خرید شال و روسری ۹۹ برخلاف این که یک خرید ساده به نظر می‌رسد، شامل نکته‌های ظریف و مهمی است. رعایت این نکات ضامن فروش و سود بیشتر برای فروشندگان شال و روسری و مزون داران است. نکات مهمی که شامل جنس شال یا روسری و کیفیت آن، قیمت گذاری مناسب، رعایت رنگ و مد سال و غیره می‌شود. ما در این مقاله سعی کرده ایم کلیه نکات لازم برای فروشندگان شال و روسری و مزون داران را بیاوریم تا در خرید اجناس خود برای سال ۹۹ به این نکات توجه کنند و آن‌ها را به کار بگیرند تا درآمد بیشتری به دست بیاورند و علاوه بر این، رضایت مشتریان خود را فراهم کنند و مشتریان با خرید دلخواه خود، خوشحال‌تر شوند.

خرید شال و روسری سال ۹۹

خرید شال و روسری 99

یکی از خریدهای خوب و زیبا برای خانم‌ها، خرید شال و روسری است. این خرید به دلیل اینکه نیازی به دانستن سایز ندارد، همیشه جزء خریدهای محبوب بوده است. شال یا روسری از آنجا که نزدیک‌ترین پوشش به صورت است؛ تاثیر بسزایی در زیبایی چهره و همچنین زیبایی استایل خانم‌ها دارد. همچنین خرید آن جزء خریدهایی است که تنوع زیاد و قیمت مناسبی نیز دارند. بنابراین خانم‌ها می‌توانند با تنوع در استفاده از آن‌ها همیشه به‌روز و شیک باشند. همه این موارد باعث می‌شوند که فروشندگان شال و روسری و حتی مزون داران برای اجناس موجود در فروشگاه یا مزون خود با حساسیت بیشتری خرید کنند.

نکات لازم برای فروشندگان شال و روسری و مزون داران

خرید شال و روسری 99

  • اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که شال بیشتر مورد توجه است یا روسری. با اینکه هر کدام از آن ها طرفدارهای خاص خودشان را دارند اما بهتر است به مد سال توجه کنید و ببینید کدام یک طرفدار بیشتری دارد و بیشتر خرید را معطوف به آن کنید.
  • نکته بعدی اینکه دقت کنید که روسری و یا شالی که خریداری می‌کنید راحت باشد؛ به این معنا که سبک بوده و جنس لیزی نداشته باشد و سر نخورد. همچنین بهتر است جنس آن به شکلی باشد که نیاز نباشد به طور دائم آن را اتو کرد. علاوه بر این؛ نیاز نباشد که به طور دائم روی سر مرتب شود. در خرید آن ها برای مزون و یا فروشگاه شال و روسری خود، حتما این موضوع را در نظر بگیرید. چون اجناسی که این خصوصیات را نداشته باشند مورد توجه مشتریان قرار نمی‌گیرند.
  • نکته مهم دیگر که شاید بهتر است آن را اصلی‌ترین نکته برای خرید شال و یا روسری در نظر بگیریم؛ طرح و رنگ آن‌ها است. طرح، نقش و رنگ، همیشه مشتری را به خود جلب می‌کند و توصیه می‌شود همیشه طرح‌ها و نقوش جذاب و رنگ‌های شاد و جالب را در نظر داشته باشید. با وجود این که تمامی رنگ‌ها طرفداران خاص خودشان را دارند، اما رنگ‌های شاد همیشه بیشترین طرفدار را خواهند داشت. پس در ویترین خود از رنگ‌ها و طرح‌های شاد، بیشتر استفاده کنید.

جنس شال و یا روسری

جنس شال و یا روسری برای مشتریان مهم است. بنابراین برای خرید آن‌ها و ارائه در مزون یا فروشگاه خود حتما جنس آن را مورد توجه قرار دهید. چون مشتریان به این موضوع اهمیت می‌دهند. در ادامه چهار دسته کلی از جنس‌های مختلف شال و روسری را به شما معرفی می‌کنیم:

خرید شال و روسری 99

شال و روسری نخی

شال و روسری‌های نخی طرفدار زیادی دارند به این خاطر که از روی سر، لیز نمی‌خورند. اجناس نخی برای فصل گرما بسیار مناسب و خنک هستند. همچنین آن ها به راحتی اتو می‌شوند و شستشویشان نیز راحت انجام می‌گیرد. پس حتما از این نوع جنس های نخی برای فروشگاه یا مزون خود خرید کنید.

شال و روسری ساتن

شال و روسری‌های ساتن به دلیل اینکه براق هستند، نظر مشتریان را به خود جلب می‌کنند. نسبت به نمونه های ابریشمی قیمت ارزان تری دارند و اکثرا از روی سر، لیز می‌خورند. آن ها بیشتر برای کارهای مجلسی و رسمی استفاده می‌شوند و همیشه مورد پسند مشتریان خواهند بود.

شال و روسری حریر

شال و روسری‌های حریر بسیار لطیف، خنک و نازک هستند. نسبت به نمونه‌های نخی قیمت بیشتری دارند؛ ولی کارهای از جنس حریر ممکن است کمی از روی سر، لیز بخورند.

شال و روسری ابریشم

شال و روسری ابریشم جنس سبکی دارند و لطیف‌تر هستند اما قیمت گران تری دارند. دیر چروک می‌شوند و کمتر به اتو نیاز دارند. این نوع نیز بیشتر برای کارهای مجلسی استفاده می‌شود.

توصیه می‌شود از انواع جنس‌های مختلف روسری و شال در فروشگاه و یا مزون خود داشته باشید و همه سلیقه‌ها را پوشش دهید.

اندازه یا قواره شال و روسری ۹۹

خرید شال و روسری 99

جهت خرید شال و روسری ۹۹ برای مزون یا فروشگاه خود حتما باید اندازه یا قواره را مد نظر قرار دهید. برای این موضوع نیز به مد روز توجه نمایید. شال یا روسری، هر کدام اندازه‌های متفاوتی دارند به خصوص روسری‌ها در قوراه‌های مختلف عرضه می‌شوند. به خاطر داشته باشید که مشتریان بیشتر نمونه های قواره بلند را ترجیح می‌دهند. چون راحتتر و زیباتر هستند. بهتر است بدانید که سایز استاندارد روسری ۹۰ سانتی متری است و سایز استاندارد برای شال حدود ۶۰ الی ۷۰ سانتی متر عرض و حدود ۱۸۰ سانتی متر طول است. اما اندازه هر کدام به مد سال نیز بستگی دارد. گاهی اوقات اجناس قواره کوچک، مد هستند و گاهی اجناس قواره بلند، مد خواهند شد.

قیمت شال و روسری ۹۹

قیمت شال و روسری برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. بهتر است قیمت مناسبی را روی اجناس خود بگذارید و با سود کمتر، فروش بیشتری را به دست بیاورید. قیمت کمتر نسبت به رقبا نیز می‌تواند بهترین تبلیغ برای برند و مزون شما باشند و مشتریان زیادی را به مزون شما و یا فروشگاه شال و روسری شما جلب نماید. علاوه بر این برگزاری حراج‌های فصلی هم در فروش بیشتر اجناس مزون شما اثر بسزایی دارد. می‌توانید برای سودآوری بیشتر، اجناس خود را از عمده فروشان شال و روسری تهیه کنید تا هم تنوع بیشتری را در اجناس خود ارائه دهید هم به روز‌ترین طرح‌ها را از عمده فروشان شال و روسری خریداری کنید.

طرح و رنگ شال و روسری سال ۹۹

خرید شال و روسری 99

به طور معمول افرادی که به دنبال مد هستند، رنگ سال برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد. رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی و سال ۹۹ رنگ سفید مرجانی است. رنگ سفید مرجانی، رنگی آرام بخش و روشن است. این رنگ از رنگ مرجان‌های دریایی الهام گرفته شده است. گاهی اوقات رنگی که برای سال میلادی اعلام می‌گردد در کشور ما با تغییراتی مواجه می‌شود. برای سال ۹۹ نیز علاوه بر رنگ سفید مرجانی، رنگ آبی کلاسیک نیز اضافه شده است. بنابراین به فروشندگان شال و روسری و مزون داران نیز توصیه می‌شود برای عید ۹۹ در اجناس خود از رنگ سفید مرجانی و آبی کلاسیک  استفاده کنند تا فروش و سود بیشتری به دست بیاورند. اگر برای خرید عید ۹۹ اقدام می‌کنید می‌توانید از رنگ سفید مرجانی و یا رنگ آبی کلاسیک در استایل خود استفاده و مد را در استایل خود حفظ کنید. رنگ سفید مرجانی و آبی کلاسیک جزء رنگ هایی محسوب می‌شوند که برای همه سنین جذاب هستند و زیبایی خاصی به افراد می‌بخشند.

خرید شال و روسری 99

علاوه بر این، برای آن دسته از افرادی که پیرو مد نیستند نیز می‌توانید طرح هایی را در نظر بگیرید تا از مزون یا فروشگاه شما نا امید خارج نشوند. همیشه باید در کار خود سلیقه و نظرات مشتری را در نظر داشته باشید. این را به خاطر داشته باشید که مشتری است که باید اجناس شما را بپسندد. مشتری باید برای اجناس شما پول پرداخت کند، پس همواره مشتری را محور انتخاب و یا حتی چیدمان شال و روسری‌های درون مزون یا فروشگاه خود قرار دهید. به مشتریان خود دقت کنید، آیا آن‌ها به دنبال کارهای ارزان قیمت هستند؟ پس اگر اینطور است خرید جنس های گران قیمت برای فروشگاه یا مزون شما کار اشتباهی است. نگران نباشید این شناخت از مشتریان را به مرور زمان به دست خواهید آورد.

راهنمای خرید شال و روسری برای مزون داران و فروشندگان شال و روسری

خرید شال و روسری 99

برای اینکه مشتریان، شال و روسری بیشتری از شما خرید کنند و یا بتوانند جنس مد نظرشان را پیدا کنند و خریداری نمایند؛  به نکات زیر دقت کنید:

  • طرح‌های سنتی مانند طرح هایی که دارای بته جقه، گل و غیره هستند بیشتر مورد سلیقه بانوان مسن است. بنابراین در صورتی که مشتریان در انتخاب خود مردد هستند، می‌توانید از طرح‌های سنتی استفاده کنید تا به سلیقه آن‌ها نزدیک‌تر باشد.
  • طرح‌های مدرن مانند طرح‌های پرسپکتیو، نقاشی و یا کارهای با طرح کوبیسم بیشتر مورد توجه نوجوانان و جوانان است. با اجناس با طرح مدرن می توانید نظر مشتریان نوجوان و جوان را جلب کنید.
  • طرح‌های بچگانه نیز بیشتر مورد توجه کودکان و نوجوانان است که توصیه می‌شود رنگ‌های شاد را برای آن‌‌ها مد نظر داشته باشید. به خاطر داشته باشید که بچه‌ها به رنگ‌های تیره علاقه نشان نمی‌دهند.
  • شال و یا روسری‌های ساده بیشترین طرفدار را دارند، به این دلیل که به راحتی با انواع لباس‌ها ست می‌شوند و تمامی گروه‌های سنی می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتخاب شال و روسری ۹۹ با توجه به رنگ پوست

خرید شال و روسری 99

برای ارائه شال یا روسری مناسب به مشتریان خود می‌توانید به رنگ پوست آن‌ها نیز توجه کنید تا خرید خوبی داشته باشند.

  • برای افراد با رنگ پوست روشن بهتر است رنگ‌های زرشکی، نارنجی، قرمز و غیره عرضه شود. به افرادی که رنگ پوست روشنی دارند، بهتر است نمونه های رنگ روشن پیشنهاد نکنید، چون باعث می‌شود که چهره شخص بی روح و رنگ پریده به نظر بیاید. رنگ‌هایی مانند لیمویی، کرم، آبی آسمانی و غیره جزء رنگ‌های روشن هستند که برای افراد با پوست روشن مناسب نیستند.
  • برای افراد با پوست تیره و کدر، کارهای با رنگ تیره پیشنهاد نکنید چون باعث می‌شود که صورت شان بیش از حد تیره به نظر برسد. رنگ هایی مانند قهوه‌ای تیره، دودی و بنفش تیره جزء رنگ‌های تیره به شمار می‌آیند که برای افراد با پوست تیره مناسب نیستند.
  • برای افرادی که چشم‌های رنگی دارند پیشنهاد کارهایی که همرنگ با چشمان آن‌ها باشند، پیشنهاد خوبی است که باعث جذابیت بیشتر آن‌ها خواهد شد.

دو نکته ظریف اما مهم برای فروشندگان شال و روسری ۹۹

خرید شال و روسری 99

برای اینکه مشتریان خرید بیشتر و بهتری از شال و روسری‌های موجود در فروشگاه یا مزون شما داشته باشند، باید به دو نکته ظریف ولی مهم نیز توجه کنید:

  • فروشنده‌ای که برای فروشگاه شال و روسری ۹۹ یا مزون خود انتخاب می‌ کنید اثر ویژه‌ای در فروش شما دارد. در انتخاب فروشندگان خود دقت فرمایید و فروشندگانی را انتخاب کنید که از صبر و حوصله بالایی برخوردار هستند، روابط عمومی بالایی دارند و می‌توانند به خوبی با مشتریان ارتباط برقرار کنند. فروشندگان شما باید اخلاق خوبی داشته باشند و مشتری را با صبر و حوصله در انتخاب جنس مورد نظرش راهنمایی کنند. اصولا خانم‌ها از جایی خرید می‌کنند که در آن جا احساس راحتی داشته باشند. علاوه بر این، خانم‌ها دوست دارند مدل‌های زیادی را امتحان کنند. بنابراین فروشنده شما باید از روحیه‌ای برخوردار باشد که بتواند با آن‌ها با صبر و حوصله همکاری کند. همچنین مشتریان دوست دارند احساس کنند که شما در عرضه محصولاتتان صداقت کامل دارید و در مورد کیفیت و یا سایر موارد مهم، اغراق نمی‌کنید.

  • عامل مهم دیگر، تبلیغات است. هر محصولی با تبلیغات بهتر دیده می‌شود و بهتر فروش می‌رود. امروزه نحوه تبلیغات متفاوت شده است و شیوه‌های سنتی تبلیغات، دیگر جذابیت سابق را ندارند. می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات اجناس خود بهره ببرید و شال و روسری‌های موجود در فروشگاه یا مزون خود را بهتر در معرض دید مشتریان قرار دهید. این موضوع می‌تواند اثر ویژه‌ای در فروش اجناس مزون یا فروشگاه شما داشته باشد.

 

امیدواریم با رعایت و به کار گیری موارد ذکر شده بتوانید بهترین شال یا روسری را انتخاب کنید. همچنین فروش زیادی را در مزون یا فروشگاه شال و روسری خود به خصوص در عید سال ۹۹ تجربه کرده و رضایت کافی را از کسب و کار خود به دست بیاورید.