آیا تا به حال به فرم صورت خودتان برای انتخاب طرح و چاپ شال و روسری دقت کرده­اید. آیا برایتان سوال پیش آمده که چرا تولیدکنندگان به چاپ شال و روسری در طرح­های متنوع می­پردازند. هرکدام از این طرح­ها به چه منظور استفاده می­شود. به طور مثال تا به حال به این فکر کرده ­اید که چاپ شال و روسری در طرح­های هندسی چه شکلی به استایل شما می­دهد؟ یا بهترین مدل بستن شال برای صورت گرد کدام گزینه است؟

یکی از دلایل متمایز شدن ما در شرکتHPS،­ بزرگترین تولیدکننده شال و روسری کشور با دیگر رقبا، به کارگیری نظر متخصصان مد و فشن و در نظر گرفتن نکات مهم در طراحی و تولید شال و روسری است.

در ادامه به صحبت درباره­ی انواع طرح­ های متنوع چاپ شال و روسری، توجه به فرم صورت در انتخاب آن­ها و… می­پردازیم.

چاپ شال و روسری در طرح­های مختلف

هر سال برندها و طراحان معروف جهان طرح‌های متنوعی از شال و روسری را به دنیای مد عرضه می‌کنند. اولین چیزی که در انتخاب شال و روسری ۹۸ به ذهن­مان خطور می کند رنگ و طرح آن است. امروزه خرید اینترنتی شال و روسری بسیار رایج شده است. خانم­ ها به طور مداوم با دنیایی از طرح و مدل در چاپ شال و روسری مواجه می­شوند. به همین دلیل وقت خرید سراغ انتخاب­ هایی می­روند که نقش و نگارشان جذب­شان می­کند. علاوه بر رنگ در نهایت ممکن است به هماهنگی رنگ روسری با مانتو یا لباسی که می­خواهند بپوشند، فکر کنند. اما یک نکته را جا انداخته اند و آن این است که انتخاب شال و روسری۹۸ برای خودش قواعدی دارد. نه تنها رنگ، بلکه باید طرح روسری با فیزیک چهره ما هماهنگ باشد. بنابراین بهتر است قبل از اینکه مجذوب طرح و رنگی شویم به قواعد روسری پوشیدن هم فکر کنیم.

انتخاب طرح و چاپ شال و روسری با توجه به فرم صورت

در انتخاب یک روسری بهار ۹۸ زیبا توجه به نوع فرم صورت دارای اهمیت می باشد. آشنایی با فرم صورت مساله­ ای است که کمک زیادی به زیباشدن ظاهرتان می­کند. بهتر است شکل هندسی صورت­تان را بدانید. آن وقت به راحتی می­توانید انتخاب مناسبی در زمینه روسری و شال ۹۸ داشته باشید.طرح روسری بهار ۹۸ که شما می پوشید با ابعاد چهره­تان ارتباط مستقیم دارد. جالب است بدانید که بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند چه فرم صورتی دارند. به همین دلیل در انتخاب‌های خود دچار اشتباه می‌شوند. در حالی که به سادگی و با چند ترفند ساده می‌توانیم فرم صورت خود را تشخیص دهیم. فرم صورت چیزی است که وقتی تمام رخ در آینه نگاه می­کنید به صورت خطوط دور چهره می‌بینید. این خطوط فرمی را ایجاد می‌کند که این فرم، شکل صورت شماست. این که چطور و بدون خطا فرم صورت خود را پیدا کنیم دو روش دارد. در ادامه این مقاله با این روش‌ها آشنا می‌شویم.

۱٫تشخیص فرم صورت با کمک آینه برای انتخاب روسری بهار ۹۸

این روش ساده‌ترین روش تشخیص فرم چهره است. در این روش نیازی به اندازه­گیری نیست. شما در این روش برای نتیجه­گیری درست نیاز به دقت زیادی دارید. برای این کار شما به چند وسیله نیاز دارید.این وسایل عبارت اند از: یک آینه بزرگ و مداد لب کهنه اما قابل استفاده. آینه‌ای که انتخاب می‌کنید باید بزرگ‌تر از ابعاد صورت باشد. آن را به صورت عمود بر زمین روی دیوار نصب کنید. مراقب باشید با دیوار زاویه نداشته باشد.به یک مداد لب یا مداد چشم قابل پاک شدن هم نیاز دارید. مدادی را انتخاب کنید که بتوانید با آن خطوط بلند و بزرگی بکشید.

حال برای انجام کار مقابل آینه باستید. موها را از روی صورت جمع کنید تا گردی صورت و مرزهای آن کاملا مشخص باشد.سرتان را موازی آینه بگیرید.آن قدر از آینه فاصله بگیرید که دستتان به آینه برسد و کلیت صورت شما در آینه قابل دیدن باشد. مداد لب را بردارید و خطوط دور صورت خود را با مداد دنبال کنید. وقتی کل صورت تمام شد از آینه فاصله بگیرید. فرمی را که با مداد کشیده‌اید بررسی کنید. به دقت به آن نگاه کنید .تصمیم بگیرید که این فرم یک دایره است یا بیضی، مربع است یا مستطیل، قلبی است یا مثلثی.

۲.تشخیص فرم صورت با اندازه گیری دقیق برای انتخاب روسری بهار ۹۸

اگر از نتیجه‌ای که در روش قبلی گرفتید مطمئن نیستید می‌توانید روش اندازه‌گیری دقیق را امتحان کنید. برای این کار شما به یک متر انعطاف پذیر و یک کاغذ و خودکار نیاز دارید. برای مشخص کردن فرم صورت شما باید سه اندازه گیری را انجام دهید. مقابل آینه طور بایستید .متر را در دست خود بگیرید و سه قسمت از صورت را اندازه بگیرید.ابتدا عرض صورت که بزرگ‌ترین قسمت پیشانی است. سپس عرض بزرگ‌ترین قسمت چانه.و در انتها طول صورت یعنی از ابتدای پیشانی تا انتهای چانه. این سه اندازه را در تصویر زیر می‌توانید ببینید.

چاپ شال و روسری

حال که اندازه‌ها را گرفتید و یادداشت کردید می‌توانید با مقایسه اندازه‌ها فرم چهره خود را به دست آورید. عرض پیشانی و عرض چانه را با هم مقایسه کنید، هرکدام که بزرگ‌تر باشد عرض صورت شما محسوب می‌شود.

  • اگر عرض صورت شما از طول صورت شما بزرگ‌ترباشد و خطوط صورت شما گرد باشد شما صورت گردی دارید. اما اگر خطوط صورت زاویه‌دار باشد صورت شما مربعی است.
  • اگر طول صورت از عرض صورت بیش از دو سانتی‌متر بزرگ‌تر باشد و خطوط چانه شما گرد باشد شما صورت بیضی شکل دارید. اما اگر خطوط چانه زاویه‌دار باشد شما صورت قلبی شکل دارید.

این اندازه‌گیری تصویر درست و دقیقی در مورد شکل صورت شما به شما می‌دهد. شما می­توانید با ترکیب این دو روش نتیجه درستی درباره فرم صورتتان به دست آورید. در هرحال دسته بندی انواع شکل صورت محدود نیست . ده‌ها مجموعه را می‌توان برای شکل صورت در نظر گرفت .

چاپ شال و روسری

انتخاب انواع چاپ شال و روسری با در نظر گرفتن فرم صورت

حال که فرم صورت خود را تشخیص داده ­اید می­توانید دست به انتخاب بهتری برای روسری و شال بهار۹۸ بزنید.در ادامه به چند مورد از ارتباط بین چاپ شال و روسری و فرم صورت اشاره خواهیم کرد.

انتخاب طرح و چاپ شال و روسری برای صورت مستطیلی یا گرد

در صورتی که فرم صورت شما گرد یا مستطیلی است، می­توانید سراغ روسری­ هایی بروید که نوارهای پهن و کشیده دارند. نوارهای پهن این مدل روسری، بعد از اینکه آن را از وسط تا می ­کنید کاملاً به صورت عمودی روی سر شما قرار می­گیرند. نتیجه اینکه با خطای دیدی که ایجاد می­ کنند چهره شما را کشیده ­تر نشان می­دهند.

انتخاب طرح و چاپ شال و روسری برای صورت کشیده

اگر جزو آن دسته از بانوانی هستید که صورتی کشیده دارید، بهتر است سراغ روسری­ هایی با خطوط افقی بروید. وقتی این مدل روسری را از وسط تا می­کنید خطوط افقی حالت مورب به خود می ­گیرند. در نتیجه با خطای دیدی که ایجاد می کنند چهره شما را پرتر نشان می دهند!

انتخاب طرح و چاپ شال و روسری برای  فرم صورت گلابی یا مربعی

ایا دوست دارید روسری بهار ۹۸ چهره­ ی شما را ظریف تر نشان دهد .به این منظور باید دنبال طرح ­ها و چاپ شال و روسری ظریف باشید. یادتان باشد ظرافت به هیچ عنوان به معنای خلوت و ساده بودن روسری و شال ۹۸ شما نیست. وقتی روسری بهار ۹۸ را با طرح­های ظریف انتخاب می­کنید هر چقدر هم شلوغ و پر نقش نگار باشد، اصلاً لازم نیست نگران درشت به نظر آمدن چهره تان باشید.

انتخاب طرح و چاپ شال و روسری برای  فرم صورت قلبی و الماسی

اگر می خواهید چهره­ تان درشت­ تر به نظر بیاید درست برخلاف توصیه قبلی عمل کنید. شما باید سراغ چاپ شال و روسری در طرح­ هایی بروید که نشانی از ظرافت در آن­ها نیست. مانند طرح­هایی با نوارهای پهن و بدون قاعده یا همان نقش­های گل درشت خودمان باعث می­شود.این مدل روسری باعث می­شود تا ظرافت بیش از حد چهره شما چندان به چشم نیاید.

اگر به دنبال طرح­های خاص برای خرید عمده شال و روسری ۹۸ هستیدبه ما سر بزنید. شما می­توانید با مراجعه به کانال شال و روسری تلگرام HPS از تمامی طرح­ها دیدن فرمایید.همچنین با استفاده از خرید اینترنتی شال و روسری بلافاصله آن­ها را بدون صرف هزینه­ی اضافی دریافت کنید.

برای آشنایی بیشتر با چاپ و شال و روسری و انتخاب از میان این طرح ها با توجه به فرم صورتتان در ادامه به معرفی چند طرح از آن­ها در بازار کنونی خواهیم پرداخت.

۱٫استفاده از طرح های هندسی در چاپ شال و روسری

شناخت فرم صورت و شکل هندسی آن، در انتخاب روسری و شال ۹۸ مناسب راهنمای خوبی است. شال و روسری ۹۸ با طرح‌های هندسی، مثل مربع‌های بزرگ، خطوط موازی و دایره و مثلث، ساده و زیبا هستند. این مدل روسری و شال وقتی به دور سر شما پیچیده می‌شود، فرم‌های متفاوتی به صورت می­دهند. چهارخانه‌های سیاه و سفید هم ترند امسال هستند.

چاپ شال و روسری

۲٫استفاده از طرح خال خال در چاپ شال و روسری

طرح خال‌خال، به خصوص خال‌خال‌ سیاه و سفید در اندازه‌های مختلف یکی از پرطرفدار­ترین طرح­های چاپ شال و روسری است. شما هم برای انتخاب شال و روسری بهار ۹۸ خود می‌توانید از این طرح‌ها استفاده کنید. این طرح به نظر نوستالژیک می آید. با این حال می‌تواند استایل شما را شیک و متفاوت کند. بهتر است این طرح‌های خال‌خال زیبا را با پیراهن یا مانتوی ساده ست کنید.

۳٫ استفاده از طرح­های گلدار در چاپ شال و روسری

گل‌های رنگانگ در اندازه‌های بزرگ، حس و حال متفاوتی به استایل شما می‌دهند. از بهار امسال نقش‌های گلدار مد روز هستند. تمامی برندهای معروف دنیا، طرح‌های اختصاصی گلدار را به نمایش گذاشته‌اند.این طرح‌ می‌تواند کلاسیک باشد.این روسری و شال‌­ها به شما جسارت انتخاب می‌دهد. تیپ دخترانه یا مجلسی فرقی نمی‌کند، این طرح به کار شما می‌آید.

۴٫ استفاده از طرح های چهل تکه در چاپ شال و روسری

 ترکیب کردن طرح‌ها و نقش‌های متفاوت با همدیگر بسیار جذاب است.این طرح‌های نوستالژیک برای استایل‌های متفاوت مناسب است. شاید فکر کنید این طرح‌ها آنقدر‌ها ساده و مجلسی نیستند. اما باید بدانید که مد روز طرح‌های نامتقارن است. طرح‌های رنگارنگی که کنار یکدیگر استایل شما را خاص می‌کند. این شال و روسری‌ها طرح‌هایشان جزییاتی دارند که شما می‌توانید هر گوشه‌ی آن نقش جدیدی کشف کنید.

۵٫ استفاده از طرح های آبرنگی در چاپ شال و روسری

شال و روسری ۹۸ نخی آبرنگی بسیار زیبا، شیک و جذاب هستند. به دلیل تنوع در رنگ و همچنین استفاده­ی رنگ­های شاد در آن موجب سر­زندگی می­شوند. این شال برای افرادی که دارای فرم صورت استخوانی هستند،مناسب است. پوشیدن روسری هایی با رنگ های شاد و طرح های آبرنگی، موجب جذاب­تر شدن آن­ها خواهد شد.

چاپ شال و روسری

۶٫ استفاده از طرح سنتی در چاپ شال و روسری

یکی از طرح های ترند شده در ایران استفاده از طرح های سنتی هنر ایرانی در چاپ شال و روسری است. چاپ‌ و طرح پارچه‌ها همگی با الهام از معماری، هنر،  و ادبیات ایرانی است که بوی هنر ناب ایرانی می‌دهند.هنر معماری ایرانی می­تواند در هر جایی به جلوه ­گری بپردازد. این هنر تنها به ساختمان­ها ختم نمی­شود. بلکه می­تواند در عناصر زنده ­تر و در دسترس­تر هم خود را نمایش دهد.

چاپ شال و روسری

در این مقاله با انواع طرح و چاپ شال و روسری و انتخاب آن ها با توجه به فرم صورت آشنا شدیم.فهمیدیم توجه به چاپ شال و روسری و فرم صورت اهمیت زیادی دارد. نکته­ی دیگر آنکه مدل بستن شال و روسری ۹۸ هم می­تواند در زیبایی ما بسیار تاثیر­گذار باشد. در مقاله­ های بعدی به آن نیز خواهیم پرداخت.