با آغاز فصل پاییز نخستین چیزی که به ذهن یک خانم می رسد آرایش با استفاده از رنگ های گرم همچون طلایی، کرم و نارنجی می باشد. بهتر است انتخاب رنگ شال و روسری خود را نیز در فصل پاییز به گونه ای انجام دهید که با رنگ آرایش شما هماهنگی داشته باشد. در ادامه قصد داریم تا رنگ انواع شال و روسری که برای مد پاییز مناسب هستند را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز از آن دسته از فروشندگان هستید که در فصل پاییز نیز به دنبال فروش بالا هستید بهتر است انواع رنگ های مناسب برای فصل پاییز را بشناسید تا بتوانید مشتریان خوش پوش خود را بهتر راهنمایی کنید.

انواع الیاف به کار رفته برای تولید شال و روسری

هر فروشنده شال و روسری باید بداند که انواع الیاف به کار رفته برای تولید شال و روسری شامل ابریشم، نخی و پشمی هستند. در صورتی که بدانید کدام یک از این الیاف ها برای مد پاییز گزینه مناسبی هستند بهتر می توانید مشتریان خود را راهنمایی کنید و قطعا با ارائه راهنمایی های بهتر مشتریان شما به صورت روزانه افزایش خواهند یافت.

شال و روسری ابریشمی

بهترین گزینه برای مد پاییز شال و روسری از جنس ابریشم می باشد. هرچند این مدل شال و روسری قیمت بالایی دارد اما به خاطر کیفیت طرفداران خاص خود را دارد.

شال و روسری پشمی

در فصل پاییز و زمستان سرما زیاد است از این رو این نوع پارچه ها برای مد پاییز طرفداران بسیار زیادی دارند. به خاطر استقبال زیاد مشتریان از شال و روسری با این جنس تولیدکنندگان برای مد پاییز از این پارچه ها استفاده می کنند.

روسری چروک شطرنجی گزینه مناسب برای مد پاییز

این نوع روسری را می توان با انواع لباس ها ست کنید که این ویژگی به عنوان یکی از مزایای این مدل روسری برای مد پاییز محسوب می شود. مشتریان شما می توانند این روسری خود را با یک آرایش مات هماهنگ کنند. همچنین می توان آن را با انواع لباس های اسپرت و مجلسی به راحتی ست کرد. در صورتی که مشتریان شما طرفدار طرح های شطرنجی هستند می توانید خرید این مدل روسری را به آن ها پیشنهاد دهید.

روسری آبی راه راه

بهترین گزینه برای مد پاییز روسری آبی راه راه می باشد زیرا مشتریان شما می توانند آن را با انواع لباس های اسپرت ست کنند. شما می توانید به آن ها پیشنهاد دهید تا با این رنگ روسری شلوار مشکی و یا کت جین و کفش بوت هماهنگ کنند. استفاده از رنگ آبی در فصول سرد سال بر زیبایی ظاهر شما تاثیر قابل توجهی دارد.

روسری با لبه های ریش ریش

در صورتی که مشتریان شما فرصت کافی برای انتخاب شال و روسری ندارند می توانید به آن ها پیشنهاد دهید تا یک روسری لبه ریش ریش به رنگ خاکستری را برای مد پاییز خود انتخاب کنند. این رنگ به عنوان رنگ غالب در پاییز شناخته می شود و مشتریان شما از انتخاب آن هرگز پشیمان نخواهند شد. آن ها می توانند این روسری خود را با انواع لباس ها به راحتی ست کرده و کاملا شیک به نظر برسند.

روسری پاییزی گل دار

انتخاب یک روسری پاییزی با گل های بسیار زیبا بدون شک باعث خواهد شد تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید. می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا این مدل روسری پاییزی را با مانتو کرم یا طوسی رنگ ست کنند. این مدل روسری می تواند به عنوان یک مد پاییز کاملا جذاب به نظر برسد.

روسری ابریشمی

از مهمترین ویژگی های یک روسری ابریشمی می توان به سبک بودن آن اشاره کرد. قطعا با انتخاب این روسری احساس نخواهید کرد که روی سر شما یک روسری قرار دارد. این مدل روسری را می توان با انواع لباس ها ست کرد. در صورتی که این مدل روسری را با مانتو مجلسی ست شود بدون شک بهترین و جدیدترین مد پاییز را خواهید داشت.

شال و روسری خردلی

در صورتی که به این رنگ شال و روسری علاقه دارید می توانید آن را با یک آرایش طلایی نارنجی و مانتو، کفش اسپرت و شلوار جین ست کنید. به مشتریان خود بگویید با انتخاب این جدیدترین مد پاییز می توانند به راحتی تمامی نگاه ها را به سوی خود جذب کنند.

شال و روسری ساده

به مشتریان خود بگویید که انتخاب یک شال و روسری ساده به رنگ قهوه ای تیره را می توانند با انواع پوشش ها و رنگ های مختلف پوست هماهنگ کنند. در صورتی که به دنبال تنوع در ظاهر خود هستند نیز پیشنهاد دهید تا این رنگ را انتخاب کنند. رنگ های گرم دارای آرامش خاصی هستند از این رو این مدل شال و روسری می تواند برای خانم های چادری نیز گزینه مناسبی به نظر برسد.

شال و روسری سبز زیتونی

یکی از رنگ های فوق العاده برای فصل پاییز که لازم است هر خانم یک شال و روسری به این رنگ داشته باشد رنگ سبز زیتونی می باشد. خانم ها می توانند این رنگ شال و روسری را به راحتی با انواع لباس ها ست کنند. شما می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا این رنگ شال و روسری مد پاییز را با مانتو مشکی و کفش زیتونی ست کنند. لازم به ذکر است این رنگ می تواند برای خانم های چادری نیز گزینه مناسبی باشد.

شال ابریشمی طرح دار

شال ابریشمی طرح دار می تواند یک شال بسیار نرم باشد و رنگ های گرم آن برای مد پاییز گزینه مناسبی می باشد. با انتخاب رنگ های شاد و سرزنده آن می توان تضاد بسیار زیبایی با رنگ های پاییزی ایجاد کرد. می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا این مدل شال را با لباس های رسمی ست کنند تا ظاهری کاملا شیک و جذاب داشته باشند.

شال و روسری حریر پاییزی

حریر پارچه ای کاملا نازک و لطیف می باشد و مهمترین ویژگی آن نیز سبکی آن است. این نوع شال و روسری دارای تنوع نقش و رنگ بسیار زیادی است. شما می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا برای مجالس و مهمانی های خود یک شال و روسری حریر پاییزی را انتخاب کنند. سبک بودن این شال و روسری ممکن است کمی دردساز باشد اما برای ست کردن با لباس های مجلسی گزینه فوق العاده ای به نظر می رسد.

شال و روسری پاییزی ساتن

یکی دیگر از جنس های شال و روسری که برای مد پاییز طرفداران بیشمار خاص خود را دارد ساتن می باشد. این پارچه ها معمولا کمی براق هستند اما پشت آن ها مات است و مقداری ضخیم هستند. براق بودن این نوع پارچه باعث می شود شال و روسری شما زنده و گیرا به نظر برسد. این نوع پارچه ها به ظاهر شباهت بسیار زیادی به پارچه های ابریشمی دارند اما در مقایسه با آن ها ضخیم تر هستند. در فصول سرد سال این مدل شال و روسری می تواند ست خوبی برای لباس های مجلسی و مهمانی باشد.

نکاتی که هنگام خرید شال و روسری پاییزی باید رعایت شوند

از مهمترین نکات که قبل خرید یک شال و روسری مطابق مد پاییز باید رعایت شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس شال و روسری

در فصل پاییز اغلب از شال و روسری با جنس ساتن استفاده می شود. شال و روسری پاییزی از جنس نخ گزینه مناسبی برای مشتریان شما به عنوان مد پاییز خواهند بود زیرا در هوای سرد به شما گرما می دهند و باعث می شود حس خوبی داشته باشید. برای بررسی ضخامت شال پاییزی از جنس نخ می توان دست را پشت آن قرار داد، در صورتی که دست شما به وضوح دیده نشود می تواند گزینه مناسبی به عنوان شال و روسری پاییزی باشد. شال و روسری ساتن پاییزی نیز بهتر است بافت یکنواخت داشته باشند به طوری که با لمس آن ها نیز به یکنواختی آن پی ببرید.

 

رنگ بندی شال و روسری

در رابطه با انتخاب رنگ شال و روسری مطابق مد پاییزی بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که رنگ انتخابی تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد. اما برای انتخاب یک شال و روسری پاییزی بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که انتخاب رنگ شال و روسری پاییزی از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. رنگ هایی همچون قهوه ای، زرشکی، مشکی، نارنجی و قرمز برای مد پاییز گزینه ایده آلی محسوب می شوند. بهتر است رنگ شال و روسری با رنگ لباس مورد نظر هماهنگ باشد.

قواره شال و روسری

لازم به ذکر است که به ابعاد شال و روسری قواره گفته می شود. قواره شال و روسری تا حد قابل توجهی به مد پاییز روز و جنس آن بستگی دارد. شال و روسری در قواره های کوتاه و بلند در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

طرح شال و روسری

رنگ ها و طرح های مختلف شال و روسری امروزه در بازار موجود هستند و می توان با توجه به سلیقه یکی از آن ها را انتخاب کرد اما لازم به ذکر است که طرح های انتزاعی و آب رنگی امروزه مورد استقبال بسیاری از خانم های خوش پوش قرار گرفته است.

دیگر نکات مهم برای انتخاب شال و روسری مطابق مد پاییز

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید شال و روسری مطابق مد پاییز در نظر گرفته شوند می توان به راحت بودن آن روی سر اشاره کرد. به صورتی که در تمام ساعاتی که آن را پوشیده اید به راحتی روی سر شما قرار بگیرد و به مرتب کردن آن به صورت مداوم نیازی نداشته باشید. به طورکلی می توان گفت بهتر است شال و روسری به گونه ای انتخاب شود که از روی سر شما سر نخورد.

از آنجا که شال و روسری مطابق مد پاییز از تنوع رنگ و طرح برخوردار می باشد انتخاب رنگ و طرحی که به پوست صورت شما بیاید و با لباس های شما هماهنگی داشته باشد از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. هرچند این تنوع به عنوان یک امتیاز محسوب می شود اما ممکن است باعث ایجاد شک و دودلی در شما شود و انتخاب آن را برای شما سخت خواهد کرد. اما در صورتی که بدانید چه رنگ و طرحی به شما می آید بدون شک کار شما ساده تر خواهد شد. برای خانم های مسن شال و روسری با طرح سنتی که دارای گل و بوته هستند گزینه مناسبی می باشد.

از طرح های شال و روسری که امروزه طرفداران بیشماری بین دنبال کنندگان مد پاییز دارند می توان به طرح های کمربندی، کوبیسم، زنجیری، نقاشی و چهارخانه اشاره کرد. شال و روسری تک رنگ نخی و ساده برای مد پاییز منحصر به فرد محسوب می شوند و دارای طرح و رنگ های خاصی هستند. هنگام خرید شال و روسری پاییزی مهمترین نکته ای که باید به آن توجه ویژه شود جنس شال و روسری می باشد.

در صورتی که به عنوان فروشنده در رابطه با انتخاب شال و روسری پاییزی اطلاعات به روز داشته باشید می توانید مشتریان بسیار زیادی را به سوی خود جذب کنید.