امروز می­خواهیم با شما در مورد مدل بستن شال برای صورت گرد ، بیضی و دیگر انواع فرم صورت صحبت کنیم. توجه به فرم صورت و مدل بستن شال و روسری بهار ۹۸ و تاثیر آن بر استایل­تان حائز اهمیت است.  آشنایی با فرم صورت مساله ­­ی مهمی است که به زیباتر دیده شدن ظاهرتان  کمک زیادی می­کند.  اگر شکل هندسی صورتتان را بدانید، به راحتی می­توانید انتخاب مناسبی برای بستن شال و روسری ۹۸  خود داشته باشید.

علاوه بر انتخاب مدل روسری و شال بهار ۹۸  و تشخیص فرم صورت  نکات دیگری هم باید مدنظرتان باشد.  مدل بستن روسری و شال ۹۸  هم می­تواند زیبایی شما را دو چندان کند و به استایل شما زیبایی ببخشد .  خوشبختانه تنوع شال و روسری بهار ۹۸، از نظر جنس، طرح، رنگ و اندازه و . . . در بازار بسیار زیاد است.  همین تنوع زیاد هم باعث می‌شود که خانم‌ها در انتخاب این پوشش کمی سردرگم شوند.  در ضمن خیلی از بانوان دوست دارند که روسری‌شان را مدل‌های متنوعی ببندند. این کار هم نیاز به مهارت و آموزش خاص خود دارد. در این مقاله نکاتی کاربردی درباره بستن شال خواهیم گفت.

I am raw html block.
Click edit button to change this html

اهمیت مدل بستن صحیح روسری

در مدل بستن صحیح روسری و شال ۹۸ باید به فرم صورت توجه کنید.  به طور مثال افرادی که صورت کشیده دارند باید به روشی  متفاوت شال ۹۸ خود را ببند.  باید دقت داشته باشند که بستن شال طوری باشد که صورتشان را گردتر نشان دهد.  همچنین بهترین مدل بستن شال برای صورت گرد شیوه ­ایی است که در آن پیشانی بلند­تر نشان دهیم.

همچنین فرم صورت­ باید در این حالت کشیده­تر به نظر برسد.  بهتر است با انواع مدل­های بستن شال و روسری بهار ۹۸ را آشنا باشیم.  این­گونه می­توانیم تیپ متفاوت­تر و شیک­تری نسبت به قبل داشته باشیم.   در مقاله قبل راه­ هایی برای تشخیص فرم صورت را بیان کردیم. حالا که فرم صورت خود را شناختید با ما باشید تا در این مقاله به طور مفصل در مورد انواع مدل بستن شال برای صورت گرد ، مستطیلی و بیضی . . .  صحبت کنیم.

بهترین مدل بستن شال برای صورت گرد،کشیده و. . .  با توجه به فرم صورت

 روسری و شال ۹۸ یک پوشش ساده یا یک اکسسوری کم اهمیت نیست.  همان طور که قبلا گفتیم روسری می ­تواند به عنوان یک ابزار برای نشان دادن مد و زیبایی به حساب بیاید. .  شال و روسری۹۸ را اگر بد و نامتناسب با فرم صورت خود ببندید برعکس این موضوع میتواند اتفاق بیفتد.  این انتخاب می­تواند چهره شما را تحت الشعاع قرار بدهد و شما خوب به نظر نرسید.

 به همین دلیل نحوه ­ی بستن شال و روسری بهار ۹۸ و تناسب آن با فرم صورت بسیار مهم است. شما می­توانید با یادگیری انوع مدل­ بستن شال برای صورت گرد،کشیده، بیضی و. . .  استایل­تان را به روز کنید . با این کار از سادگی و تکراری بودن تیپ­تان خلاص می­شوید. صدها  مدل بستن شال برای صورت گرد، کشیده و . . . .   وجود دارد که در ادامه به مهم ترین آن­ها اشاره می­کنیم.

مدل بستن شال برای صورت گرد

اغلب مردم تصور می­کنند داشتن صورت گرد به معنای داشتن گونه­های درشت است ولی همیشه این­گونه نیست.  اگر عرض صورت شما عریض­ترین قسمت صورتتان و طول صورتتان حدوداً هم­اندازه­ی عرض آن ­باشد، شما صورتی گرد دارید. در واقع هنگامی که در آینه نگاه می­کنید، خط فک شما باید شکل قوس داشته باشد.  بهترین مدل بستن شال برای صورت گرد باید به نحوی باشد که عرض پیشانی را کمتر ولی بلندتر نشان دهد.  

شما می­توانید از هدبند یا دستمال سر استفاده کنید اما نباید بیشتر از ۱/۴ پیشانی­تان را بپوشاند.  اصلا نباید کاری نکنید که ارتفاع پیشانی­تان کم نشان داده شود.  برای بلندتر نشان دادن پیشانی خود می­توانید از هدبندهایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید.  بهتر است روسری و شال بهار ۹۸ خود را تیره­تر  انتخاب و به صورت مستطیلی سر کنید.  کناره ­های شال و روسری بهار ۹۸ را به هیچ وجه تا نزنید.  جنس پارچه در مدل بستن شال برای صورت گرد می­تواند تاثیر­گذار باشد.  پیشنهاد ما به شما استفاده از پارچه ­های محکم و حالت­دار است تا به صورت شما شکل بدهد.

مدل بستن شال برای صورت گرد

فرقی نمی­کند که شما به دنبال خرید شال باشید یا روسری.  هر­گونه شال یا روسری بهار ۹۸  از هر جنس، طرح و رنگی توسط برند معتبر HPS  تولید می­شود.  شما می توانید هم به صورت خرید حضوری و هم خرید اینترنتی شال و روسری آن­ ها را تهیه کنید.  امکان خرید آنلاین از سایت این برند معتبر نیز برای شما  فراهم شده است. شما می­توانید با خرید عمده شال و روسری مارک HPS از مزایای ویژه ای بهره ­مند شوید.

مدل بستن شال برای صورت بیضی

اگر اندازه­ ی پیشانی شما کمی از اندازه­­ی خط فک­تان بزرگتر است و طول صورتتان کمی از عرض آن بیشتر است (مانند یک تخم مرغ وارونه)  صورتی بیضی دارید.  در واقع اگر خود را از روبرو در آینه نگاه کنید باید خط فک شما کمی گرد به نظر برسد. از میان تمام فرم­ های هندسی صورت، ایده ال‌ترین فرم، صورت بیضی است.  این فرم صورت به شما اجازه می ­دهد تا هر مدلی را که دوست دارید برای بستن شال ۹۸ انتخاب کنید.

 در واقع ما سعی می‌کنیم هر فرم چهره ای را به فرم بیضی نزدیک کنیم.  البته اگر گونه­ های برجست هایی دارید دقت کنید تا روسری و شال­تان با ایجاد تصویر افقی به حجم آن اضافه نکند.  شما با صورت بیضی می­توانید شال و روسری بهار۹۸ خود را به صورت دلخواه ببندید.  اما اگر فکر می­کنید صورت ­تان کشیده است بهتر است هدبند یا دستمال سر در زیر روسری یا شال بپوشید.  سپس کناره­ های شال و روسری­تان را داخل بزنید تا گونه­ ها مشخص­تر شود.

تا اینجا به مدل بستن شدن شال برای صورت گرد و بیضی پرداخته ایم.  فهمیده ایم برای بهتر دیده شدن یک صورت گرد آن را به حالت بیضی که حالت ایده آل­تری است نزدیک کنیم.

مدل بستن شال برای صورت  های مثلثی

یکی دیگر از فرم­ های صورت، فرم مثلثی است.  در صورت مثلثی عرض چانه خیلی کم است . در این فرم صورت چانه نوک تیز است و به جای آن پیشانی پهن­تر است.  شما باید در این فرم صورت، عرض پیشانی را کم کنید تا با چانه متناسب شود.  روسری و شال ۹۸ را طوری سرکنید که گوشه  های پیشانی­تان پوشیده شود.  می­توانید تیزی چانه را با روسری و شال ۹۸ بگیرید به این صورت که آن­ ها را طوری ببندید که قسمت پایین چانه پوشیده شود.

مدل بستن شال برای صورت گرد

همان طور که می بینید مدل بستن شال برای صورت گرد با صورت­ های مثلثی با یکدیگر متفاوت است.  همین تفاوت می­تواند به شما کمک کند تا با کاربرد آن زیباتر به نظر برسید. در ویدیو زیر می­توانید مدل صحیح بستن شال ۹۸  برای صورت مثلثی را ببینید.

مدل بستن شال برای صورت مستطیلی

اگر فرم صورت شما مستطیلی باشد، باید طول صورت شما از عرض آن بزرگ‌تر بنظر برسد.  همچنین پیشانی و فک شما باید هم اندازه بوده و لبه‌ های تیزی داشته باشند.  در این حالت باید طوری روسری و شال بهار ۹۸ خود را بپوشید که طول صورتتان را کوتاه‌تر کند و لبه‌ های تیز صورت گرد شود.  شال‌ ها بهترین گزینه برای صورت‌ های مستطیلی شکل هستند.  شما می‌توانید با شال گوشه‌ های صورت‌تان را گرد کنید.  شال و روسری‌ بهار۹۸ که طرح‌ های چ هارگوش دارند را انتخاب نکنید. می­توانید با انواع هدبند و اکسسوری زیر روسری، صورت خود را کوتاه‌تر کنید.  بهتر است از هدبند یا دستمال­سر های تیره انتخاب کنید.

مدل بستن شال برای صورت گرد

 روسری و شال ۹۸ خود را به صورت گرد ببندید.  برای این کار حتما کناره‌ های روسری ۹۸ و شالتان را رو به داخل تا بزنید تا گونه‌ های‌تان مشخص شود.  توجه کنید که مدل‌ هایی که در پشت بسته می‌شوند برای شما مناسب نیستند.  همچنین مناسب­تر است که روسری و شال‌ هایی با پارچه‌ های نرم و لخت انتخاب کنید.

با خرید اینترنتی شال و روسری شما می­توانید روسری خود را در کانال شال و روسری تلگرام ما پیدا کنید.  شما با انتخاب صحیح از خرید خود رضایت بیشتری خواهید داشت.

مدل بستن شال برای صورت مربعی

در صورت­ های مربعی چانه و فک حالت چ هارگوش دارند.  روسری و شال بهار۹۸ را به گونه ای بپوشید که گوشه­ های مربعی صورت، گرد نشان داده شود. این فرم صورت مدل بسته شدنش تقریبا شبیه به مدل بستن شال برای صورت مستطیلی است.

مدل بستن شال برای صورت گرد

با مراجعه به سایت الکترونیکی ما در شرکت HPS،بزرگترین تولیدکننده­ی شال و روسری در ایران، می­توانید از انواع روسری و شال بهار۹۸ ما در سایز و رنگ­بندی متنوع دیدن فرمایید.

 اگر مزون­دار و یا فروشنده هستید، می­توانید با خرید عمده شال و روسری مارک از شرکت HPS  مجموعه ایی کامل از روسری  ها را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

مدل بستن شال برای صورت ذوزنقه ای

صورت­ های ذوزنق های را می­توان به دو صورت تشخیص داد.  حالت اول این است که عرض پیشانی از عرض چانه کوچکتر باشد.  در این حالت شما باید شال و روسری بهار ۹۸ را طوری ببندید که لبه­ های فک­تان پوشیده شود.  بهتر است در این مدل از هدبند استفاده نکنید.  اگر دوست دارید که هدبند داشته باشید رنگ­ های روشن را انتخاب کنید.  شال و روسری­تان را ترجیحا تیره بردارید.  در حالت دوم عرض پیشانی بزرگتر از عرض چانه است.  در این حالت شما باید برعکس حالت اول از هدبند های تیره با شال و روسری روشن استفاده کنید.

شال و روسری ۹۸ دور صورت شما را می­پوشانند و قبل از لباس و کفش به چشم می­آیند.  بنابراین توجه به بهترین مدل بستن شال برای صورت گرد، مربعی و. . . بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدل بستن شال برای صورت قلبی

یکی دیگر از انواع فرم صورت، فرم قلبی است.  اگر شما پیشانی بلندی دارید اما چانه­تان کوچک است، باید گفت چهره شما قلبی شکل است.  البته این نوع چهره از نظر بیشتر مردم زیباست . اما ممکن است هنگام روسری سر­کردن چانه­تان دائما زیر روسری۹۸ مخفی شود.  البته نگران نباشید، هنگام روسری سر­کردن، مراقب باشید تا چین زیادی روی عقب و کناره­ های سرتان به وجود نیاید.

مدل بستن شال برای صورت گرد

روسری­تان را زیر چانه محکم ببندید.  بهتر است گره روسری را درست زیر فکتان قرار دهید.  بدین ترتیب، چانه و فک­ بزرگ­تر نشان داده می­شوند.  این گونه بستن روسری یا شال بهار۹۸ می‌تواند تمام بخش­ های صورت­تان را متناسب نشان دهد.  البته یک روش دیگر بستن روسری برای افرادی با فرم صورت قلبی شکل وجود دارد.  آن این است که روسری­یشان را بـه گون های ببندند که بخش بالای روسری­کمی نوک تیز بنظر برسد. در این صورت پیشانی­ بیشتر دیده شود.

 علاوه بر طرح و رنگ و چاپ شال و روسری، توجه مدل بستن شال برای صورت گرد ،بیضی ،مستطیل و. . . حائز اهمیت است.  هرکدام از این روش­ ها با یکدیگر متفاوت هستند.  هرکدام با توجه به فرم خاص صورت به نکت هایی دقت می­کنند تا بهترین حالت را به چهره­ی شما بدهند.

شرکت HPS، بزرگترین تولیدکننده ­ی شال و روسری ایران، به تولید و پخش عمده شال و روسری می­پردازد.  این محصولات در طرح، رنگ، جنس و سایز­ های متفاوت تولید می­شوند.  به منظور دسترسی آسان به انواع شال و روسری بهاره، شما می­توانید سایت الکترونیکی ما مراجعه کنید.  شما می­توانید خرید اینترنتی شال و روسری خود را به راحتی و صرف هزینه­ ی کمتر انجام دهید.

امیدوارم که از خواندن این مطلب لذت کافی را برده باشید.