از سال ۲۰۱۹ میلادی سراسر دنیا دچار یک همه گیری ویروسی شد و تمامی اقشار جامعه از تمام مشاغل، بازار بورس، صنایع غذایی و دارویی، بخش تولید و… را تحت الشعاع قرار داد. صنعت مد در دوران کرونا نیز از این تغییرات بی نصیب نماند و با تعطیل شدن عمده بازارها، مد در دوران کرونا نیازمند یک تغییر اساسی و متناسب با شرایط فعلی جامعه گردید. از این رو اکثر برندها تولیدات تازه ای به محصولات خود افزودند و بسیاری دیگر چندین محصول را از چرخه تولید خود کم کردند. زیرا با روند پیشروی مد در دوران کرونا و روشن نبودن این موضوع که این ویروس منحوس کرونا تا چه زمانی در جوامع دنیا وجود خواهد داشت، این ضرورت را ایجاب می کند که تا اتمام این شرایط با آن کنار بیاییم و سبک زندگی خود را به گونه ای تغییر دهیم که دچار آسیب و یا ابتلا به کرونا نشویم و از دنیای مد در دوران کرونا نیز بتوانیم بهره مند شویم.

مشکلات بازار پوشاک و مد در دوران کرونا

از ابتدای شیوع ویروس کرونا از کشور چین و انتقال آن به کشورهای سراسر دنیا، بازار مد در دوران کرونا و لباس نیز همانند سایر بازارها و تولید کنندگان دچار یک بحران غیر منتظره و ناخواسته شد. نیروهای کار، خانه نشین شدند و تولیدکنندگان پوشاک عملا مجبور به توقف کار کردند. چرا که نیروهای انسانی شاغل در زمینه مد و پوشاک همانند سایر شغل های اداری قادر به دورکاری نبودند و این موضوع باعث ایجاد یک اختلال و افت بزرگ در بازار پوشاک و مد در دوران کرونا شد. اما با گذشت زمان و دریافتن این موضوع که ویروس کرونا به همین راحتی قرار نیست از دنیا پاک شود و به ناچار باید با آن کنار بیاییم باعث شد تا اقشار آسیب دیده از جمله صنعت پوشاک و مد در دوران کرونا به فکر بیفتد و برای حل این بحران شغلی راه حلی پیدا کند. چرا که علاوه بر تولیدکنندگان پوشاک و مد در دوران کرونا، مشتریان و متقاضیان پوشاک نیز دچار مشکل شده و بعد از توقف تولید، با قیمت های عجیب و غریب و نجومی بازار پوشاک و سایر اجناس و کالاهای ضروری روبرو شدند.

تحول بازار مد در دوران کرونا

پس از گذشت مدتی از شوک همه گیری ویروس کرونا و افت بازارهای مختلف، تولیدکنندگان مد و فشن و پوشاک کم کم به این نتیجه رسیدند که دست روی دست گذاشتن تنها باعث آسیب بیشتر به بازار می شود و برای جلوگیری از افزایش بحران و توقف آن باید خلاقانه عمل کرد و خود را با شرایط تطبیق داد. از این رو اکثر تولید کنندگان، طرح های جدیدی ارائه و با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع به تولید پوشاک متناسب با شرایط جامعه و مد در دوران کرونا کردند. در چنین شرایطی با وجود مشکلات زیاد و موانع بهداشتی برای ادامه روند عادی عرضه مد و پوشاک، می تواند بهترین زمان برای ارائه طرح های خلاقانه، کارساز و متناسب با نیاز جامعه و متقاضیان باشد. اگر فروشنده پوشاک هستید یا در حوزه مد و فشن فعالیت دارید و بخاطر شیوع بیماری کرونا کسب و کارتان افت کرده و ضرر و زیان بسیاری را متحمل شده اید پس بهتر است یک بار دیگر با قدرت و با کمک گرفتن از ایده ها و طرح های نو وارد بازار شوید و آنچه را که نیاز جامعه است به بهترین شکل عرضه نمایید. مد در دوران کرونا هرچند دچار تغییر و تحول زیادی شده است اما می توان به آن به عنوان روزنه ای تازه برای نمایش هنر، توانمندی و مشتری مداری استفاده کرد.

شناسایی نیاز مشتریان در ایام کرونایی!

همانطور که می دانید اصول بازار و کسب و کارها بر پایه عرضه و تقاضا شکل می گیرد و شناسایی نیاز مشتری اولین گام برای تهیه و تولید یک محصول است. فعالیت در زمینه پوشاک نیز باید متناسب با مد روز و سلیقه های متفاوت باشد. از این رو مد در دوران کرونا نیز باید بر اساس نیاز روز و شرایط خاص آن زمان طراحی شود. در وضعیت حال حاضر جامعه که همه افراد ملزم به استفاده از ماسک هستند و باید بیشتر از قبل به شستشوی لباس هایشان اهمیت بدهند، ما به عنوان تولید کنندگان صنعت مد و پوشاک باید تلاش کنیم تا پوشاکی با کیفیت و متناسب با پوششی که به اجبار باید ماسک را نیز به آن اضافه کنیم به بازار ارائه دهیم. در این میان بیشتر افراد معمولا به ظاهر و لباس خود اهمیت زیادی می دهند و کیفیت و زیبایی لباس برایشان بسیار مهم است. بنابراین تهیه و تولید پوشاک با کیفیت و متناسب با مد در دوران کرونا در اولویت عرضه مد و پوشاک است.

مشکلات فروشندگان و مغازه داران در دوران کرونا

همانطور که می دانید با وجود بیماری کرونا در جامعه رفت و آمد به مکان های عمومی با محدودیت هایی روبرو شده و به منظور رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری از مردم تقاضا می شود که در منزل بمانند و این موضوع شامل افراد شاغل و مغازه داران نیز می شود و به خصوص فروشندگان و مغازه داران را با مشکلات زیادی روبرو می کند. معمولا هر فروشنده ای برای تهیه اجناس فروشگاه خود باید به صورت عمده از کارخانه ها، تولیدی ها و یا بازار های عمده فروشی که معمولا بسیار پر تردد و شلوغ هستند رفت و آمد کنند و در این شرایط، رفت و آمد کردن به چنین مکان هایی یک ریسک بزرگ محسوب می شود و فروشندگان را با مشکلات فراوانی درگیر می کند. بنابراین یکی از بهترین راه های خرید عمده پوشاک، خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی پوشاک است.

مزایای خرید اینترنتی به صورت عمده

با آشفته بازار گرانی ها و قیمت های نجومی که هر روز خیلی از کالاها قیمت های متفاوتی با روز قبل دارند باعث می شود که مغازه داران هنگام خرید با مشکلات زیادی روبرو شوند و یا نیاز باشد که تعداد زیادی مغازه را به دنبال اجناس با قیمت مناسب بگردند اما با وجود بیماری کرونا این کار خطرات زیادی برای سلامتی افراد به همراه خواهد داشت. همچنین برای ارائه مد در دوران کرونا که مردم کمتر از منزل بیرون می آیند و شاید اجناس جدید کمتر از قبل در معرض دید قرار بگیرند باید راه حل مناسبی پیدا کرد. اما خرید اینترنتی این مشکلات را تا حدودی حل کرده و دیگر نیاز نیست که مغازه داران برای خرید عمده پوشاک، به صورت حضوری به بازار بروند. ما در سایت hpsco.net  پوشاک با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب برای فروش به صورت عمده ارائه کرده ایم و با محصولات متنوع و زیبا متناسب با سلیقه هر ایرانی در تلاشیم تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کنیم.

خرید شال و روسری مطابق با مد در دوران کرونا

 همانطور که می دانید در کشور ما همه خانم ها ملزم به پوشیدن شال و روسری هستند و شال و روسری جزئی جدا نشدنی از انواع لباس های زنانه است. خانم های خوش سلیقه ایرانی همواره به دنبال با کیفیت ترین و زیباترین شال و روسری ها با طرح های مختلف هستند تا بتوانند با لباس های مختلف ست کنند و برای هر محیط اعم از رسمی و غیر رسمی، مهمانی ها و مجالس یا حتی برای قدم زدن در پارک روسری مناسب نیاز دارند. تغییر و تحولات مد در دوران کرونا شامل شال و روسری هم می شود و طرح های زیبا و خلاقانه بسیاری در تولید شال و روسری برای جلب رضایت خانم های با سلیقه ایرانی به کار رفته است. خبر خوب برای فروشندگان و مغازه دارانی که به فروش شال و روسری مشغول هستند این است که در سایت hpsco.net انواع شال و روسری در سبک های مختلف مطابق با مد در دوران کرونا و مورد پسند مشتری به صورت عمده به فروش می رسد و با مناسب ترین قیمت بدون اتلاف وقت می توانید به تعداد دلخواه خرید خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید.

انواع شال و روسری

استفاده از شال و روسری فقط مختص ایران نیست و در کشورهای مسلمان و حتی غیر مسلمان دنیا نیز از شال و روسری به عنوان یک تکمیل کننده استایل استفاده می شود. شال و روسری های مناسب با مد در دوران کرونا قطعا در بیشتر کشورهای دنیا تولید می شود و همانطور که برند های مختلف شال و روسری در بازار مشغول فعالیت هستند تنوع زیادی نیز  بین شال و روسری ها وجود دارد. بنابراین از خرید یک شال یا یک روسری مناسب با مد در دوران کرونا به سادگی رد نشوید چرا که استایل شما نمادی از شخصیت و سلیقه ی شماست و ما در تلاشیم تا بهترین ها را به شما عرضه کنیم.

انواع مختلف شال و روسری از نظر جنس پارچه ای که از آن استفاده می شود وجود دارد و هرکدام برای شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه انواع مختلف شال و روسری از نظر جنس و مطابق مد در دوران کرونا را به شما معرفی می کنیم:

  • شال یا روسری ابریشمی
  • شال یا روسری ساتن
  • شال یا روسری پشمی
  • شال یا روسری نخی
  • و…

خرید شال یا روسری ابریشمی

شال و روسری های ابریشمی را می توان جزء روسری های نرم و مجلسی به شمار آورد که با لباس های مخصوص مجالس عروسی و تولد و جشن ها و مراسمات مختلف می توان از آن ها استفاده کرد.

این روسری ها برای مد در دوران کرونا نیز با لباس ها و ماسک های مختلفی ست می شوند. این روسری ها و شال ها به دلیل بافت سبکی که دارند پرطرفدار بوده و خانم ها از هر سنی می توانند از آن در مراسمات و با لباس های مختلف استفاده کنند.

خرید شال یا روسری ساتن

شال و روسری های از جنس ساتن نیز از آن دسته روسری هایی هستند که برای مهمانی ها و مراسمات مختلف بیشتر استفاده می شوند و به دلیل داشتن درخشندگی و پارچه براق، مجلسی تر به نظر می رسند اما استفاده از این نوع روسری نیز شاید برای بعضی از خانم ها دشوار باشد چرا که ساتن پارچه ضخیمی است و روسری از جنس ساتن ممکن است باعث کمتر شدن شنوایی و یا احساس صدای خش خش از روسری داشته باشد.

خرید شال یا روسری پشمی

شال و روسری های پشمی مخصوص فصل زمستان و روزهای سرد فصل پاییز هستند و تنوع طرح و مدل های زیادی دارند. روسری ها و شال های پشمی  مد در دوران کرونا را به راحتی می توانید از سایت hpsco.net به صورت عمده و یا تکی تهیه فرمایید.

خرید شال یا روسری نخی

شال و روسری های نخی با رنگ های شاد و متنوع و با طرح های بسیار زیبای ایرانی سنتی و فانتزی مطابق با آخرین تغییرات مد در دوران کرونا، برای استفاده در فصل تابستان بسیار مناسب هستند. شال های نخی کنفی سه متری و روسری های قواره بزرگ نخی از روسری و شال های پرطرفداری هستند که با طرح های جدید مناسب با مد در دوران کرونا تولید و در سایت hpsco.net با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رسد.