در صورتی که دوست دارید در استایل و ظاهر خود برای رفتن به محل کار تغییری ایجاد نمایید و یا از پوشش های معمول که از آن ها در محیط های اداری استفاده می شود خسته شده اید پیشنهاد ما به شما این است که شال و روسری اداری که برای محل کار دوخت و طراحی شده اند استفاده نمایید. در ادامه برخی از نکات که باید هنگام خرید این نوع شال و روسری باید رعایت شود را برای شما آورده ایم. در صورت تمایل برای استفاده از شال و روسری در محل کار بهتر است ما را تا پایان همراهی نمایید.

نکات مهم برای استفاده از شال و روسری اداری

اولین نکته ای که در رابطه با انتخاب شال و روسری اداری باید رعایت شود این است که رنگ های کلاسیک برای استفاده در این مکان ها مناسب هستند. بهتر است رنگ هایی همچون زرد، صورتی، بنفش و قرمز را برای رنگ شال و روسری اداری خود انتخاب نکنید. این نکته را بهتر است همواره به خاطر داشته باشید که پوشش شما در محل کار باید با دیگر مواقع و موقعیت ها تفاوت های قابل توجهی داشته باشد.

طراحان مد شال و روسری اداری همواره توصیه می کنند برای خرید شال و روسری اداری رنگی را انتخاب کنید که با فرم صورت شما هماهنگی داشته باشد. از مهمترین رنگ هایی که خرید آن ها برای محیط های اداری اولویت دارد رنگ های تیره هستند. شما می توانید رنگ های تیره را با رنگ های کمی روشن تر ست کنید تا استایل شما در محیط کار فوق العاده زیبا و جذاب خواهد بود.

در صورتی که می خواهید در محیط اداری از شال استفاده کنید بهتر است شال های بلند را برای خود انتخاب نمایید زیرا برای محیط های اداری گزینه ایده آل هستند.

در صورتی که می خواهید در محیط کاری خود از روسری استفاده نمایید نیز توصیه می شود روسری هایی را انتخاب نمایید که تمام سر و گردن شما را پوشش دهند. انتخاب روسری مناسب برای محیط های اداری تا حد قابل توجهی به سلیقه شما وابسته می باشد. در صورت تمایل به استفاده از روش های رایج ست کردن استایل این نکته را باید به خاطر داشته باشید که در این موارد ترکیب دو اکسسوری با پوشش شما وضعیت را بسیار مطلوب می سازد.

در صورت تمایل به استفاده از شال و روسری اداری در محل کار پیشنهاد ما به شما این است که از روسری با قواره بزرگ و شال دو متری استفاده نمایید تا یک استایل اداری منحصر به فرد داشته باشید.

در صورتی که دوست دارید شال و روسری اداری طرح دار را انتخاب نمایید توصیه می کنیم یک مدل با طرح ساده را انتخاب نمایید. بهتر است این نکته را هنگام خرید شال و روسری اداری رعایت نمایید.

نکات خرید شال و روسری اداری

هنگام خرید شال و روسری برای محل کار توجه به جنس آن نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. در صورتی که فروشنده هستید و می خواهید به مشتریان خود کمک نمایید تا یک شال و روسری نخی با رنگ مناسب برای محیط های اداری انتخاب نمایند. از انتخاب شال و روسری لمه یا پلیسه برای محیط های اداری به شدت خودداری نمایید.

اکثر خانم های شاغل در محیط های اداری از مقنعه استفاده می کنند اما اگر محیط کاری شما به صورتی است که امکان استفاده از شال و روسری اداری در آن وجود دارد بهتر است یک شال یا روسری با رنگ مشکی، قهوه ای، سرمه ای و خاکستری انتخاب نمایید. همواره توصیه می شود تا برای محیط های اداری از خرید شال و روسری با رنگ تند و تیز و طرح های شلوغ پرهیز کنید.

در صورتی که فرم صورت شما بیضی است اکثر مدل ها برای شما مناسب می باشد. افراد با این فرم صورت می توانند شال و روسری خود را به مدل های دلخواه ببندند. در صورتی که فرم صورت شما مثلثی است نیز از آنجا که عرض چانه شما بسیار کم است و به قولی چانه نوک تیز دارید و پیشانی شما عرض زیادی دارد بهتر است شال و روسری خود را به گونه ای ببندید تا عرض پیشانی شما را کاهش داده  تا با اندازه چانه متناسب شود.

چه مدل شال و روسری اداری مناسب خانم های شاغل می باشد؟

خانم های شاغل بهتر است شال و روسری خود را به گونه ای بپوشند تا تیزی چانه با استفاده از شال و روسری اداری گرفته شود. توصیه می شود روسری و شال را طوری بپوشید که گوشه های پیشانی توسط آن پوشانده شوند. تیزی چانه را می توان با استفاده از شال و روسری پوشاند. بهتر است شال و روسری را طوری ببندید که بخش پایین چانه پوشانده شود.

در صورتی که صورت شما مربع شکل می باشد بدون شک فک و چانه شما حالت مربعی دارد می توانید با استفاده از شال و روسری لبه های چانه خود را به صورت گرد نمایش دهید. برای صورت های مربعی شکل شال ها بهترین گزینه هستند.

مانتوهای تابستانی و خنک که اغلب اسپرت هستند را می توان با شال های رنگی ست کرد. استفاده از شال و روسری با رنگ روشن برای فصل تابستان باعث می شود زیاد گرم تان نشود. این نکته را به خاطر داشته باشید که در روزهای تابستان شال را باید طوری سر کرد که مجبور نباشید آن را به دور گردن خود بپیچید. پیچیدن شال دور گردن باعث می شود سر شما تا حد قابل توجهی داغ شود و در نهایت گرم تان خواهد شد.

اصول استفاده از شال و روسری اداری

علاوه بر تمامی مواردی که در این مطلب به آن ها اشاره شد باید ذکر کرد که هماهنگی رنگ و ساختار و طرح شال و روسری برای خانم ها با مانتو گزینه بسیار مهمی محسوب می شود که برای داشتن استایل زیبا حتما باید رعایت شود. روسری نخی اغلب برای پالتوها که حالت رسمی دارند گزینه مناسبی به نظر می رسند. انتخاب دیگر در رابطه با انتخاب شال و روسری دارد و آن این است که باید شال و روسری را به همراه هم به سر کرد. با این کار دیگر نگران نخواهید بود که سرما خواهید خورد. شما می توانید از یک شال نخی روی روسری خود استفاده نمایید که ضخیم تر باشد.

ای نکته را نیز در رابطه با پوشیدن روسری همراه با پالتو بهتر است به خاطر داشته باشید که بهتر است دنباله های روسری داخل یقه پالتو قرار داده شود. از آنجا که اکثر پالتوهای زنانه دارای یقه های زیبا هستند قرار دادن روسری زیر آن باعث می شود یقه پالتو قابل مشاهده باشد. بهتر است شال خود را نیز به صورت ساده روی سر خود قرار دهید و دنباله های آن را رها نمایید.

در رابطه با استفاده از شال و روسری اداری نیز باید این نکته در نظر گرفته شود که نحوه بستن شال و روسری روی سر شما ممکن است در ظاهر شما تفاوت قابل توجهی ایجاد نماید.

مدل های جدید شال و روسری اداری

روسری پاپیونی ساده

یکی از مدل های روسری جدید و مدرن که برای محیط های اداری مناسب و ایده آل هستند روسری پاپیونی ساده می باشد. این نوع روسری جلوبسته می باشد و در جلوی آن یک کراوات وجود دارد که استفاده از آن را ساده ساخته است. این مدل روسری در رنگ های خاص و مخصوص در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید که همانطور که توصیه کردیم بهتر است برای محیط های اداری روسری با رنگ تیره انتخاب شود.

روسری با سایز ۱۱۰

سایز این نوع روسری ۱۱۰ سانتی متر می باشد که در بازار بسیار کمیاب است اما طرفداران خاص خود را دارد. طرح های مدرن و به روز این مدل روسری اداری در جنس های مختلف ساتن، حریر و ابریشم و در رنگ های خاص و منحصر به فرد در بازار موجود می باشد.

روسری حورا

یکی دیگر از مدل های روسری که برای محیط های اداری مناسب می باشد روسری مدل حورا می باشد. این مدل روسری از بخش جلو دارای بند می باشد و جنس آن اغلب حریر است. این مدل روسری را می توان بیش از سه مدل بست و هر یک از روش های بستن این مدل روسری باعث می شود تا ظاهر شما کاملا متفاوت و مدرن شود. در صورتی که این مدل روسری را برای محل کار خود انتخاب نمایید و به یکی از شیوه های به روز آن را روی سر خود ببندید تا استایل شما کاملا کلاسیک به نظر برسد.

روسری سلما

یکی از زیباترین و خاص ترین مدل های روسری اداری که قواره مناسب دارد و به تنظیم نیاز ندارد روسری سلما می باشد. این مدل روسری با طراحی خاص و منحصر به فرد در بازار می باشد و می توان آن را به صورت لبنانی و یا ساده روی سر بست.

شال اداری دوتکه تارا

یکی از مدل های شال اداری که به روز، زیبا و منحصر به فرد می باشد شال دوتکه تارا می باشد. این مدل شال به شال مقنعه ای مشهور می باشد که به عنوان یکی از خاص ترین مدل های مقنعه محسوب می شود و در صورت انتخاب آن می توان به راحتی نظر همه را به سوی خود جلب کرد. این مدل روسری اداری رضایت افراد با سلیقه های مختلف را به خوبی به سوی خود جذب کرده است.

این مدل شال در رنگ های مختلف و متنوع در بازار موجود می باشد از این رو می توان آن را با انواع استایل ها ست کرد و هماهنگ با دنیای جدید و مدرن پیش رفت.

شال ریحان

یکی دیگر از انواع شال اداری، شال ریحان می باشد. در صورتی که به راحتی خود اهمیت می دهید می توانید این مدل شال را برای محیط کاری خود انتخاب نمایید. با انتخاب این مدل شال اداری کاملا زیبا و منحصر به فرد به نظر خواهید رسید. طرح های این مدل شال بسیار زیبا هستند و در صورتی که در انتخاب مدل شال وسواس بسیار زیادی دارید می توانید یکی از رنگ های این مدل شال را برای خود انتخاب نمایید تا زیبایی خود را چندین برابر جلوه دهید.

شال عربی

یکی از مدل های شال اداری که از گذشته های بسیار دور نیز توسط خانم ها برای محیط های کاری مورد استفاده قرار می گرفت شال اداری می باشد. این مدل شال اداری یکی از انواع شال و روسری اداری می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. در صورتی که دوست دارید در محیط کاری خود فوق العاده زیبا و منحصر به فرد به نظر برسید توصیه می کنیم این مدل شال را برای خود انتخاب نمایید. این مدل شال در طرح و رنگ های مختلف و متنوع در بازار موجود می باشد و یکی از طرح های پرطرفدار آن طرح پلنگی می باشد. در صورتی که از آن دسته از خانم های سخت پسند هستید می توانید یکی از طرح های به روز و مدرن آن را برای خود انتخاب نمایید.

در صورتی که به عنوان یک فروشنده شال و روسری اداری این نکات را بدانید و به مشتریان خود انتقال دهید می توانید در مدت زمان کوتاه تعداد مشتریان خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.