یکی از ساده ترین کارها برای داشتن استایل متفاوت و زیبا انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با رنگ پوست صورت می باشد. به طور کلی می توان گفت شال و روسری از مهمترین اکسسوری ها هستند که هماهنگی آن با پوست صورت و لباس ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. اکثر خانم های خوش پوش سعی می کنند رنگ شال و روسری را طوری انتخاب کنند تا با رنگ لباس ها هماهنگی داشته باشند اما از آن مهمتر برای انتخاب رنگ مناسب شال و روسری انتخاب رنگی است که به پوست صورت شما نیز بیاید.

در صورتی که قصد خرید شال و روسری با رنگ مناسب و هماهنگ با پوست صورت خود را دارید بهتر است ما را تا پایان همراهی نمایید. در ادامه راهنمای انتخاب رنگ شال و روسری را برای شما فروشندگان عزیز آورده ایم زیرا بهترین راهنما برای خانم ها هنگام خرید شال و روسری شما فروشندگان هستید. در صورتی که خانم های خوش پوش در رابطه با نحوه انتخاب رنگ شال و روسری اطلاعاتی در دسترس نداشته باشند شما می توانید به بهترین نحو آن ها را راهنمایی کنید.

در صورتی که قصد فروش شال و روسری دارید بهتر است اطلاعات جامع در رابطه با نحوه هماهنگ کردن رنگ شال و روسری داشته باشید تا بتوانید مشتریان خود را به خوبی راهنمایی نمایید. در صورتی که مشتریان راهنمایی خوبی از شما به عنوان فروشنده دریافت کنند به مشتریان دائمی شما تبدیل خواهند شد.

اهمیت انتخاب رنگ شال و روسری هماهنگ با رنگ صورت

یکی از اکسسوری ها که انتخاب رنگ متناسب و هماهنگ آن در زیبایی شما تاثیر قابل توجهی دارد شال و روسری می باشد از این رو می توان گفت انتخاب رنگ شال و روسری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. دلایل اهمیت انتخاب رنگ شال و روسری را می توان به نزدیک بودن این پوشش به صورت خانم ها نسبت داد. در صورتی که بین رنگ پوست و انتخاب رنگ شال و روسری هماهنگی وجود داشته باشد واقعا زیبا و جذاب به نظر خواهید رسید. اکثر خانم ها به دنبال این هستند که روسری خود را با کیف و کفش خود ست کنند. اما متاسفانه برخی از خانم ها به آمدن رنگ شال و روسری خود به پوست صورت اهمیت نمی دهند که این بزرگترین اشتباه آن ها خواهد بود. با درک این موضوع به اهمیت انتخاب شال و روسری برای جذاب به نظر رسیدن پی خواهید برد. از این رو در ادامه بررسی خواهیم کرد که چه رنگ شال و روسری به چه تناژ پوستی می آید.

تعیین رنگ پوست برای انتخاب رنگ شال و روسری

پوست افراد دارای رنگ های طبیعی می باشد که به طور معمول رنگ پوست افراد را می توان به گرم، سرد و خنثی تقسیم بندی کرد. همچنین رنگ ها را می توان به پوست روشن، تیره و متوسط نیز طبقه بندی کرد. هنگام انتخاب رنگ شال و روسری باید رنگ پوست را در نظر گرفت. می توانید راهنمایی های خود را بر این اساس به مشتریان خود ارائه دهید.

نحوه تعیین گرم و سرد بودن پوست صورت

برای تعیین گرمی و سردی پوست صورت می توانید از زیورآلات نقره و طلا استفاده کرد. در صورتی که رنگ صورت شما با زیورآلات نقره ای جذاب به نظر رسید پس صورت شما دارای رنگ سرد است و در صورتی که صورت شما با طلا زیبا به نظر رسید رنگ پوست شما سرد خواهد بود. در نهایت در صورتی که وضعیت شما بین آن دو بود بدون شک رنگ صورت شما خنثی می باشد.

انتخاب رنگ شال و روسری برای پوست های سرد

برای افراد با رنگ پوست سرد رنگ های سرد گزینه مناسبی خواهند بود. از جمله این رنگ ها می توان به آبی، سبز، بنفش و صورتی اشاره کرد. می توانید به این افراد پیشنهاد دهید تا شال و روسری با طرح های کوچک و محدود انتخاب کنند.

انتخاب رنگ شال و روسری برای افراد با پوست گرم

رنگ های گرم برای این افراد گزینه مناسبی هستند. از جمله این رنگ ها می توان به قرمز، قهوه ای شتری، زرد و نارنجی اشاره کرد.

انتخاب رنگ شال و روسری برای پوست های خنثی

به این افراد که تعداد محدودی دارند می توانید توصیه کنید تا با توجه به سلیقه خود طیف های رنگی گرم و سرد را برای خود انتخاب کنند تا فوق العاده زیبا و جذاب به نظر برسند.

انتخاب رنگ شال و روسری مناسب با پوست سفید

در صورتی که یکی از مشتریان شما که صورت سفید دارد قصد انتخاب رنگ شال و روسری دارد و از شما راهنمایی می خواهد می توانید یکی از رنگ های قرمز، آبی و سبز را به او پیشنهاد دهید. روسری با رنگ خیلی روشن یا کمرنگ برای این افراد مناسب نمی باشد. زیرا این رنگ ها باعث می شود پوست آن ها بی حال به نظر برسد. در صورتی که این افراد تمایل دارند یک شال یا روسری با رنگ روشن مثل شیری یا سفید انتخاب کنند بهتر است یک مدل طرح دار آن را انتخاب کنند. رنگ مناسب شال و روسری برای افراد با پوست سبزه

افرادی که پوست سبزه دارند می توانند انواع مختلف رنگ ها را برای شال و روسری خود انتخاب کنند. رنگ های سبز یا آجری روشن را می توانید به این افراد پیشنهاد دهید. روسری با پارچه براق به رنگ سرمه ای یا زرشکی گزینه ایده آلی می باشد. رنگ های روشن برای افراد با پوست سبزه باعث می شود پوست آن ها روشن تر به نظر برسد و رنگ های تیره پوست شما را تیره تر نشان می دهد. رنگ های سفید و مشکی برای این افراد گزینه مناسبی می باشد و باعث می شود ظاهر شما فوق العاده به نظر برسد.

انتخاب رنگ شال و روسری مناسب برای پوست های تیره

رنگ های مات و کدر برای افراد با پوست تیره گزینه مناسبی نمی باشد. رنگ های مات و تیره برای این افراد باعث می شود درخشش طبیعی پوست آن ها از بین برود. شما می توانید به مشتریان خود با پوست های تیره رنگ های میشی، آبی کاربنی و زرد روشن را پیشنهاد دهید.

رنگ های خاکی، ارغوانی و بنفش می توانند گزینه مناسبی برای رنگ شال و روسری این افراد به نظر برسند. به طور کلی می توان گفت رنگ های قهوه ای و بنفش تیره برای این افراد گزینه مناسبی نیستند اما رنگ های سفید، لیمویی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، رنگ های پاستلی و طیف رنگ های سبز گزینه های مناسبی هستند.

توجه به رنگ چشم برای انتخاب رنگ شال و روسری

اولین عضو صورت که شما را به دیگران می شناساند و بسیار شگفت انگیز هستند. برای افزایش تاثیر چشم بر اطرافیان باید در انتخاب رنگ شال و روسری خلاقانه عمل کرد. بهتر است رنگ شال و روسری شما با رنگ چشم هایتان هماهنگی داشته باشد.

در صورتی که رنگ چشم‌ مشتری شما سبز یا میشی می باشد روسری با رنگ صورتی و یا بنفش را به آن ها پیشنهاد دهید. البته می توان گفت برای این افراد تن قرمز نیز گزینه مناسبی می باشد.

برای مشتریان با چشم هایی با طیف رنگی آبی و دریایی پیشنهاد کنید تا شال و روسری با رنگ های قرمز و نارنجی انتخاب نمایند.

افراد با چشم های قهوه ای در انتخاب رنگ شال و روسری راحت تر هستند. این افراد می توانند هر رنگ شال و روسری را برای خود انتخاب کنند تا کاملا زیبا و جذاب به نظر برسند. البته رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای گزینه ای مناسب برای این افراد نخواهند بود.

نکات مهم که در انتخاب رنگ شال و روسری باید در نظر گرفته شوند

انتخاب شال و روسری طرحدار و گلدار باعث می شود صورت شما پرتر و چاق تر به نظر برسد. همچنین انتخاب رنگ شال و روسری به صورت تک رنگ باعث می شود صورت شما لاغر به نظر برسید. افرادی که صورت استخوانی دارند می توانند روسری یا شال با طرح های شلوغ گل مرغ، بته جقه و اشکال هندسی را انتخاب کنند. در غیر این صورت می توانید شال و روسری تک رنگ را برای خود انتخاب نمایید.

در صورتی که مشتری شما از آن دسته از افرادی است که دوست دارد لباس های خود را ست کند به او پیشنهاد دهید تا لاک ناخن، کیف و رژ لب خود را با رنگ شال و روسری خود ست کنید.  لازم به ذکر است در ست کردن لباس های خود وسواس به خرج ندهید.

در صورتی که مشتریان شما به دنبال یک رنگ مناسب برای شال و روسری خود هستند تا بتوانند رنگ آن را با رنگ های پاییزی ست کنند بهتر است یک بافت با رنگ روشن و شلوار جین را به آن ها پیشنهاد دهید. همچنین می توانید به آن ها پیشنهاد دهید شال و روسری خود را به رنگ های پاییزی انتخاب کنند. به طور کلی می توان گفت هماهنگی رنگ شال و روسری با رنگ های پاییزی باعث می شود ظاهر شما فوق العاده جذاب به نظر برسد. در صورتی که مشتریان شما طرح های شلوغ و رنگی را دوست ندارند به آن ها پیشنهاد دهید تا یک شال و روسری یک رنگ را انتخاب نمایند.

با انتخاب طرح زیبا و رمانتیک مشتریان شما می توانند استایل جذاب داشته باشند. انتخاب شال و روسری با طرح های کوچک این امکان را به شما می دهند تا شال و روسری خود را با همه چیز ست کنید در این صورت است که انتخاب دیگر اکسسوری ها برای شما ساده خواهد شد.

در نظر گرفتن رنگ مو برای انتخاب رنگ شال و روسری

برای انتخاب رنگ شال و روسری مشتری های شما باید رنگ موهای خود را نیز در نظر بگیرند. در صورتی که رنگ موهای آن ها خاکستری می باشد برای این که دیگر افراد جذب آن ها شوند پیشنهاد کنید تا شال و روسری با رنگ های سرد، ملایم و آرام را انتخاب نمایید. رنگ های ملایم و سرد با موهای شما تطابق و هماهنگی بیشتری خواهند داشت. این انتخاب رنگ شال و روسری باعث می شود فوق العاده جذاب و زیبا به نظر برسید.

در صورتی که رنگ موهای مشتریان شما از خاکستری روشن تر است بهتر است به آن ها پیشنهاد دهید تا رنگ های گرم و پر رنگ را برای شال و روسری خود انتخاب نمایید.

در صورتی که مشتریان شما رنگ موهایشان مسی می باشد نیز می توانید به آن ها پیشنهاد دهید تا انتخاب رنگ شال و روسری خود را به گونه ای انجام دهند که زیبا و جذاب به نظر برسند. رنگ های گرم و تند همچون بنفش، قرمز تیره جلوه فوق العاده ای به ظاهر شما خواهد بخشید. از دیگر رنگ هایی که این افراد می توانند انتخاب کنند می توان به سبز لجنی، زرد پر رنگ و نارنجی آتشین اشاره کرد.

اگر می خواهید مشتریان شما به مشتریان دائمی تبدیل شوند باید به طور پیوسته اطلاعات خود را به روز کنید و با توجه به مد روز به آن ها مشاوره ارائه دهید‌. پس به عنوان فروشنده بهتر است برای افزایش فروش خود دنیای مد را دنبال کنید. در صورتی که مشتریان شما اطلاعات مفیدی از شما دریافت کنند و با دنبال کردن پیشنهادات شما فوق العاده به نظر برسند بدون شک به مشتریان دائمی شما تبدیل خواهند شد.