با رونمایی از کالکشن­ های بهاری و آغاز سال جدید، روسری بهار ۹۸ جای روسری­ های زمستانه را در کمد ها پرخواهد کرد .  این روز ها تنوع زیادی در تولید شال و روسری در هر فصل وجود دارد. به همین دلیل خانم  ها اغلب از  چندین شال و روسری بهار ۹۸ در طرح­ ها، جنس­ ها و رنگ­ های مختلف دارند. خرید اینترنتی شال و روسری و دسترسی آسان به آن­ ها امروزه پر طرفدار شده است.  این امر باعث خرید آسان­تر و افزایش تعداد محصولاتی مانند روسری­ ها شده است.  زیاد بودن تعداد روسری­ ها باعث می­شود تا به دنبال راهی برای حفظ نظم و نگهداری آن ها باشیم.  روسری و شال بهار ۹۸  اغلب از جنس  های نازک و حساس تولید شده اند. بنابراین این مدل روسری­ ها به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

مشکلات نگهداری روسری بهار ۹۸

مشکل دیگری که شما ممکن است به آن بر بخورید آن است اغلب روسری­ هایتان خط یا چین می­خورند.  این اتفاق به این دلیل است که شما روش مناسبی برای سازماندهی آن  ها ندارید . به همین دلیل شما مجبور می شوید به دفعات روسری بهار ۹۸ خود را اتو بزنید. این کار باعث صدمه دیدن بافت پارچه روسری یا شال ۹۸ شما می­شود. به همین منظور ایده­ هایی برای چیدمان روسری بهار ۹۸ در منزل شما داریم که در حل این مشکل کمک می­کند.

 اگر مزون­دار و فروشنده ایی هستید که تازگی با خرید عمده روسری به دنبال راهی برای تغییر دکوراسیون فروشگاه خود هستید.  اگر برای منظم کردن و خانه تکانی بهاری خود دنبال راهی خلاقانه برای مرتب کردن شال و روسری بهار ۹۸ خود هستید. اگر می­خواهید به راحتی به آن­ ها دسترسی داشته باشید.  برای شما پیشن هاد­ های خوبی داریم.  در ادامه­ی این مطلب با ما باشید.

ساماندهی روسری بهار ۹۸ به صورت خطی یا طنابی

می­خواهیم یک روش­ کاملا ارزان برای سازماندهی روسری و شال بهار ۹۸  به شما پیشنهاد کنیم. از این روش هم در خانه و هم در چیدمان ویترین فروشگاه خود می­توانید استفاده کنید. در این روش روسری­ های خود را با یک گیره­ ی لباس به نخ یا رشته ای وصل کنید. در این صورت کلکسیونی از روسری­ بهار ۹۸ و شال­ های رنگی خود را به شیو های شیک و مرتب سازماندهی کرده اید.  این ایده در عین سادگی بسیار جذاب و خلاقانه است. همچنین می­توانید این گیره­ ها را با کمک چسب به یک چوب لباسی متصل کنید.  سپس شال و روسری بهار ۹۸ خود را به سادگی به آن­ ها آویزان کنید.  این روش نظم دهی مانع از چروک شدن شال و روسری۹۸ شما می­شود. علاوه بر این موارد ظاهر زیبایی به فضای اتاق شما می­بخشد.

اکثر شما فروشندگان با تهیه شال و روسری­ عمده اغلب با تنوع بالایی از رنگ  ها مواجه می­­شوید. شما با استفاده از این ایده می­توانید آن­ ها را به نمایش بگذارید و برای مشتری ایجاد جذابیت کنید.

روسری بهار 98

استفاده از آویز های حلق های برای شال و روسری بهار ۹۸

آیا شما هم از این که روسری­ هایتان از روی جا رختی­ ها لیز بخورند، کلافه شده اید. مخصوصا آن­ هایی که از جنس ابریشمی یا ساتن هستند.  برای حل این مشکل می­توانید به عنوان  روشی خلاقانه و کاربردی از آویز های حلقه ای استفاده کنید.  دیگر هرگز نگران این نباشید که روسری و شال ۹۸  از روی جارختی سر بخورند و در ته کمد بیفتند.

روسری بهار 98

آویز نردبانی روسری بهار ۹۸

استفاده از یک روسری یا شال بهار۹۸ می­­تواند یک ظاهر شیرین، مطلوب و در عین حال ساده را در یک لحظه به ظاهری بسیار شگفت انگیز و کامل تبدیل کند.  به همین دلیل است که شما هرگز راضی به داشتن تن ها یک روسری یا شال ۹۸ برای خودتان نیستید.  در نتیجه همیشه در جمع کردن و مرتب نگاه داشتن این روسری  ها دچار مشکلاتی می شوید.

این روش یکی از مرسوم­ترین و محبوب­ترین روش­ ها برای نگهداری شال و روسری است.  زیرا تنوع در رنگ و چاپ شال و روسری به این نردبان جلو هایی زیبا می­بخشد . شما هم در خانه و هم در فروشگاه می­توانید از این ایده استفاده کنید.  با این ایده کلکسیونی از روسری بهار۹۸ را روی آویز های نردبانی از کف تا سقف منزلتان به ­نمایش می­گذارید. همچنیندر این روش می­توانید نردبان را به محلی برای آویز کردن روسری و شال ۹۸  و دکوراسیون داخلی فروشگاه خود تبدیل بکنید.

 

روسری بهار 98

لوله کردن روسری بهار ۹۸

لوله­ های پی وی سی یکی از جذاب­ترین راه­ ها برای مرتب کردن روسری و شال ۹۸ درون یک کشو است.  برای این کار کافی است لوله­ ها را به اندازه ارتفاع کشو ببرید.  سپس روسری و شال ۹۸ را به صورت لوله شده در آن قرار دهید و به کمدی مرتب دست یابید. نکته مهم این است که پس از برش زدن باید اقدام به صاف کردن و گرفتن لبه­ های تیز آن بکنید.

این روش جایگزین خوبی برای تا کردن روسری­ هاست.  در این روش نسبت به روش تا کردن روسری  سریع­تر می­توانید شال­ ها و ­روسری بهار­ ۹۸  خود را پیدا کنید. هم چنین می­توانید از صفحات تقسیم کشو که از جنس مقوا یا پلاستیک هستند استفاده کنید.  این صفحات را می­توانید در فروشگاه­ ها پیداکنید .  به این ترتیب شما خیلی راحت می­توانید روسری و شال بهار۹۸  بر اساس اندازه، رنگ و .  .  .  مرتب کنید.

یک راه بهتر!

راه حل بهتر و کم هزینه ­تر آن است که خودتان این جداکننده­ ها را به راحتی بسازید.  با کمی خلاقیت می­توانید به وسیله­ی همین مقوا های گرد و غیر قابل استفاده در منزلتان رخت آویز بسازید.  برای ساخت رخت آویز شال و روسری بهار ۹۸ می­توانید از جعبه­ های مقوایی استوان های شکل مانند تصویر استفاده کنید.  به تصویر زیر نگاه کنید. کافی است مقوا­ های استوان های را در بخش­ های مختلف دیوار نصب نمایید. سپس شال و روسری۹۸ خود را  لوله کنید و در آن ها قرار دهید.

روسری بهار 98

 تا کردن روسری بهار ۹۸

شال و روسری بهار ۹۸ به خاطر مجلسی بودنشان معمولا جنسی حساس و ظریف دارند. حتی ممکن است تا کردن به بافت آن­ ها اسیب برساند. زیرا تا کردن ممکن است موجب ایجاد خط روی آن­ ها شود.  توجه به نحوه­ی تا کردن روسری­­ و شال بهار ۹۸ بسیار اهمیت دارد.

شما می­توانید با استفاده از یک مقوا روسری­ ها را تا بزنید. این کار را باید طوری انجام بدهید که فرم خود را از دست ندهند. تا کردن شال و روسری­ ها همیشه هم ایده­ی بدی نیست.  البته برای این که به درستی سازمان­دهی شوند باید درون یک جعبه قرار بگیرند.  این کار باعث می­شود حالت خودشان را حفظ کنند و به سادگی بتوان آن­ ها را برداشت.

روسری بهار 98

میله­ های حوله دیواری برای نظم روسری بهار ۹۸

یک ایده­ ی جذاب دیگر برای نظم­ دهی به شال و روسری ۹۸ استفاده از میله­ های حوله در دکوراسیون است. شما می­توانید میله­ های حوله را در پشت دیوار اتاق خواب نصب کنید.  شگفت زده خواهید شد که چطور توانستید یک قسمت بلااستفاده را به یک قسمت کاربردی و مورد استفاده تبدیل کنید. در صورتی که شال­ های شما زیاد است و روی هم قرار می­گیرند، این کارها را انجام بدهید.  شما می­توانید آن­ ها را به روش زیر گره بزنید تا از شلوغی و درهم شدن آن روی میله­ ها جلوگیری شود.

روسری بهار 98

 

 میله­ های حوله می­توانند به سادگی به شال و روسری­ های شما نظم و ترتیب ببخشند. شما می­توانید در فضا های کوچک آن ها را پشت درب اتاق نصب کنید .  به سادگی با این روش یک دکوراسیون جالب به محیط اتاق و یا فروشگاه خود اضافه کرد هاید.

استفاده از حلقه  های کوچک در چپیدمان روسری بهار ۹۸

برای آویزان کردن شال و روسری­ بهار ۹۸ می­توانید از حلقه­­ های گرد پلاستیکی استفاده نمایید. می­توانید چند قطعه از حلقه­ هایی که برای آویزان کردن پرده­ های حمام استفاده می­شود را به یک جا لباسی اضافه کنید.  این گونه هر روسری و شال بهار ۹۸ را بطور مستقل از دیگر شال­ ها قرار می­گیرد. در این روش نظم بهتری به روسری­ ها داده می شود.

در این حالت قادر به آویزان کردن تعداد شال و روسری بهار ۹۸ بیشتری نسبت به روش­ های قبلی می­باشید.  این حلقه­ ها به سادگی به فضای کمدتان نظم می بخشند . نکته­ی دیگر آنکه به بافت لطیف پارچه شال شما آسیبی نمی رساند . حتی می توانید از آن ها برای فضای پشت درب اتاق هم استفاده نمایید.

روسری بهار 98

آویز روسری بهار ۹۸ دکوراتیو

یک پیشنهاد جالب دیگر برای دکور منزل یا فروشگاهتان داریم.  شما می­توانید با­توجه به طرح­ های مدرن یا چاپ شال و روسری خود از اشکال هندسی برای نگه داشتن­شان استفاده کنید.  با استفاده از کمی خلاقیت و کاربرد اشکال هندسی، می­توانید آویز شال و روسری بهار ۹۸ متفاوت­تان را خودتان بسازید.  با این کار ظاهری مدرن و خاص به فضای اتاق یا فروشگاه­تان می­بخشید.  در زیر نمونه ایی از این کار را ببینید.

چوب لباسی­ هادر نظم­ دهی به روسری بهار ۹۸

تعداد زیادی از چوب لباسی­ ها قلاب­ های مناسبی برای آویزان کردن روسری­ ها دارند.  برای مرتب نگه داشتن روسری و مقنعه و جمع بودن آن ها از رخت آویز های طبقه ای مخصوص این کار استفاده کنید.  به این ترتیب، علاوه بر مرتب شدن کمد، روسری­ ها نیز چروک نمی شوند.

 در واقع یکی از ساده ­ترین و مقرون به صرفه ترین ایده­ ها برای نظم دهی به شال و روسری­ بهار ۹۸ استفاده از رخت آویز روسری است. شما می­توانید به سادگی آن ها را در ابعاد و اندازه­ های مختلف تهیه کنید. آن­ ها را در فضای اتاق یا داخل کمد استفاده کنید و به دکوراسیون داخلی­تان نظم ببخشید .

روسری بهار 98

 

استفاده از میز های کنسول در مرتب کردن روسری بهار ۹۸

روش­ های دیگری هم برای نگهداری شال و روسری بهار ۹۸ وجود دارد که میتواند کمی غیر متعارف باشد. میز های کنسول یکی از روش  های غیرمتعارف برای نگهداری روسری  هاست.  اما از آن­ ها می­توان برای جاسازی روسری­ ها استفاده کرد. از آنجایی که روسری یک اکسسوری محسوب می­شود شما می­توانید با خلاقیت از آن استفاده کنید. حتی می­توانید از آن­ ها برای رنگ بخشیدن به فضای خانه بهره ببرید.

شال و روسری بهار 98

سینی های شیشه ای برای ارائه روسری بهار ۹۸

گاهی اوقات شما می­توانید شال و روسری­ هایتان را مانند یک اکسسوری در خانه تزئین کنید.  همچنین می­توانید آن­ ها را برای ارائه به مشتری در مزون یا فروشگاه به نمایش بگذارید.  می توانید از سینی­ های شیشه ای و جواهرات برای نمایش و نگهداری منظم و مرتب روسری بهار ۹۸ استفاده کنید. کاربرد این دو در کنار هم ایده ی شیک و مناسبی است.

شال و روسری بهار 98

آویز  های حفره دار برای نگهداری روسری بهار ۹۸

این آویز شبیه آویز های معمولی است با این تفاوت که برای آویزان کردن آن روسری­ ها را از حفره عبور می­دهیم.  یکی از مشکلاتی که اغلب خانم­ ها دارند این است که روسری­ ها ممکن است به قلاب­ های آویز های معمولی گیرکنند.  اگر جنس آن­ ها از فلز هم باشد ممکن است روسری­ ها از روی آن سر بخورند. در زیر می توانید نمونه ایی از این نوع آویز ها را مشاهده کنید.

استفاده از آویز شیشه ای برای روسری بهار ۹۸

با استفاده از یک پارچه و نایلون­ های ضخیم پلاستیکی به راحتی مانند تصویر زیر می­توانید جا روسری برای خود بسازید. استفاده از نایلون­ های شفاف موجب می­شود به راحتی بتوانید روسری خود را پیدا کنید. همچنین با نصب آن پشت در کمد از فضای کمد استفاده کنید.