شال و روسری تابستانی،  باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا با توجه به گرمای شدید تابستان بتوان از آن به خوبی استفاده کرد. اصولا استفاده از هر نوع لباسی نیاز به راحت بودن با آن دارد و اگر جنس و رنگ شال و روسری تابستانی  موجب آزار افراد شود، نمی توان آن را پوشش خوبی دانست و افراد آن را دوست نخواهند داشت. اگر سلیقه و انتخاب مشتریان شما برای شما مهم باشد، حتما  شال و روسری تابستانی  مرغوب و با کیفیتی را انتخاب خواهید کرد و ویژگی های لازم را در هنگام خرید از نمایندگی های عمده به خوبی رعایت خواهید کرد. به همین منظور این مقاله را در مورد نکات و ویژگی های مهم در خرید  شال و روسری تابستانی برای شما آماده کرده ایم.  

شال و روسری تابستانی  باید ایستایی خوبی دارا باشد و بر روی سر خانم ها به خوبی بایستد. لیز خوردن  شال و روسری تابستانی  مشکلی است که دامنگیر خانم ها در فصل تابستان می شود و به شدت آن ها را اذیت می کند. بنابراین ابتدایی ترین و مهم ترین ویژگی یک  شال و روسری تابستانی  مناسب، ایستادگی آن می باشد. دومین نکته مهم خرید  شال و روسری تابستانی  با قواره مناسب یعنی ۹۰ در ۹۰ می باشد. روسری و شال بزرگ تر از این اندازه به هیچ عنوان مناسب فصل تابستان نیستند و به دور گردن خانم ها پیچیده و به شدت گرمای تابستان را غیر قابل کنترل می کنند. بهتر است فروشندگان هنگام خرید از پخش عمده  شال و روسری تابستانی  به این نکته هم توجه داشته باشند.  سومین نکته مهم توجه به خرید عمده شال و روسری تابستانی  خوش رنگ با طرح ها متنوع و رنگ هایی روشن برای فصل تابستان می باشد. این گونه شال ها به علت خنک بودن و زیبا بودن، در بین نوجوانان و جوانان طرفدار زیادی دارد. خرید عمده شال و روسری تابستانی  که دارای این ویژگی ها هستند به شما کمک می کند تا فروش بسیار خوبی را در ابتدای فصل تابستان تجربه کنید.

ویژگی یک شال و روسری مخصوص تابستان اصالت آن می باشد، اگر فروشندگان راهنماهای خوبی باشند، حتما اجناس ایرانی به عنوان گل سر سبد بازار ایران شناخته خواهند شد. فقط کافی است ا با کیفیت ترین اجناس ایرانی را تهیه کنید و تبلیغات خوبی را برای آن ها در مغازه خود داشته باشید تا تغییرات بسیار مطلوب را در سلیقه مشتریان خود مشاهده کنید. تمام کشورهای جهان عرق ملی بالایی نسبت به اجناس و کالاهای توزیع شده در کشور خود دارند و تنها ایران است که متاسفانه در طول تاریخ معاصر به خود تحقیری بدی مبتلا شده است. تنها در صورت حمایت از اجناس با کیفیت ایرانی است که می توان این بیماری خود تحقیری را درمان کرد و اصالت ایرانی را جانی دوباره بخشید.

نکاتی در مورد خرید شال و روسری تابستانی

در هنگام خرید  شال و روسری تابستانی  باید در ابتدا به کیفیت آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. توجه به جنس شال و روسری در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت می باشد و در ادامه شما باید به لزوم امتحان کردن شال و روسری توجه ویژه ای داشته باشید. امتحان کردن  شال و روسری تابستانی  به شما کمک می کند تا شال یا روسری انتخاب کنید که با فرم و رنگ پوست و صورت شما تناسب داشته باشد. پیشنهاد ویژه ما به فروشندگان خرید شال های تابستانی با طرح های اسلیمی و ایرانی است. این طرح ها زیبایی فوق العاده ای دارند و به مرور زمان طرفداران زیادی را پیدا خواهند کرد. اگر می خواهید طرح های ویژه و خاص شال و روسری را امتحان کنید، طرح های ایرانی که به تازگی به بازار عرضه شده است را امتحان کنید تا در مجالس مختلف و در جمع دوستانتان خاص باشید. حتما در هنگام خرید شال و روسری مخصوص استایل تابستانی خود به ایرانی بودن و با کیفیت بودن آن دقت کنید تا با خریدی اصیل، هویت خود را اثبات کنید.

چند مدل شال و روسری تابستانی

بهترین مدل  شال و روسری تابستانی،  مدل نخی می باشد. این مدل در فصل تابستان طرفداران بسیار زیادی را دارا می باشد. اگر به صورت عمده  شال و روسری تابستانی  نخی  بخرید و در ابتدای تابستان آن ها را توزیع کنید، قطعا سود زیادی خواهید کرد. شال خال خالی یکی از مدل های محبوب شال و روسری تابستانی برای خانم ها می باشد. این مدل فروش بسیار خوبی خواهد داشت، زیرا خانم های علاقه مند به مدل های نیمه رسمی از این مدل شال استقبال خواهند کرد. شال مجلسی هم از مدل های بسیار پر فروش شال و روسری تابستانی می باشد که خانم ها علاقه بسیار زیادی به استفاده از آن در مجالس جشن یا قرارهای رسمی می باشد.

 مدل شال مجلسی زیبایی صورت خانم ها را دوچندان خواهد کرد و خانم ها را همانند ستاره ای در قرارهای رسمی یا مجالس شادی خواهد نمود. شال لمه هم می تواند از آن دسته از  شال و روسری تابستانی  باشد که بسیار در فصل تابستان در کنار دوستانتان در هنگام گردش باعث درخشش و زیبایی شما شود. مدل ساتن هم می تواند انتخاب خوبی برای  شال و روسری تابستانی  باشد اما باید توجه داشت که این مدل برای بهار یا پاییز انتخاب مناسب تری می باشد و کم تر باعث گرم شدن می شود.

لزوم خرید شال و روسری تابستانی

گرمای طاقت فرسای تابستان بزرگ ترین دلیل خرید  شال و روسری تابستانی  می باشد. اگر راهی برای کاهش این گرما باشد، هر خانمی به فکر استفاده از این راه خواهد بود.  شال و روسری تابستانی  بهترین راه حل برای کاهش این دما می باشد. به طور کلی با شروع هر مشکلی، به سرعت افراد برای پیدا کردن راه حل آن اقدام می کنند و مشکل گرما برای خانم ها با دستان پرتوان و پر مهر  شال و روسری  تابستانی  و لباس های خنک تابستانی حل شده است.  با توجه به اهمیت این نوع شال و روسری بهتر است در زمان مناسب، فروشندگان به خرید  شال و روسری تابستانی  با کیفیت از مراکز فروش عمده توجه ویژه ای داشته باشند.

رنگ های شاد در شال و روسری تابستانی      

شال و روسری تابستانی  می تواند تبلوری از رنگ های شاد و گرم تابستان باشد و انعکاس نور خورشید را بسیار بیش تر به ما نشان دهد. اگر شال و روسری تابستانی را به لطافت گل های تابستانی تشبیه کنیم، می توانیم از رنگ های تازه و بوهای خوش بو این گل ها بهره زیادی ببریم. در خرمن گل های تابستانی طرح های شال و روسری تابستانی  می توانید دسته ای گل خوش بو بچینید و از خنکای  شال و روسری تابستانی  لذت ببرید. عطر گل های تابستانی روح شما را جلا بخشیده و جانی دوباره به شما خواهد بخشید. کافی است با خرید یک شال و روسری تابستانی،  این خرمن رویاها را با خود به خانه ببرید.  شال و روسری تابستانی  ایرانی می تواند عطر و طعم اصالت را به ما یادآور شود تا با به یادآوردن طرح های تازه و اصالت سرزمینمان ایرانی دوباره بسازیم.

تاریخچه حجاب در ایران باستان

در زمان های گذشته در ایران باستان بانوان و دختران ایران زمین از پوشش کاملی استفاده می کردند و پوشش های زیبایی را بر روی سر خود قرار می دادند. در آن زمان اصالت افراد را از میزان پوشش آن ها و نوع پوشش آن ها تشخیص می دادند. هر چه قدر جایگاه اجتماعی خانم ها بالاتر بود، از پوشش بیشتری استفاده می کردند. به طوری که ملکه ایران باستان حتی از شنل های خاصی برای پوشش بیشتر استفاده می کرد. حجاب و پوشش در طول تاریخ اهمیت زیادی داشته است و به مرور و زمان شاهد تغییراتی در نوع این پوشش بوده ایم. شال و روسری و لچک در طول تاریخ به صورت های گوناگون استفاده شده است و تا به حال خانم های ایرانی از شال و روسری استفاده می کنند. حتی نوع پوشش خانم ها به فراخور مکان و زمان تغییر می کرد و میزان و نوع آن دستخوش تغییرات جالبی می شد. برای مثال خانم ها در بازار و مکان های از لباس های متفاوتی نسبت به مکان های خصوصی تر مثل خانه اقوام و فامیل استفاده می کردند و حجاب و پوشش سر آن ها در مکان های عمومی بسیار بیش تر بود.

تاریخچه پوشش تابستانی در ایران

حجاب و پوشش اثر خانم ها در ایران باستان در حقیقت همان شال و روسری بود که نسبت به فصول مختلف سال دارای تغییراتی نیز می شد.  شال و روسری تابستانی  بخشی از تاریخ می باشد زیرا خانم ها در فصل تابستان از شال و روسری خاصی استفاده می کردند که نسبت به نمونه های دیگر خنک تر بود و راحت تر می توانستند از آن استفاده کنند.  شال و روسری تابستانی در بین خانم های ایرانی در طول تاریخ محبوب بوده است. این شال ها و روسری ها را از بهترین پارچه های طبیعی مثل پارچه نخی تهیه می کردند و به عنوان بهترین لباس از آن ها استفاده می کردند. زیرا این نوع پارچه ها نه در تابستان گرم می شوند و نه در زمستان شما را سرد خواهند کرد.

اهمیت شال و روسری در استایل خانم ها

نکته اول در طراحی استایل، توجه به رنگ پوست و مدل صورت می باشد. بهتر است  شال و روسری تابستانی خود را با مدل صورت و رنگ پوست خود تطبیق دهید. نکته مهم بعدی استفاده نکردن از گیره ها برای  شال و روسری تابستانی  می باشد، زیرا این گیره ها سبب ایجاد گرمای زیاد و حتی حس خفگی در تابستان برای شما می شوند. طرح های زیبای ایرانی زیادی داریم که می توانید از آن ها برای استایل تابستانه خود استفاده کنید. یکی از زیبا ترین طرح ها، طرح کاشی کاری  شال و روسری تابستانی  می باشد که استایل بسیار متفاوتی را به شما خواهد بخشید. مهم ترین علت استفاده نکردن از مدل ها و طرح های ایرانی، تبلیغات ضعیف این مدل ها، طرح هایی تکراری یا حتی فرهنگ سازی نادرست و یا قیمت های بالاتر در بعضی نمونه ها می باشد.

 اگر بخش تبلیغات به خوبی انجام شود، شاهد تغییرات بسیار خوبی در بخش  شال و روسری تابستانی  خواهیم بود، زیرا پتانسیل های بسیار خوبی در حال حاضر در کشور وجود دارد. اگر فروشندگان بیشتر به خرید شال و روسری تابستانی  برند ایرانی از مراکز عمده فروش توجه کنند، اوضاع توزیع اجناس ایرانی بهتر از قبل خواهد شد. بهترین استایل برای یک خانم می تواند استایلی باشد که نشان دهنده هویت ایرانی و اصالت یک بانوی ایرانی باشد. پس بهترین گزینه می تواند طرح هایی سنتی یا طرح های خاص ایرانی برای استایل بهتر یک بانوی ایرانی باشد.

نحوه بستن شال و روسری تابستانی

نحوه بستن شال و روسری تابستانی  مهم می باشد و به افراد کمک می کند تا گرمای کم تری را تجربه کنند.

در نوع اول ابتدا روسری یا شال را به صورت سه گوش در آورید، روسری را به سر کرده و بعد دو طرف روسری را به حالت لوله ای شکل در آورید و به پشت سر خود ببندید. روسری را به صورت ضربدری در بالای سر خود قرار دهید و بالای روسری را مرتب کنید و دو قسمت لوله شده را به پشت سر ببندید. قسمت پشت روسری را در آخر در قسمت گره قرار دهید تا حالت توربان شکلی به وجود آید.

در نوع دوم در ابتدا روسری را به صورت برعکس سر می کنید، سه گوشه پایین روسری باید در بالای سر شما قرار گیرد. دو طرف روسری را بالای سرتاب گره بزنید و هر سه بخش روسری را زیر روسری پنهان کنید.

در نوع سوم ابتدا بخشی از روسری را بر روی سینه پهن کنید و ادامه این روسری را به صورت مخالف به پشت برده و از قسمت پهن شده روسری به طرف دیگر آن را گره زده و از باز شدن آن جلوگیری کنید.