آسیب خواهد دید.

ابتدا بهتر است رنگ پس دادن روسری یا شال ابریشمی خود را مورد بررسی قرار دهید. با استفاده از یک دستمال سفید تمیز و مرطوب می توان این مورد را بررسی کرد، پارچه تمیز را روی شال و روسری بمالید در صورت رنگی شدن دستمال شال و روسری شما رنگ پس خواهد داد از این رو بهتر است آن را خشکشویی نمایید. شال و روسری شما ممکن است با شستن رنگ خود را از دست بدهد و بور شود.

از استفاده از آب داغ برای شستن روسری و شال ابریشمی به شدت پرهیز کنید زیرا آب داغ باعث می شود روسری ابریشمی به اصطلاح آب رفته و کوچک شود. همچنین از شستشوی روسری و شال خود با استفاده از شوینده ها و پاک کننده های قوی مثل سفید کننده خودداری نمایید زیرا این مواد باعث آسیب دیدن الیاف پارچه می شوند.

برای از بین بردن لکه به صورت کامل بهتر است به سرعت عمل کنید و لکه ایجاد شده روی روسری یا شال خود را پاک کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. در صورت خشک شدن لکه کار شما دشوارتر خواهد شد. در مرحله نخست بهتر است تا حد امکان لکه ایجاد شده را با استفاده از دستمال کاغذی تمیز کنید و لکه را پاک یا محو کنید. سپس چند قطره آبلیمو و یا سرکه را با آب ترکیب کرده و برای روسری های ابریشمی خود یک لکه بر خانگی ایجاد نمایید. برای کسب اطمینان از این موضوع که این ترکیب به روسری شما آسیب نمی زند بهتر است ابتدا چند قطره از آن را روی قسمت کوچکی از روسری یا شال خود امتحان نمایید.

در راهنمای مراقبت از شال و روسری آمده است که برای شستن آن ها باید به برچسب موجود روی آن ها دقت کرد. در صورتی که راهکارهای از بین بردن لکه ایجاد شده روی روسری را بدانید در صورتی که به دلیل استفاده از رژلب، قهوه و خودکار روی روسری یا شال شما لکه ایجاد شد دیگر نگران نخواهید بود.

راهنمای مراقبت از شال و روسری و نکات مهم برای شستشوی آن ها

امکان لکه شدن گوشه های روسری که زیر گردن شما گره زده شده اند هنگام صرف غذا در رستوران یا هنگامی که روسری روی سر شما قرار دارد وجود دارد، در این شرایط توصیه می شود آن بخش از روسری خود را در دستشویی یا حمام با استفاده از آب ولرم و شامپو لباس که عطری نباشد بین دو دست خود ماساژ دهید و بلافاصله آن را آبکشی نمایید. آب روسری را با استفاده از فشار ملایم بگیرید و در بیرون از منزل و در مکانی صاف آن را آویزان کنید تا روسری و شال شما چروک نشود.

در صورتی که احساس کردید روسری شما به صورت کامل خشک شده است و آبی از آن نچکید بهتر است به آرامی و بدون این که پارچه آن کشیده شود روسری خود را اتو کنید. بهتر است هنگامی که روسری شما کمی رطوبت دارد نسبت به اتوکشی آن اقدام نمایید. هنگامی که روسری ابریشمی شما به صورت کامل خشک شده باشد اتوکشی و صاف کردن آن ها حتی با استفاده از اتو بخار نیز دشوار خواهد شد.

در صورتی که این گونه روسری ابریشمی خود را اتوکشی کنید همیشه تمیز و نو باقی خواهد ماند. در مرحله نهایی روسری یا شال خود را از طول آن سه تا زده و آویزان کنید. ابریشم نیز باید همانند ساتن در ظروف آب به صورت جداگانه شسته شوند. برای خشک کردن روسری باید آن را روی سطح صاف قرار داده تا خشک شود.

مشکلات مراقبت از شال و روسری و راهکارهای آن در راهنمای کامل مراقبت از شال و روسری

یکی از مشکلاتی که در راهنمای مراقبت از سال و روسری به آن اشاره شده است خط یا چین خوردن روسری و شال می باشد. در صورتی که برای ساماندهی کردن شال و روسری خود روش مناسبی نداشته باشید با این مشکل مواجه خواهید شد. در این شرایط به طور مداوم به اتوکشی شال و روسری خود نیاز خواهید داشت. اتوکشی مداوم روسری و شال به بافت پارچه آن آسیب خواهد زد. برای چیدمان روسری و شال خود می توانید به راهنمای مراقبت از شال و روسری مراجعه کرده و راهکارهای آن را اجرایی کنید. در صورتی که فروشنده شال یا روسری هستید و قصد دارید با خرید روسری و شال به صورت عمده دکوراسیون فروشگاه خود را تغییر دهید و برای منظم کردن آن ها به دنبال راهی خلاقانه هستید و دوست دارید به آن ها دسترسی راحتی داشته باشید. می توانید این نکات مهم که در راهنمای مراقبت از شال و روسری آمده است را رعایت نمایید.

  • ساماندهی کردن شال و روسری به صورت خطی یا طنابی
  • استفاده از آویز حلق
  • استفاده از آویز نردبانی
  • لوله کردن شال یا روسری
  • تا کردن آن ها
  • استفاده از میله حوله دیواری
  • استفاده از حلقه های کوچک
  • استفاده از چوب لباسی
  • استفاده از میز کنسول
  • استفاده از سینی شیشه ای
  • استفاده از آویز حفره دار
  • استفاده از آویز شیشه ای

بهتر است راهنمای کامل مراقبت از شال و روسری را بدانید و آن را به مشتریان خود انتقال دهید.

شال زمستانی تنها به منظور گرم کردن و مراقبت از افراد در برابر هوای سرد مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه با استفاده از آن می توان یک استایل متفاوت داشت. ممکن است خرید پالتو و کت زمستانی برای شما هزینه زیادی به همراه داشته باشد اما خرید چند شال زمستانی مناسب در ست کردن لباس های شما تاثیرگذار خواهد بود. ترکیب رنگ و طرح شال زمستانی از جمله نکاتی است که هنگام خرید یک شال زمستانی باید در نظر گرفته شوند. با فرا رسیدن فصل زمستان به عنوان یک فروشنده بهتر است با جدیدترین مد زمستان برای شال و روسری آشنایی داشته باشید تا بتوانید مشتریان خود را به خوبی راهنمایی کنید.

بسیاری از افراد عقیده دارند که ترکیب و تطبیف رنگ ها دارای الگو خاصی هستند و باید از آن ها پیروی کنند، همین امر تا حد زیادی مانع از انتخاب آزادانه رنگ های مختلف برای شال زمستانی مطابق مد زمستان می شود. اما بهتر است شما به عنوان یک فروشنده به آن ها یادآور شوید که این قوانین منسوخ شده و در دنیای امروزی اعمال نمی شوند. به مشتریان خود متذکر شوید که می توانند رنگ ها و الگوهای غیر مکمل را با یکدیگر ترکیب کنند و استایل فوق العاده زیبایی داشته باشند. مشتریان شما می توانند شال و روسری مورد علاقه خود مطابق با مد زمستان را با خیال راحت برای خود انتخاب کنند.

شال و روسری مطابق با مد زمستان باید به گونه ای انتخاب شود که صورت شما بهترین حالت را داشته باشد

می توانید به مشتریان خود توصیه کنید تا رنگ ها و الگوهای شال و روسری زمستانه خود را به گونه ای انتخاب کنند که پوست و رنگ مو شما را تکمیل کند. مشتریان شما می توانند با انتخاب شال مناسب رنگ هایی را برای لباس های خود انتخاب کنند که آن ها را برای خود مناسب نمی دانند. در صورتی که برای دستیابی به ظاهری شیک پوشیدن لباس مشکی را به این دلیل که احساس می کنند رنگ پریده و خسته به نظر برسند دوست ندارند می توانند لباس سیاه مورد نظر را با شال و روسری با رنگ خاص ست کرده و ظاهری فوق العاده شیک و زیبا داشته باشند.

توجه به بافت شال هنگام خرید آن مطابق با مد زمستان

شال در رنگ، چاپ و جنس مختلف در بازار موجود می باشد و انتخاب هر نوع بافت شال و روسری زمستانی باعث می شود ماهیت استایل شما تغییر کند. هر نوع بافت شال و روسری زمستان مطابق با مد زمستان دارای مزایای خاصی هستند. شال زمستانی با بافت پشمی شما را گرم خواهد کرد از این رو در فصل زمستان به عنوان یک نجات دهنده عمل خواهد کرد. انتخاب شال و روسری با بافت پشم باعث می شود ظاهری کلاسیک داشته باشید. اگر مشتریان شما به دنبال استایل مدرن هستند و گرمای پارچه های پشمی را دوست دارند توصیه کنید تا روی نقوش و ترکیب های رنگی مختلف تمرکز کنند. پارچه های کشمیر و مخمل نیز می توانند گزینه های مناسبی برای مد زمستان شما باشند. این پارچه ها دارای بافت نرم و لطیف هستند از این رو می توانند نظر شما را به خود جلب کنند. با انتخاب این شال ها می توانید در یک روز بد احساس خوبی داشته باشید.

اهمیت اندازه در انتخاب شال و روسری مطابق مد زمستان

به مشتریان خود این نکته را یادآور شوید که باید بتوانند شال خود را بدون این که احساس خفگی کنند یکبار دور گردن خود بپیچند از این رو بهتر است یک شال و یا روسری با اندازه مناسب برای خود انتخاب کنند. می توان اجازه داد انتهای شال و روسری روی سینه آویزان شود، همچنین باید بتوانید آن را به عقب پرت کرده یا دور گردن خود ببندید. از انتخاب شال و روسری که نمی توان آن ها را پیچید صرف نظر کنید. از محکم بستن شال خود به گونه ای که احساس خفگی به شما دست دهد خودداری نمایید.

در نظر گرفتن کیفیت شال و روسری مطابق مد زمستان

مشتریان خود را در این رابطه راهنمایی کنید که شال و روسری در نزدیکی صورت شما قرار می گیرند و از اولین مواردی هستند که در استایل شما مطابق مد زمستان مورد توجه قرار می گیرند از این رو بهتر است از خریدن شال و روسری ارزان خودداری نمایند. هنگام خرید شال و روسری زمستان باید توجه کرد که جنس های پلاستیکی و یا مصنوعی را خریداری نکنید در مقابل شال و روسری با جنس پشم، کتانی، ابریشم و کشمیر بهتر است انتخاب شوند تا مد زمستان شما مطابق روز و مدرن باشد.

اهمیت رنگ هنگام خرید شال و روسری مطابق مد زمستان

رنگ هایی همچون سیاه، بژ، خاکستری، سفید و قهوه ای برای مد زمستان گزینه مناسبی به نظر می رسند. می توانید به مشتریان خود این نکته را یادآوری کنید که با انتخاب این رنگ ها در ساخت استایل خود دچار اشتباه نخواهند شد. این رنگ ها را می توان با هر رنگ لباس ست کرد و استایل فوق العاده زیبایی داشته باشید. در صورتی که مشتریان شما جسورانه انتخاب می کنند و دوست دارند استایل متفاوت داشته باشند می توانند رنگ های تند را برای شال و روسری خود مطابق مد زمستان را انتخاب کنند. این کار باعث می شود چهره آن ها در فصل زمستان روشن و زنده به نظر برسد.

قوانین مهم برای انتخاب شال و روسری مطابق مد زمستان با رنگ های غیرخنثی

بهتر است شال و روسری خود را با رنگ متفاوت از رنگ کت خود انتخاب نمایید. در صورتی که مشتریان شما کت رنگی دارند می توانند آن را با رنگ های مکمل قرمز یا سبز هماهنگ کنند. در صورتی که رنگ کت شما نیز جلوه کافی دارد بهتر است رنگ های خنثی را برای شال و روسری خود انتخاب کنید. در صورتی که کت شما رنگ خنثی دارد برای انتخاب رنگ شال و روسری خود دست بازتری خواهید داشت.

توجه به طرح و نقش شال و روسری مطابق مد زمستان

در صورتی که مشتریان شما قصد خرید شال و روسری مطابق با مد زمستان دارند باید طرح و نقش روسری خود را در نظر بگیرند. بهتر است قوانین جاری برای انتخاب شال های رنگارنگ رعایت شوند. به مشتریان خود توصیه کنید تا یک شال طرح دار را با کت طرح دار ست نکنند.

نکات مهم هنگام خرید شال و روسری مطابق مد زمستان

  • یک شال و روسری زمستانه را می توان به زیبایی هرچه تمام با لباس های سفید و سیاه ست کرد.
  • بهتر است شال و یا روسری خود را با کیف دستی خود هماهنگ کنید.
  • در صورتی که طرفدار استایل مونوکروم برای خود هستید می توانید رنگ لباس و شال یا روسری خود را هماهنگ کنید.
  • در اکسسوری هایی که همراه خود حمل می کنید می توانید تم رنگی همرنگ شال خود را انتخاب نمایید.
  • هرچه شال شما قواره بلندتری داشته باشد زیباتر خواهد بود. می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا برای استایل زمستان خود مطابق مد زمستان یک شال بلند طوسی را خریداری کنند.
  • بهتر است شال با کت و رویه ست شود تا ظاهر زیباتر و فوق العاده تری داشته باشید.
  • در صورتی که رنگ روسری زمستانی خود را خنثی انتخاب نمایید می توانید آن را با انواع لباس ها ست کنید.
  • مشتریان شما همچنین می توانند شال خود را با بلوز یا پیراهنی که زیر کن خود پوشیده اند ست کنند.

جدیدترین مد زمستان( شال و روسری)

یکی از لاکچری ترین طرح های شال و روسری زمستان برای داشتن استایل مطابق مد زمستان شال و روسری چهارخانه می باشد در ادامه توضیح خواهیم داد که یک شال چهارخانه را با چه لباس هایی می توانید ست کنید تا فوق العاده جذاب و زیبا به نظر برسید.

  • مشتریان شما می توانند یک شال چهارخانه به رنگ سفید و مشکی را برای خود انتخاب کنند و آن را با یک کت زمستانی با رنگ خنثی ست کنند تا ظاهری فوق العاده جذاب پیدا کنند. آن ها همچنین می توانند با این طرح شال شلوار و بلوز مشکی انتخاب کنند تا چشم همگان را به خود خیره کنند.
  • یک شال چهارخانه چند رنگ را می توان با پالتویی چهارخانه ریز ست کنید البته توصیه می شود رنگ پالتو خود را سفید، سیاه و کرم انتخاب نمایید.
  • اگر مشتریان شما از آن دسته از افرادی هستند که تمایل دارند ظاهری شیک، ساده اما مینیمال داشته باشند می توانند رنگ های خنثی را برای شال و روسری خود انتخاب کنند. یک شال چهارخانه سفید و مشکی ساده را می توان با یک کت زمستانی تک رنگ قهوه ای یا کرم ست کرد. برای تکمیل کردن ست خود می توانید یک کیف، شلوار و بلوز مشکی را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که شالی که برای فصل زمستان خود انتخاب کرده اید تا مطابق مد زمستان پیش بروید توصیه می کنیم یک کت زمستانی ساده و تک رنگ کرم یا بژ را نیز برای خود انتخاب نمایید. پایین تنه ساده برای این ترکیب انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.
  • در صورتی که شال چهارخانه زمستانی شما دارای طرح های درشت است و رنگ آن قرمز یا مشکی است می توانید آن را با یک پالتوی راه راه ریز سفید و مشکی ست کنید. برای تکمیل این استایل بلوز خاکستری می تواند گزینه مناسبی به نظر برسد و جلوه فوق العاده ای داشته باشد.
  • می توان یک کت زمستانی سرمه ای را با یک شال چهارخانه قرمز و سرمه ای ست کرد و ظاهر فوق العاده ای داشت. می توان گفت سرمه ای رنگی شیک و مناسب می باشد و می توان آن را به راحتی با رنگ ها و طرح های مختلف ست کرد. در صورتی که کت و شال سرمه ای انتخاب کرده اید می توانیدبا انتخاب بلوز راه راه سفید و سرمه ای و همچنین شلوار جین آبی استایل خود را به خوبی تکمیل کنید.

رنگ های مناسب مد زمستان برای شال و روسری

در صورتی که از آن دسته از افرادی هستید که طرح های شلوغ و رنگی را مطابق مد زمستان می پسندید می توانید یک بافت رنگ روشن را با شلوار جین و شالی با رنگ های پاییزی به زیبایی هرچه تمام ست کنید.

سایه های روشن آبی

اکثر خانم های جوان در فصل پاییز و زمستان شلوار جین می پوشند از این رو می توانید به آن ها پیشنهاد دهید تا لباس های خود را با رنگ شلوارشان ست کنند. رنگ های تیره و روشن آبی می توانند گزینه مناسبی باشند. بهتر است رنگ شلوار را با رنگ شال خود ست کنند و یا یک طیف رنگی را برای شلوار و شال خود انتخاب کنند اما رنگ پیراهن را باید متفاوت از آن ها انتخاب کرد.

قرمز تیره

اگر دوست دارید ظاهری چشمگیر داشته باشید می توانید رنگ قرمز را برای شال خود انتخاب نمایید زیرا این رنگ جذابیت شما را چندین برابر می کند و باعث می شود همه چشم ها به سوی شما خیره شود. این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که ترکیب رنگ مشکی با قرمز بسیار مناسب می باشد. پس بهتر است پیراهن خود را به رنگ قرمز انتخاب نمایید و شلوار و شال مشکی را با آن ست کنید تا استایل زمستانی شما مطابق مد زمستان تکمیل شود.

 

 

شالگردن یکی از آیتم های جذاب برای استایل مناسب در فصول سرد سال می باشد. در صورتی که نکات استفاده از شالگردن را بدانید می توانید جذابیت استایل خود را چند برابر کنید. در گذشته از این اکسسوری تنها برای گرم شدن استفاده می شد اما طراحان استایل امروزه توجه ویژه ای به زیبایی رنگ و بافت آن کرده اند تا به راحتی جذابیت استایل شما تضمین شود. در ادامه نکات مهم استفاده از شالگردن را برای شما آورده ایم. با رعایت آن ها می توانید یک شالگردن زیبا برای خود انتخاب کرده و استایل فوق العاده جذاب و شیک داشته باشید.

نکات استفاده از شالگردن

همانطور که گفتیم در گذشته شالگردن تنها برای گرم شدن مورد استفاده قرار می گرفت و به بافت و طرح آن توجه نمی شده است اما امروزه شالگردن ها در بافت ها و رنگ بندی های مختلف و متنوع در بازار موجود هستند به طوری که شالگردن امروزه بخش مهمی از صنعت پوشاک را به خود اختصاص داده است. به طوری که امروزه زیبایی آن ها به عنوان دغدغه اصلی مطرح می باشد و گرم نگاه داشتن آن دیگر مورد بحث نیست.

در صورتی که در رابطه با انتخاب و خرید یک شالگردن زیبا شک دارید بهتر است این نکته را بدانید که استفاده از یک شالگردن با بافت زیبا و شیک با رنگ بندی مناسب و هماهنگ با دیگر آیتم های استایل شما در جذابیت شما تاثیر قابل توجهی دارد. همچنین باعث می شود در فصول سرد سال گرم بمانید. از این رو بهتر است در رابطه با خرید شالگردن تردید نداشته باشید و سعی کنید یک شالگردن زیبا و هماهنگ با استایل خود انتخاب نمایید.

در صورتی که فروشنده شالگردن هستید و به فکر جذب مشتری هستید بهتر است با نکات استفاده از شالگردن آشنایی داشته باشید و آن ها را به مشتریان خود انتقال دهید تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند تا از این رو به یکی از مشتریان دائمی شما تبدیل شوند.

هنگام استفاده از شالگردن چه نکاتی باید در نظر گرفته شوند؟

در رابطه با نکات استفاده از شالگردن باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این مبحث شامل نکات مهمی که هنگام خرید آن باید رعایت شوند و نحوه بستن شالگردن می باشد که رعایت این نکات در انتخاب یک شالگردن مناسب به شما کمک خواهد کرد و همچنین باعث می شود زیبایی استایل شما چندین برابر شود. در ابتدا نکات استفاده از شالگردن و نکاتی که هنگام انتخاب یک شالگردن باید رعایت شوند را برای شما آورده ایم.

نکات مهم استفاده از شالگردن: اندازه شالگردن

مهمترین مورد در رابطه با نکات استفاده از شالگردن این است که اندازه آن باید برای شما مناسب باشد. برخی از شالگردن ها کوتاه هستند و می توان آن ها را زیر یقه کت مورد استفاده قرار داد و برخی نیز بلند و دارای عرض زیاد هستند که می توان از آن ها در کنار پالتو و بارانی به صورت آویزان استفاده کرد. نکاتی که در رابطه با اندازه شالگردن باید در نظر گرفته شوند قد کوتاه یا بلند بودن فرد می باشد. در صورتی که شالگردن را دور گردن خود می پیچید بهتر است اندازه آن از زانوهای شما بلندتر نباشد.

جنس شالگردن

یکی دیگر از نکات استفاده از شالگردن انتخاب جنس آن مناسب با موقعیت و لباس هایی که می خواهید شالگردن خود را با آن ست کنید می باشد. جنس شالگردن از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشد از این رو برای خرید یک شالگردن باید بودجه خود را تعیین کنید. جنس یک شالگردن ممکن است الیاف پشمی، کشمیر، موی خرگوش، کتان، ابریشم، الیاف مصنوعی و یا ترکیبی باشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به پیاده روی در روزهای سرد سال علاقه دارید بهتر است شالگردن را انتخاب نمایید که در گرم نگاه داشتن شما موثر باشد. در این صورت می توانید یک شالگردن از جنس الیاف پشمی و کشمیری انتخاب نمایید. یک شالگردن از جنس کشمیر را می توان با رنگ های مختلف ست کرد.

رنگ شالگردن

در صورتی که تمایل دارید شالگردن شما توی چشم باشد بهتر است رنگ آن را هماهنگ با رنگ استایل خود انتخاب نکنید. علاوه بر نقش حفاظتی شالگردن از آن برای زیباسازی نمای ظاهری نیز استفاده می شود. پس بهتر است در رنگ های استایل مخفی نشود. بهتر است رنگ مکمل و یا متضاد با استایل خود را برای شالگردن تان انتخاب نمایید. در صورتی که در ست کردن رنگ وسواس زیادی به خرج می دهید بهتر است رنگ شالگردن را نسبت به پوشش های دیگر تیره تر یا روشن تر انتخاب نمایید.

از دیگر نکات استفاده از شالگردن ست کردن رنگ آن با دیگر اکسسوری های همراه با آن در استایل شما می باشد. پس از این که بافت و اندازه مناسب شالگردن خود را انتخاب نمودید بهتر است به رنگ آن توجه کنید. شما می توانید یک شالگردن با رنگ های خنثی همچون طوسی یا سرمه ای انتخاب کنید تا بتوان آن را به راحتی با بسیاری از استایل ها ست کرد. شما همچنین می توانید با در نظر گرفتن رنگ بندی استایل خود رنگ شالگردن خود را انتخاب نمایید. بهتر است به مشتریان خود توصیه کنید یک رنگ شالگردن را انتخاب کنند که با کت یا پالتو آن ها هماهنگی داشته باشد. در صورتی که پالتو شما دارای طرح های مختلف است بهتر است یک شالگردن ساده یا بدون طرح انتخاب نمایید.

طرح شالگردن

بهتر است هرگز از لباس های یک رنگ و یک طرح استفاده نکنید و سعی کنید به طور مثال پالتو یا کت شما با شلوار و شالگردن خود را از طرح و رنگ مختلف انتخاب نمایید. از پوشیدن شالگردن طرح دار با کت طرح دار به شدت پرهیز کنید. به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا شال طرح دار خود را با پالتویی ساده ست کنند. همچنین می توانند با یک پالتو طرح دار یک شال ساده استفاده کنند تا شالگردن آن ها با استایل شان محو نشود.

نکات استفاده از شالگردن در رابطه با نحوه بستن آن

انتخاب یک شالگردن با رنگ مناسب با استایل شما و باکلاس باعث می شود شخصیت شما کاریزماتیک به نظر برسد. در صورتی که دوست دارید در فصول سرد سال نیز خوشتیپ به نظر برسید می توانید به روش های مدرن از شالگردن خود استفاده کرده و آن را به صورت زیبا ببندید. به طورکلی می توان گفت یک شالگردن برای گرم نگاه داشتن شما در فصل زمستان دارای جنبه کاربردی می باشد. اما استفاده از آن در فصل پاییز جنبه استفاده از یک اکسسوری را دارد.

در صورتی که نکات استفاده از شالگردن را رعایت کرده و آن را به روشی ساده و باکلاس به دور گردن خود ببندید استایل شما فوق العاده شیک به نظر خواهد رسید. شما می توانید یک شالگردن با اندازه متوسط را انتخاب کرده و آن را دور گردن خود گره بزنید سپس ادامه آن را می توان داخل پالتو، کت و یا ژاکت قرار داد. برای جذابیت بیشتر می توانید شال را داخل کت یا پالتو پنهان نکرده و آن را روی کت خود قرار دهید در این صورت می توانید چشم های دیگران را به سوی خود جذب نمایید.

درست است که اولین هدف از استفاده از شالگردن گرمای آن می باشد اما بهتر است از محکم و تنگ بستن آن تا حد امکان خودداری نمایید. تنگ و محکم بستن شالگردن علاوه بر این که باعث می شود احساس راحتی نداشته باشید نمای استایل شما را نیز خراب خواهد کرد. تا حدی شالگردن را دور گردن خود بپیچید که برای لمس گردن خود نیاز نداشته باشید تا انگشت خود را به زور از میان شالگردن و گردن خود عبور دهید.

شالگردن با توجه به سلیقه فرد ممکن است به شکل خاصی پوشیده شود. برخی از افراد آن را گره می زنند و برخی نیز ترجیح می دهند آن را باز بگذارند. همچنین برخی از افراد شالگردن را دور گردن خود می پیچند. این نکته از نکات استفاده از شالگردن نیز بهتر است با کمی دقت و توجه انجام شود. در صورتی که از شالگردن خود در محیطی رسمی و اداری استفاده می کنید بهتر است یک سمت آن را روی سمت دیگر به صورت آویزان رها کنید. در صورت استفاده از شالگردن در محیط های عمومی نیز می توان آن را جلوی گردن با استفاده از یک گره آزاد به یکدیگر وصل نمایید. در نهایت برای استفاده از شالگردن در محیط هایی همچون کافی شاپ می توان از گره های تزئینی بیشتر استفاده کرد. نکته ای که در رابطه با نکات استفاده از شالگردن باید همواره به خاطر داشت این است که در هر نوع گره اولویت اول باید آسایش و راحتی شما باشد و سپس به زیبایی و شیک بودن گره شالگردن دقت کنید.

نکات استفاده از شالگردن بلند

در صورتی که نکات استفاده از شالگردن بلند را نمی دانید امتحان این روش برای شما مفید خواهد بود. شما می توانید شالگردن بلند خود را گره بزنید و یا به صورتی که دو سر آن یک اندازه باشند آن را دور گردن خود بیاندازید و پالتو را روی آن بپوشید. در صورتی که دوست دارید شالگردن خود را کمی کوتاه جلوه دهید بهتر است شالگردن را به طور مساوی روی گردن خود بیاندازید و سپس دو سر آن را روی شانه مقابل خود بیاندازید.

نکات استفاده از شالگردن و بستن آن به صورت فرانسوی

یکی از نکات استفاده از شالگردن گره زدن آن به صورت فرانسوی می باشد. این روش در کشور ما به روش کراواتی مشهور شده است. این نوع گره ساده و زیبا است و در عین حال قابل اجرا روی انواع سایزهای شالگردن می باشد. این روش بستن شالگردن در بین مردم تا حد قابل توجهی رواج یافته است اما بهتر است این روش را روی شال های بلند و باریک اجرا کنید. در صورتی که دوست دارید شالگردن خود را به این روش ببندید کافیست شال را از وسط بع دو نیم مساوی تقسیم کرده و آن را روی گردن خود انداخته و از بین فضای موجود در سمت مقابل دو سر آن را عبور دهید و در نهایت گره را کمی محکم کنید.

نکات استفاده از شالگردن به صورت مجازی

بر اساس نظر طراحان مد و لباس این گره شالگردن به گره مجازی مشهور می باشد. در صورتی که فصول سرد سال را سپری می کنید و دوست دارید بدن خود را گرم نگاه دارید و به استایل خود نیز بسیار اهمیت می دهید بهترین پیشنهاد برای شما رعایت نکات استفاده از شالگردن و بستن آن به صورت مجازی می باشد. این روش گره زدن شالگردن برای شال های بلند و پهن در هوای سرد مناسب می باشد.

استفاده از شالگردن به صورت دو پیچ

اگر از آن دسته از افرادی هستید که طرفدار استایل های فشن هستند این روش استفاده از شالگردن بهترین روش برای شما خواهد بود. این روش استفاده از شالگردن را می توان با هر استایلی ست کرد و جذابیت خود را چندین برابر کرد. همچنین به شما کمک خواهد کرد تا خود را در فصول سرد سال گرم نگاه دارید.

 

با آغاز فصل پاییز نخستین چیزی که به ذهن یک خانم می رسد آرایش با استفاده از رنگ های گرم همچون طلایی، کرم و نارنجی می باشد. بهتر است انتخاب رنگ شال و روسری خود را نیز در فصل پاییز به گونه ای انجام دهید که با رنگ آرایش شما هماهنگی داشته باشد. در ادامه قصد داریم تا رنگ انواع شال و روسری که برای مد پاییز مناسب هستند را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز از آن دسته از فروشندگان هستید که در فصل پاییز نیز به دنبال فروش بالا هستید بهتر است انواع رنگ های مناسب برای فصل پاییز را بشناسید تا بتوانید مشتریان خوش پوش خود را بهتر راهنمایی کنید.

انواع الیاف به کار رفته برای تولید شال و روسری

هر فروشنده شال و روسری باید بداند که انواع الیاف به کار رفته برای تولید شال و روسری شامل ابریشم، نخی و پشمی هستند. در صورتی که بدانید کدام یک از این الیاف ها برای مد پاییز گزینه مناسبی هستند بهتر می توانید مشتریان خود را راهنمایی کنید و قطعا با ارائه راهنمایی های بهتر مشتریان شما به صورت روزانه افزایش خواهند یافت.

شال و روسری ابریشمی

بهترین گزینه برای مد پاییز شال و روسری از جنس ابریشم می باشد. هرچند این مدل شال و روسری قیمت بالایی دارد اما به خاطر کیفیت طرفداران خاص خود را دارد.

شال و روسری پشمی

در فصل پاییز و زمستان سرما زیاد است از این رو این نوع پارچه ها برای مد پاییز طرفداران بسیار زیادی دارند. به خاطر استقبال زیاد مشتریان از شال و روسری با این جنس تولیدکنندگان برای مد پاییز از این پارچه ها استفاده می کنند.

روسری چروک شطرنجی گزینه مناسب برای مد پاییز

این نوع روسری را می توان با انواع لباس ها ست کنید که این ویژگی به عنوان یکی از مزایای این مدل روسری برای مد پاییز محسوب می شود. مشتریان شما می توانند این روسری خود را با یک آرایش مات هماهنگ کنند. همچنین می توان آن را با انواع لباس های اسپرت و مجلسی به راحتی ست کرد. در صورتی که مشتریان شما طرفدار طرح های شطرنجی هستند می توانید خرید این مدل روسری را به آن ها پیشنهاد دهید.

روسری آبی راه راه

بهترین گزینه برای مد پاییز روسری آبی راه راه می باشد زیرا مشتریان شما می توانند آن را با انواع لباس های اسپرت ست کنند. شما می توانید به آن ها پیشنهاد دهید تا با این رنگ روسری شلوار مشکی و یا کت جین و کفش بوت هماهنگ کنند. استفاده از رنگ آبی در فصول سرد سال بر زیبایی ظاهر شما تاثیر قابل توجهی دارد.

روسری با لبه های ریش ریش

در صورتی که مشتریان شما فرصت کافی برای انتخاب شال و روسری ندارند می توانید به آن ها پیشنهاد دهید تا یک روسری لبه ریش ریش به رنگ خاکستری را برای مد پاییز خود انتخاب کنند. این رنگ به عنوان رنگ غالب در پاییز شناخته می شود و مشتریان شما از انتخاب آن هرگز پشیمان نخواهند شد. آن ها می توانند این روسری خود را با انواع لباس ها به راحتی ست کرده و کاملا شیک به نظر برسند.

روسری پاییزی گل دار

انتخاب یک روسری پاییزی با گل های بسیار زیبا بدون شک باعث خواهد شد تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید. می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا این مدل روسری پاییزی را با مانتو کرم یا طوسی رنگ ست کنند. این مدل روسری می تواند به عنوان یک مد پاییز کاملا جذاب به نظر برسد.

روسری ابریشمی

از مهمترین ویژگی های یک روسری ابریشمی می توان به سبک بودن آن اشاره کرد. قطعا با انتخاب این روسری احساس نخواهید کرد که روی سر شما یک روسری قرار دارد. این مدل روسری را می توان با انواع لباس ها ست کرد. در صورتی که این مدل روسری را با مانتو مجلسی ست شود بدون شک بهترین و جدیدترین مد پاییز را خواهید داشت.

شال و روسری خردلی

در صورتی که به این رنگ شال و روسری علاقه دارید می توانید آن را با یک آرایش طلایی نارنجی و مانتو، کفش اسپرت و شلوار جین ست کنید. به مشتریان خود بگویید با انتخاب این جدیدترین مد پاییز می توانند به راحتی تمامی نگاه ها را به سوی خود جذب کنند.

شال و روسری ساده

به مشتریان خود بگویید که انتخاب یک شال و روسری ساده به رنگ قهوه ای تیره را می توانند با انواع پوشش ها و رنگ های مختلف پوست هماهنگ کنند. در صورتی که به دنبال تنوع در ظاهر خود هستند نیز پیشنهاد دهید تا این رنگ را انتخاب کنند. رنگ های گرم دارای آرامش خاصی هستند از این رو این مدل شال و روسری می تواند برای خانم های چادری نیز گزینه مناسبی به نظر برسد.

شال و روسری سبز زیتونی

یکی از رنگ های فوق العاده برای فصل پاییز که لازم است هر خانم یک شال و روسری به این رنگ داشته باشد رنگ سبز زیتونی می باشد. خانم ها می توانند این رنگ شال و روسری را به راحتی با انواع لباس ها ست کنند. شما می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا این رنگ شال و روسری مد پاییز را با مانتو مشکی و کفش زیتونی ست کنند. لازم به ذکر است این رنگ می تواند برای خانم های چادری نیز گزینه مناسبی باشد.

شال ابریشمی طرح دار

شال ابریشمی طرح دار می تواند یک شال بسیار نرم باشد و رنگ های گرم آن برای مد پاییز گزینه مناسبی می باشد. با انتخاب رنگ های شاد و سرزنده آن می توان تضاد بسیار زیبایی با رنگ های پاییزی ایجاد کرد. می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا این مدل شال را با لباس های رسمی ست کنند تا ظاهری کاملا شیک و جذاب داشته باشند.

شال و روسری حریر پاییزی

حریر پارچه ای کاملا نازک و لطیف می باشد و مهمترین ویژگی آن نیز سبکی آن است. این نوع شال و روسری دارای تنوع نقش و رنگ بسیار زیادی است. شما می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا برای مجالس و مهمانی های خود یک شال و روسری حریر پاییزی را انتخاب کنند. سبک بودن این شال و روسری ممکن است کمی دردساز باشد اما برای ست کردن با لباس های مجلسی گزینه فوق العاده ای به نظر می رسد.

شال و روسری پاییزی ساتن

یکی دیگر از جنس های شال و روسری که برای مد پاییز طرفداران بیشمار خاص خود را دارد ساتن می باشد. این پارچه ها معمولا کمی براق هستند اما پشت آن ها مات است و مقداری ضخیم هستند. براق بودن این نوع پارچه باعث می شود شال و روسری شما زنده و گیرا به نظر برسد. این نوع پارچه ها به ظاهر شباهت بسیار زیادی به پارچه های ابریشمی دارند اما در مقایسه با آن ها ضخیم تر هستند. در فصول سرد سال این مدل شال و روسری می تواند ست خوبی برای لباس های مجلسی و مهمانی باشد.

نکاتی که هنگام خرید شال و روسری پاییزی باید رعایت شوند

از مهمترین نکات که قبل خرید یک شال و روسری مطابق مد پاییز باید رعایت شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس شال و روسری

در فصل پاییز اغلب از شال و روسری با جنس ساتن استفاده می شود. شال و روسری پاییزی از جنس نخ گزینه مناسبی برای مشتریان شما به عنوان مد پاییز خواهند بود زیرا در هوای سرد به شما گرما می دهند و باعث می شود حس خوبی داشته باشید. برای بررسی ضخامت شال پاییزی از جنس نخ می توان دست را پشت آن قرار داد، در صورتی که دست شما به وضوح دیده نشود می تواند گزینه مناسبی به عنوان شال و روسری پاییزی باشد. شال و روسری ساتن پاییزی نیز بهتر است بافت یکنواخت داشته باشند به طوری که با لمس آن ها نیز به یکنواختی آن پی ببرید.

 

رنگ بندی شال و روسری

در رابطه با انتخاب رنگ شال و روسری مطابق مد پاییزی بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که رنگ انتخابی تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد. اما برای انتخاب یک شال و روسری پاییزی بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که انتخاب رنگ شال و روسری پاییزی از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. رنگ هایی همچون قهوه ای، زرشکی، مشکی، نارنجی و قرمز برای مد پاییز گزینه ایده آلی محسوب می شوند. بهتر است رنگ شال و روسری با رنگ لباس مورد نظر هماهنگ باشد.

قواره شال و روسری

لازم به ذکر است که به ابعاد شال و روسری قواره گفته می شود. قواره شال و روسری تا حد قابل توجهی به مد پاییز روز و جنس آن بستگی دارد. شال و روسری در قواره های کوتاه و بلند در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

طرح شال و روسری

رنگ ها و طرح های مختلف شال و روسری امروزه در بازار موجود هستند و می توان با توجه به سلیقه یکی از آن ها را انتخاب کرد اما لازم به ذکر است که طرح های انتزاعی و آب رنگی امروزه مورد استقبال بسیاری از خانم های خوش پوش قرار گرفته است.

دیگر نکات مهم برای انتخاب شال و روسری مطابق مد پاییز

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید شال و روسری مطابق مد پاییز در نظر گرفته شوند می توان به راحت بودن آن روی سر اشاره کرد. به صورتی که در تمام ساعاتی که آن را پوشیده اید به راحتی روی سر شما قرار بگیرد و به مرتب کردن آن به صورت مداوم نیازی نداشته باشید. به طورکلی می توان گفت بهتر است شال و روسری به گونه ای انتخاب شود که از روی سر شما سر نخورد.

از آنجا که شال و روسری مطابق مد پاییز از تنوع رنگ و طرح برخوردار می باشد انتخاب رنگ و طرحی که به پوست صورت شما بیاید و با لباس های شما هماهنگی داشته باشد از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. هرچند این تنوع به عنوان یک امتیاز محسوب می شود اما ممکن است باعث ایجاد شک و دودلی در شما شود و انتخاب آن را برای شما سخت خواهد کرد. اما در صورتی که بدانید چه رنگ و طرحی به شما می آید بدون شک کار شما ساده تر خواهد شد. برای خانم های مسن شال و روسری با طرح سنتی که دارای گل و بوته هستند گزینه مناسبی می باشد.

از طرح های شال و روسری که امروزه طرفداران بیشماری بین دنبال کنندگان مد پاییز دارند می توان به طرح های کمربندی، کوبیسم، زنجیری، نقاشی و چهارخانه اشاره کرد. شال و روسری تک رنگ نخی و ساده برای مد پاییز منحصر به فرد محسوب می شوند و دارای طرح و رنگ های خاصی هستند. هنگام خرید شال و روسری پاییزی مهمترین نکته ای که باید به آن توجه ویژه شود جنس شال و روسری می باشد.

در صورتی که به عنوان فروشنده در رابطه با انتخاب شال و روسری پاییزی اطلاعات به روز داشته باشید می توانید مشتریان بسیار زیادی را به سوی خود جذب کنید.