امروز می­خواهیم درمورد انواع مدل روسری و شال بهار ۹۸ و شیوه­ های بستن آن­­ ها با شما صحبت کنیم. توجه و خلاقیت در بستن روسری و شال ۹۸  امروزه در استایل­ ها بسیار پرکاربرد است. همانطور که حتما دید هاید، شال و روسری بهار ۹۸ در انواع مدل،جنس و سایز و …در هر فصل عرضه می­شود. آشنایی با انواع مدل روسری و بستن آن می­تواند به ما کمک کند زیباتر به نظر برسیم.

شما می­توانید در مهمانی، محل‌ کار و… ابتدا به ست کردن لباس و اکسسوری‎ هایتان بپردازید. سپس با دقت و با توجه به مدل روسری و جنس شال بهار ۹۸  آن­ ها را مدل‌دار سرکنید. در ادامه به معرفی انواع مدل روسری و نحوه­ی بسته شدن آن اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انواع مدل روسری قواره بزرگ و نحوه ­ی بستن آن

توجه به مدل روسری و روش­ های بستن شال، به یکی از متد­ های مد و زیبایی در دنیا تبدیل شد هاست. اگر به چندسال پیش نگاه کنیم، می­بینیم که بانوان اغلب از یک روش برای بستن روسری خود استفاده می­کردند. امروزه با توجه به تنوع در مدل روسری، قواره وجنس، می­توان شیوه­ های متفاوتی را برای بستن روسری ۹۸  به کار برد. قوارۀ شال و روسری بهار ۹۸ علاوه بر جنس آن یک ویژگی مهم است. شما باید در هنگام خرید به سایز شال و روسری ۹۸ خود توجه کنید.

امروزه خانم‌ ها غالبا انواع مدل روسری قواره دار را سر می‌کنند. زیرا این مدل روسری به یک ترند جذاب تبدیل شده است. برای مدل‌دار بستن شال ۹۸ یا روسری بهار ۹۸ بهتر است قواره و سایز بزرگ این محصولات استفاده شود. برای داشتن جلوه ایی زیبا و شیک بهتر است در این روش­ ها  از گیره‌ های روسری ساده یا نگین‌دار استفاده کنید. این کار به جذابیت استایل شما کمک خواهد کرد.

شما می‌توانید برای زیر شال بهار ۹۸ یا روسری ۹۸ خود  از هدبند­ ها در رنگ­ های مختلف استفاده کنید. با این‌ کار شال بهار ۹۸ محکمتر روی سرتان فیکس می­شود. با حل این مشکل دیگر پوشیدن انواع مدل روسری برایتان دردسری نخواهد داشت.

مدل روسری

انواع مدل روسری و شیوه ­ی بستن آن برای خانم­ های چادری

یکی از دغدغه  های بانوان چادری این است که شال و روسری ۹۸ روی سرشان ثابت و راحت باشد. فیکس شدن روسری باعث می­شود تا بعد از چند دقیقه یا چند ساعت تکان نخورد و اذیت نکند. انتخاب جنس و مدل روسری و شال ۹۸  جزو نکات حائز اهمیت برای شما، خانم­ های چادری است است. دقت کنید که جنس و مدل روسری و شال ۹۸ که برای عید امسال انتخاب می­کنید، سبک باشد. روسری یا شال بهار ۹۸ از جنس کرپ یا کج­راه­ های ابریشمی می­تواند گزینه­ ی خوبی برای زیر چادر باشد.

نکته­ی دیگری که باید مد نظرتان باشد فیکس کننده­ ها هستند. باید بدانید با  استفاده از چه فیکس­کنند هایی راحت­تر هستید. مطمئن باشید که آن­ ها  به خوبی شال و روسری­ ۹۸ را برای­تان ثابت نگه می­دارد. این کار باعث می­شود مجبور نشوید آن را شل و سفت کنید.

پیشن هاد ما به شما برای انتخاب فیکس­ کننده می­تواند سوزن­ های حجاب یا سنجاق قفلی­ های ریز باشد. چراکه باعث می­شود تا ساعت­ ها حالت روسری و شال بهار ۹۸  ثابت باقی بماند. البته اگر تا به حال از آن ها استفاده نکرد هاید ممکن است در ابتدا برایتان دشوار باشد. اما مثل هر کاری کم کم با تمرین و استفاده­ ی بسیار برایتان راحت و عادی می­شود .

با رعایت کردن این نکات می­توانید انواع مدل روسری را به صورتی­ زیبا و شیک ببندید. دیگر می­توانید در مجالس و میهمانی­ ها با خیال آسوده و بدون خراب شدن حالت روسری، بدرخشید.

مدل روسری

انواع مدل روسری ساتن و ابریشم و شیوه­ های بستن آن­ ها

انواع مدل روسری ساتن و ابریشمی می­توانند استایل شما را شیک­تر نشان بدهند. بیشتر بانوان برای میهمانی­ های ­رسمی و مناسبت­ های مهم خود از انواع مدل روسری ساتن استفاده می­کنند. مشکلی که وجود دارد این است که گاهی اوقات به دلیل ماهیت لیز و سر بودن این مدل روسری ، بستن روسری ساتن شما را اذیت می­کند. در ادامه می­خواهیم به چند روش بستن روسری ساتن یا ابریشم اشاره کنیم. امیدواریم که با استفاده از این روش­ ها بتوانید، روسری و شال ۹۸ خود را به بهترین شکل ببندید.

مدل روسری

روش اول بستن انواع مدل روسری و شال ساتن و ابریشم

بهتر است برای مدل­دار بستن شال ابریشم یا روسری ساتن خود، قواره­­ی آن را بزرگ انتخاب کنید. شال یا روسری ۹۸ خود را روی سر تنظیم کنید. یک طرف آن را بگیرید و به سمت دیگر ببرید و با سنجاق محکم کنید. طرف دیگر روسری بهار ۹۸ را مانند تصویر زیر به پشت سر ببرید. سپس از سمت دیگر روی شانه  هایتان بیندازید. در این روش باید زیر روسری ۹۸ خود از هدبند استفاده کنید تا بهتر فیکس شود.

خرید عمده شال مدل روسری

 روش دوم بستن انواع مدل روسری و شال ساتن و ابریشم

روسری یا شال بهار ۹۸ ساتن را روی سرتان قرار داده و آن را تنظیم کنید. سپس آن را در پشت سر با گیره فیکس کنید. یک طرف روسری ۹۸ خود را بگیرید و همانطور که در عکس نشان داده شده، دور سرتان بپیچید. طرف دیگر روسری را هم به سمت دیگر ببرید و با سنجاق و یا گیره فیکس کنید. در آخر به همان حالتی که خودش می افتد رها کنید.

مدل روسری

شما می­توانید برای مشاهده انواع مدل روسری و شال بهار ۹۸ به کانال شال و روسری تلگرام شرکت HPS، بزرگترین تولیدکننده­ ی شال و روسری سر بزنید. شرکت HPS با تولید شال روسری در طرح ، مدل ، جنس و سایز­ های متنوع دست شما را برای خرید و انتخاب  باز می­گذارد.

روش سوم بستن انواع مدل روسری و شال ساتن و ابریشم

در این شیوه به شما روشی نوین و کلاسیک را پیشن هاد می­دهیم.این روش به نظر بسیار خوب و راحت می­آید. روسری یا شال بهار ۹۸ را روی سرتان مرتب کنید.اگر مدل روسری شما گلدار است آن را طوری تا بزنید که حاشیه­ ی گلدار آن در پایین بیفتد و نمای زیباتری داشته باشد. با گیره ، روسری ۹۸ را در وسط  و زیر گلو  فیکس کنید. یک گوشه­ ی  روسری بهار ۹۸ خود را به سمت مقابل برده و آن را با سنجاق و یا گیره­ی روسری ثابت کنید. فیکس کردن موجب می­شود تا روسری از روی سرتان لیز نخورد .

مدل روسری

روش چهارم بستن انواع مدل روسری ساتن و ابریشم

اگر به دنبال روشی جذاب هستید و می­خواهید شاداب بنظر برسید این مدل روسری بستن را امتحان کنید.در این روش نیازی نیست که روسری ۹۸ خود را خیلی سفت و سخت ببندید تا لیز نخورد. کافی است روسری بهار ۹۸ ساتن خود را روی سرتان مرتب کنید. سپس گوشه­ های آن را در جهت عکس و کمی شل در قسمت پایین گردن بپیچید.بعد با گیره دو گوشه ­ی آن­ ها را از پشت به هم وصل کنید. پس از آن گوشه­ های روسری یا شال بهار ۹۸ خود را به سمت جلو آویزان کنید. بهتر است برای این روش از مدل روسری و یا شال ۹۸ قواره دار استفاده کنید.

خرید اینترنتی شال و روسری از سایت الکترونیکی ما در HPS، این امکان را برای مزون داران و فروشندگان فراهم می­کند تا بتوانند انواع مدل روسری و یا شال بهار ۹۸ ساتن و ابریشم ترند شده سال را ببینید ، ایده بگیرند و خرید شال و روسری عمده خوبی برای کالکشن بهاری خود داشته باشند.

مدل روسری

انواع مدل روسری حریر و شیوه­ های بستن آن

انواع مدل روسری و شال بهار ۹۸ حریر در طرح و رنگ­ های متنوع و شادی عرضه می­شوند. این جنس روسری­ ها به دلیل خنک و سبک بودن یکی از بهترین انتخاب­ ها برای بهار و تابستان محسوب می­شوند.طرح‌ های رنگارنگ و زیبای این مدل روسری‌، مناسب برای خانم‌ های جوان است. یکی از مشکلات این مدل روسری­ کج شدن لبه روسری حریر همانند روسری نخی است. استفاده از طلق می­تواند این مشکل را حل کند. طلق­ ها از جنس همان طلقی هستند که همراه با شیرازه برای فنری کردن جزوه‌ استفاده می­شود. با این تفاوت که مقداری ضخیم‌تر از آن­ ها است. می­توانید طلق‌ های روسری­تان را مانند شکل زیر به صورت ذوزنقه ببرید و لبه‌ های تیز آن را گرد کنید.

مدل روسری

طلق­ ها در عین حال که محکم هستند می­توانند انعطاف‌پذیر هم باشند. بیایید امتحان کنیم! برای این کار کافی است یک لایه­ ی باریک شده­­ی طلق مانند تصویر زیر، مابین دو لایه­ ی روسری قرار بگیرد. زمانی که روسری را زیر چانه محکم می‌کنید، قسمت لبه­ ی بالایی روسری‌ به شکل یک نیم دایره فیکس می­شود.

در ادامه روشی را برای بستن روسری ۹۸ حریر بیان می­کنیم.

برای بستن روسری خود به این شیوه می­توانید از انواع مدل روسری حریر استفاده کنید. برای شروع روسری ۹۸ خود را به یک مثلث تبدیل کنید و روی سر خود قرار دهید. با توجه به فرم هندسی صورتتان آن ­را کادربندی کنید، و طوری آن را تنظیم کنید که یک طرف کوتاه‌تر از سمت دیگر باشد.

طرفی را که بلندتر است به جلو بیاورید و بعد آن را  دور گردن خود ببندید.

همان گوش هایی را که از پشت دور گردن بردید را جلو بیاورید وبه قسمت لایه جدید گره بزنید. قسمت کوتاه تر را فعلا استفاده نکنید. سپس سعی کنید  با دوبار گره زدن آن را محکم کنید تا در طول روز باز نشود.

در آخر، گوشه ی کوتاه روسری۹۸ را که از آن استفاده نکرده بودیم به طرف دیگر بیاورید تا گردن را پوشش بدهید.می­توانید آن را در لباس خود  نیز قرار دهید و یا با یک سنجاق، آن­را فیکس کنید.

در آخر با یک گره کراواتی، استایلی زیبا برای خود به وجود بیاورید.

انواع مدل روسری نخی و شیو های بستن آن

 روسری‌ های نخی برای فصل­ های بهار و تابستان گزینه ­ی بسیار خوبی هستند.این مدل روسری و شال ۹۸ بسیار خنک‌ و سبک است . به علت عبور دادن هوا از خود باعث می‌شوند سر و مو ها عرق نکند. روسری­ های نخی را می­توان در طرح­ ها و مدل­ های رنگارنگ پیدا کرد. روسری نخی در قواره­ های بزرگ ۱۴۰-۱۱۰ و قواره­ های کوچک ۹۰ و حتی کمتر در بازار پیدا می­شود. شال­ های نخی انتخاب خوبی برای فصل گرما هستند. در روسری­ های نخی نیز می­توانید مانند روسری­ های حریر از طلق برای فیکس ایستادن لبه­ ی شال استفاده کنید. در ادامه این مطلب چندین روش برای بستن انواع مدل روسری و شال نخی قواره بزرگ را به شما آموزش می­دهیم.

شال ۹۸ را روی سر خود تنظیم کنید.اطراف شال را طوری تا بزنید که به فرم هندسی چهره­تان بیاید. می‌توانید با یک فیکس­کننده، زیر چانه خود را برای احساس راحتی بیشتر فیکس کنید. یک طرف روسری را محکم بگیرید و طرف دیگر را  به بالای سر خود بیارید و بچرخانید.مراقب باشید که طرف دیگر شل نشود.

مدل روسری

سمت پایین شال را به طرف پایین بکشید سپس قسمت باقی­مانده را بردارید و آن را در جهت مخالف پوشش دهید.

و در آخر قسمت اضافه را داخل پیراهن خود قرار دهید.