شال زمستانی تنها به منظور گرم کردن و مراقبت از افراد در برابر هوای سرد مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه با استفاده از آن می توان یک استایل متفاوت داشت. ممکن است خرید پالتو و کت زمستانی برای شما هزینه زیادی به همراه داشته باشد اما خرید چند شال زمستانی مناسب در ست کردن لباس های شما تاثیرگذار خواهد بود. ترکیب رنگ و طرح شال زمستانی از جمله نکاتی است که هنگام خرید یک شال زمستانی باید در نظر گرفته شوند. با فرا رسیدن فصل زمستان به عنوان یک فروشنده بهتر است با جدیدترین مد زمستان برای شال و روسری آشنایی داشته باشید تا بتوانید مشتریان خود را به خوبی راهنمایی کنید.

بسیاری از افراد عقیده دارند که ترکیب و تطبیف رنگ ها دارای الگو خاصی هستند و باید از آن ها پیروی کنند، همین امر تا حد زیادی مانع از انتخاب آزادانه رنگ های مختلف برای شال زمستانی مطابق مد زمستان می شود. اما بهتر است شما به عنوان یک فروشنده به آن ها یادآور شوید که این قوانین منسوخ شده و در دنیای امروزی اعمال نمی شوند. به مشتریان خود متذکر شوید که می توانند رنگ ها و الگوهای غیر مکمل را با یکدیگر ترکیب کنند و استایل فوق العاده زیبایی داشته باشند. مشتریان شما می توانند شال و روسری مورد علاقه خود مطابق با مد زمستان را با خیال راحت برای خود انتخاب کنند.

شال و روسری مطابق با مد زمستان باید به گونه ای انتخاب شود که صورت شما بهترین حالت را داشته باشد

می توانید به مشتریان خود توصیه کنید تا رنگ ها و الگوهای شال و روسری زمستانه خود را به گونه ای انتخاب کنند که پوست و رنگ مو شما را تکمیل کند. مشتریان شما می توانند با انتخاب شال مناسب رنگ هایی را برای لباس های خود انتخاب کنند که آن ها را برای خود مناسب نمی دانند. در صورتی که برای دستیابی به ظاهری شیک پوشیدن لباس مشکی را به این دلیل که احساس می کنند رنگ پریده و خسته به نظر برسند دوست ندارند می توانند لباس سیاه مورد نظر را با شال و روسری با رنگ خاص ست کرده و ظاهری فوق العاده شیک و زیبا داشته باشند.

توجه به بافت شال هنگام خرید آن مطابق با مد زمستان

شال در رنگ، چاپ و جنس مختلف در بازار موجود می باشد و انتخاب هر نوع بافت شال و روسری زمستانی باعث می شود ماهیت استایل شما تغییر کند. هر نوع بافت شال و روسری زمستان مطابق با مد زمستان دارای مزایای خاصی هستند. شال زمستانی با بافت پشمی شما را گرم خواهد کرد از این رو در فصل زمستان به عنوان یک نجات دهنده عمل خواهد کرد. انتخاب شال و روسری با بافت پشم باعث می شود ظاهری کلاسیک داشته باشید. اگر مشتریان شما به دنبال استایل مدرن هستند و گرمای پارچه های پشمی را دوست دارند توصیه کنید تا روی نقوش و ترکیب های رنگی مختلف تمرکز کنند. پارچه های کشمیر و مخمل نیز می توانند گزینه های مناسبی برای مد زمستان شما باشند. این پارچه ها دارای بافت نرم و لطیف هستند از این رو می توانند نظر شما را به خود جلب کنند. با انتخاب این شال ها می توانید در یک روز بد احساس خوبی داشته باشید.

اهمیت اندازه در انتخاب شال و روسری مطابق مد زمستان

به مشتریان خود این نکته را یادآور شوید که باید بتوانند شال خود را بدون این که احساس خفگی کنند یکبار دور گردن خود بپیچند از این رو بهتر است یک شال و یا روسری با اندازه مناسب برای خود انتخاب کنند. می توان اجازه داد انتهای شال و روسری روی سینه آویزان شود، همچنین باید بتوانید آن را به عقب پرت کرده یا دور گردن خود ببندید. از انتخاب شال و روسری که نمی توان آن ها را پیچید صرف نظر کنید. از محکم بستن شال خود به گونه ای که احساس خفگی به شما دست دهد خودداری نمایید.

در نظر گرفتن کیفیت شال و روسری مطابق مد زمستان

مشتریان خود را در این رابطه راهنمایی کنید که شال و روسری در نزدیکی صورت شما قرار می گیرند و از اولین مواردی هستند که در استایل شما مطابق مد زمستان مورد توجه قرار می گیرند از این رو بهتر است از خریدن شال و روسری ارزان خودداری نمایند. هنگام خرید شال و روسری زمستان باید توجه کرد که جنس های پلاستیکی و یا مصنوعی را خریداری نکنید در مقابل شال و روسری با جنس پشم، کتانی، ابریشم و کشمیر بهتر است انتخاب شوند تا مد زمستان شما مطابق روز و مدرن باشد.

اهمیت رنگ هنگام خرید شال و روسری مطابق مد زمستان

رنگ هایی همچون سیاه، بژ، خاکستری، سفید و قهوه ای برای مد زمستان گزینه مناسبی به نظر می رسند. می توانید به مشتریان خود این نکته را یادآوری کنید که با انتخاب این رنگ ها در ساخت استایل خود دچار اشتباه نخواهند شد. این رنگ ها را می توان با هر رنگ لباس ست کرد و استایل فوق العاده زیبایی داشته باشید. در صورتی که مشتریان شما جسورانه انتخاب می کنند و دوست دارند استایل متفاوت داشته باشند می توانند رنگ های تند را برای شال و روسری خود مطابق مد زمستان را انتخاب کنند. این کار باعث می شود چهره آن ها در فصل زمستان روشن و زنده به نظر برسد.

قوانین مهم برای انتخاب شال و روسری مطابق مد زمستان با رنگ های غیرخنثی

بهتر است شال و روسری خود را با رنگ متفاوت از رنگ کت خود انتخاب نمایید. در صورتی که مشتریان شما کت رنگی دارند می توانند آن را با رنگ های مکمل قرمز یا سبز هماهنگ کنند. در صورتی که رنگ کت شما نیز جلوه کافی دارد بهتر است رنگ های خنثی را برای شال و روسری خود انتخاب کنید. در صورتی که کت شما رنگ خنثی دارد برای انتخاب رنگ شال و روسری خود دست بازتری خواهید داشت.

توجه به طرح و نقش شال و روسری مطابق مد زمستان

در صورتی که مشتریان شما قصد خرید شال و روسری مطابق با مد زمستان دارند باید طرح و نقش روسری خود را در نظر بگیرند. بهتر است قوانین جاری برای انتخاب شال های رنگارنگ رعایت شوند. به مشتریان خود توصیه کنید تا یک شال طرح دار را با کت طرح دار ست نکنند.

نکات مهم هنگام خرید شال و روسری مطابق مد زمستان

  • یک شال و روسری زمستانه را می توان به زیبایی هرچه تمام با لباس های سفید و سیاه ست کرد.
  • بهتر است شال و یا روسری خود را با کیف دستی خود هماهنگ کنید.
  • در صورتی که طرفدار استایل مونوکروم برای خود هستید می توانید رنگ لباس و شال یا روسری خود را هماهنگ کنید.
  • در اکسسوری هایی که همراه خود حمل می کنید می توانید تم رنگی همرنگ شال خود را انتخاب نمایید.
  • هرچه شال شما قواره بلندتری داشته باشد زیباتر خواهد بود. می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا برای استایل زمستان خود مطابق مد زمستان یک شال بلند طوسی را خریداری کنند.
  • بهتر است شال با کت و رویه ست شود تا ظاهر زیباتر و فوق العاده تری داشته باشید.
  • در صورتی که رنگ روسری زمستانی خود را خنثی انتخاب نمایید می توانید آن را با انواع لباس ها ست کنید.
  • مشتریان شما همچنین می توانند شال خود را با بلوز یا پیراهنی که زیر کن خود پوشیده اند ست کنند.

جدیدترین مد زمستان( شال و روسری)

یکی از لاکچری ترین طرح های شال و روسری زمستان برای داشتن استایل مطابق مد زمستان شال و روسری چهارخانه می باشد در ادامه توضیح خواهیم داد که یک شال چهارخانه را با چه لباس هایی می توانید ست کنید تا فوق العاده جذاب و زیبا به نظر برسید.

  • مشتریان شما می توانند یک شال چهارخانه به رنگ سفید و مشکی را برای خود انتخاب کنند و آن را با یک کت زمستانی با رنگ خنثی ست کنند تا ظاهری فوق العاده جذاب پیدا کنند. آن ها همچنین می توانند با این طرح شال شلوار و بلوز مشکی انتخاب کنند تا چشم همگان را به خود خیره کنند.
  • یک شال چهارخانه چند رنگ را می توان با پالتویی چهارخانه ریز ست کنید البته توصیه می شود رنگ پالتو خود را سفید، سیاه و کرم انتخاب نمایید.
  • اگر مشتریان شما از آن دسته از افرادی هستند که تمایل دارند ظاهری شیک، ساده اما مینیمال داشته باشند می توانند رنگ های خنثی را برای شال و روسری خود انتخاب کنند. یک شال چهارخانه سفید و مشکی ساده را می توان با یک کت زمستانی تک رنگ قهوه ای یا کرم ست کرد. برای تکمیل کردن ست خود می توانید یک کیف، شلوار و بلوز مشکی را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که شالی که برای فصل زمستان خود انتخاب کرده اید تا مطابق مد زمستان پیش بروید توصیه می کنیم یک کت زمستانی ساده و تک رنگ کرم یا بژ را نیز برای خود انتخاب نمایید. پایین تنه ساده برای این ترکیب انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.
  • در صورتی که شال چهارخانه زمستانی شما دارای طرح های درشت است و رنگ آن قرمز یا مشکی است می توانید آن را با یک پالتوی راه راه ریز سفید و مشکی ست کنید. برای تکمیل این استایل بلوز خاکستری می تواند گزینه مناسبی به نظر برسد و جلوه فوق العاده ای داشته باشد.
  • می توان یک کت زمستانی سرمه ای را با یک شال چهارخانه قرمز و سرمه ای ست کرد و ظاهر فوق العاده ای داشت. می توان گفت سرمه ای رنگی شیک و مناسب می باشد و می توان آن را به راحتی با رنگ ها و طرح های مختلف ست کرد. در صورتی که کت و شال سرمه ای انتخاب کرده اید می توانیدبا انتخاب بلوز راه راه سفید و سرمه ای و همچنین شلوار جین آبی استایل خود را به خوبی تکمیل کنید.

رنگ های مناسب مد زمستان برای شال و روسری

در صورتی که از آن دسته از افرادی هستید که طرح های شلوغ و رنگی را مطابق مد زمستان می پسندید می توانید یک بافت رنگ روشن را با شلوار جین و شالی با رنگ های پاییزی به زیبایی هرچه تمام ست کنید.

سایه های روشن آبی

اکثر خانم های جوان در فصل پاییز و زمستان شلوار جین می پوشند از این رو می توانید به آن ها پیشنهاد دهید تا لباس های خود را با رنگ شلوارشان ست کنند. رنگ های تیره و روشن آبی می توانند گزینه مناسبی باشند. بهتر است رنگ شلوار را با رنگ شال خود ست کنند و یا یک طیف رنگی را برای شلوار و شال خود انتخاب کنند اما رنگ پیراهن را باید متفاوت از آن ها انتخاب کرد.

قرمز تیره

اگر دوست دارید ظاهری چشمگیر داشته باشید می توانید رنگ قرمز را برای شال خود انتخاب نمایید زیرا این رنگ جذابیت شما را چندین برابر می کند و باعث می شود همه چشم ها به سوی شما خیره شود. این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که ترکیب رنگ مشکی با قرمز بسیار مناسب می باشد. پس بهتر است پیراهن خود را به رنگ قرمز انتخاب نمایید و شلوار و شال مشکی را با آن ست کنید تا استایل زمستانی شما مطابق مد زمستان تکمیل شود.