با شما همراه هستیم تا باز هم در مورد دنیای رنگارنگ شال و روسری با هم صحبت کنیم. اگر فروشنده هستید حتما با خرید شال و روسری عمده با تنوع بالایی از این محصولات رو­­­ به­ رو خواهید شد. شال و روسری بهار ۹۸ در طرح و سایز­ های متنوع در بازار وجود دارد.این تنوع باعث می­شود بانوان بتوانند متناسب با استایل­شان روسری و شال بهار ۹۸ خود را به راحتی پیدا کنند. تفاوت در قواره و جنس شال و روسری عمده  باعث کاربرد­ های متنوع آن شده است. از جمله این موارد می­توان به استفاده از شال و روسری بهار ۹۸ به عنوان توربان و هدبند نام­برد.

توربان درواقع نوعی متفاوت از بستن شال و روسری مجلسی است که در دنیای مد جایگاهی خاص پیدا کرده است. استفاده از توربان نه تنها در ایران بلکه  امروزه در کشور  های غربی و فشن­ شو ها نیز بسیار دیده می­شود.

در ادامه با توجه به انواع مدل روسری و شال به تعریف انواع توربان و کاربرد­ های آنان خواهیم پرداخت. اگر مشتاق در ادامه با ما همراه باشید.

یک سوال از خریدار شال و روسری عمده : توربان چیست؟

توربان نوعی سربند است که از کشور­ های مصری و آفریقایی به دنیای مد پا گذاشته است. در واقع می­توان گفت استفاده از توربان قدمتی بسیار طولانی دارد. زنان در کشور نیجریه از توربان برای اهداف مذهبی و سنتی خود استفاده می­کردند.

جالب است که استفاده از این اکسسوری محدود به آن دوران نشده است. این روش با یک نگرش جدید به تغییرات مد و استایل در چند سال اخیر متوجه قرار گرفته است.امروزه استفاده از توربان به یک پدیده جدید در استایل خانم­ ها تبدیل شده است.

در واقع توربان به عنوان یک ترند در دنیای شال و روسری شناخته می­شود. توربان یک نوع هدبند است که به جای روسری مورد استفاده قرار می­گیرد. اما در این مدل روسری قسمت گوش و گردن پوشیده نمی­ماند.شما می­توانید توربان را همراه با شال و روسری بهار ۹۸ خود نیز استفاده کنید.در این روش توربان را می­توانید زیر شال ۹۸  و روسری­ های طرح­دار و رنگی خود به کار ببرید. با این روش ساده خیلی شیک و زیبا بنظر می­رسید.

اگر از توربان در مهمانی­ های رسمی استفاده می­کنید بهتر است رنگ آن را همرنگ با شال ۹۸ خود انتخاب کنید. این کار باعث می­شود توربان شما توی ذوق نزند. همچنین استفاده از یک شال ۹۸ ساده موجب می­شود توربان شما خودش را بیشتر نشان دهد .

شال و روسری عمده

در دنیای امروز، توربان همچنین بخشی از استایل کت واک­ های مانکن­ هایی است که پوشش اسلامی بر تن دارند. این فشن­ شو ها با مولفه­ های مذهبی به معرفی برند های گوناگون در صنعت پوشاک در فشن می­پردازند. توربان یک اکسسوری ویژه و خاص برای تمام فصول سال است. این استایل می­تواند یکی از بهترین انتخاب­ ها برای خانم­ هایی باشد که دوست دارند متفاوت دیده شوند.

توربان­ ها انواع مختلف دارند. می­توانید آن­ ها را خریداری کنید. اما راه حل به صرفه ­تری نیز وجود دارد. شما می­توانید با یادگیری بستن توربان با شال و روسری بهار ۹۸ خود در هزینه‌­ ها صرفه‌جویی کنید.

آموزش بستن توربان با روسری برای خریدار شال و روسری عمده

با خرید شال و روسری عمده انواع متفاوتی از روسری و شال ۹۸ را می­توان برای بستن توربان پیشن هاد داد. همچنین مشتریان می­توانند با خرید اینترنتی شال و روسری ، طرح مناسب برای توربان را پیدا کنند. در ادامه با توجه به سایز و مدل روسری ۹۸ به چند روش برای بستن توربان اشاره خواهیم کرد.

روش اول

در این روش باید در خرید شال و روسری عمده به دنبال انواع مدل روسری در قواره­ های کوچک باشیم. در واقع ساده ­ترین نوع بستن توربان، با همین روسری ۹۸ کوچک انجام می­گیرد. ابتدا روسری ۹۸ خود را تا بزنید .از پایین سر روسری را به سمت بالا بیاورید. سپس یک گره و یا پاپیون بزنید. تمامی مراحل در تصویر زیر نشان داده شده است.

شال و روسری عمده

روش دوم

در این روش هم به قواره کوچک روسری ۹۸ احتیاج دارید. در این روش ابتدا روسری ۹۸ خود را مثلثی تا بزنید. روسری را به صورت برعکس روی سر قرار بدهید. یعنی لبه ­ی مثلثی شکل جلوی صورتتان قرار بگیرد. سپس لبه­ های روسری را بالا بیاورید و گره بزنید. طوری این کار را انجام دهید که لبه ­­ی تیز در زیر قرار بگیرد .در این روش کل مو ها در زیر روسری بهار ۹۸ قرار می­گیرد. در تصویر زیر این روش نمایش داده شده است.

شال و روسری عمده

روش سوم

شما می­توانید با استفاده از انواع شال و روسری مجلسی که قبلا داشته اید این کار را انجام دهید. همچنین مزون­داران می­توانند در خرید شال و روسری عمده خود، انواع مدل روسری برای بستن توربان را به مشتری­ ها پیشنهاد بدهند

. در این روش بستن هد بند بیشتر جنبه ­ی تزیینی دارد . شما می­توانید برخی از این روش­ ها را در مهمانی­ ها استفاده کنید. مو های خود را مانند تصویر زیر به دور روسری ۹۸ بپیچانید.ذسپس آن را در پشت به صورتی زیبا گره بزنید. این مدل در میان جوانان طرفداران زیادی خواهد داشت.

شال و روسری عمده

روش چهارم

این روش تن ها سه گام ساده دارد. روسری ۹۸ خود را از وسط تا بزنید.در مرحله­ی بعد آن را از پشت روی سر خود قرار دهید. دو طرف روسری خود را روی پیشانی گره بزنید. مقدار اضافه را به زیر روسری برده و به آن شکل بدهید. بهتر است از انواع مدل روسری طرح­دار در این روش استفاده کنید. در هنگام تهیه­ی شال و روسری عمده به این مورد توجه داشته باشید. این مدل روسری باعث جلوه­ی بیشتر در توربان می­شود.

روش پنجم

روسری ۹۸ خود را مثلثی تا بزنید.آن را روی سر خود قرار دهید. سپس دو لبه را به پشت ببرید و روی روسری گره بزنید. این روش به دزد دریایی معروف است.

شال و روسری عمده

آموزش بستن توربان با شال برای خریداران شال و روسری عمده

جالب است بدانید که بلاگر­ های زیادی به آموزش بستن توربان می­پردازند.آن­ ها با استفاده از انواع مدل روسری و یا شال روش­ های خلاقانه ایی را معرفی می­کنند. این امر نشان می­دهد استفاده از شال و روسری ۹۸ به عنوان توربان طرفداران زیادی دارد. شما می­توانید در یک مهمانی از این روش­ ها برای بستن مو هایتان استفاده کنید.در این صورت در صورتی که وقت کمی دارید به جای درست کردن مو ها می­توانید از توربان استفاده کنید. استفاده از توربان محدود به حجاب نیست و یک استایل به حساب می­آید.در ادامه به روش­ هایی برای بستن شال ۹۸ به عنوان توربان اشاره خواهیم کرد.با ما همراه باشید.

 روش اول

در این روش شما به وسیله ­ی یک شال حریر می توانید یک توربان برای مجالس خود داشته باشید. در این روش بدون استفاده از سوزن شما می­توانید شال خود را ببندید و از آن لذت ببرید. سایز این نوع شال باید در حدود ۱۲۰*۱۲۰ باشد.

شما با مراجعه به سایت الکترونیکی ما می توانید برای خرید انواع شال و روسری عمده اقدام بفرمایید. شرکت hps بزرگترین تولیدکننده­ ی شال و روسری در ایران به پخش عمده روسری و شال می­پردازد. شما می­توانید برای تهیه ­ی کالکشن بهاری بدون نیاز حضوری،خرید اینترنتی شال و روسری خود را انجام دهید.

روش دوم

استایل توربان مورد استفاده ­ی بیشتر مردم جهان قرار می­گیرد. به همین دلیل دارای محبوبیت زیادی است و چه مسلمان و چه غیر مسلمان از ان استفاده می­کنند.معمولا توریست­ های خارجی وقتی به ایران می­آیند از این روش برای بستن روسری خود استفاده می­کنند. این روش به ثابت ماندن روسری روی سر کمک می­کند.در این روش شال را روی سر قرار می­دهند.سپس لبه­ های آن را به پشت برده و در پشت گره می­زنند.در آخر برای جمع شدن لبه­ های شال آن­ ها را به صورت پاپیونی در می ­آورند.در تصویر زیر مراحل نشان داده شده است.

شال و روسری عمده

روش سوم

در این روش شما می­توانید یک توربان مدل­دار داشته باشید .بهتر است از شال­ های نخی و رنگی برای این مدل استفاده کنید.شال­ های نخی به سبب نازک بودن و عبور دادن هوا از خود خنک­تر هستند. برای بستن شال ۹۸ به صورت مدل­ دار، مطابق با تصویر زیر، ابتدا شال ۹۸ را روی سر خود بگذارید. سپس دوطرف شال را در پشت سر خود گره بزنید. در مرحله­ی بعد دسته‌ های شال ۹۸ را به یک سمت ببرید و به دور هم بتابانید. در این مرحله دسته­ های شال پیچیده شده را به دور سر فرم دهید. در آخر می­توانید با یک گیره آن را در جای مناسب فیکس کنید.می­توانید برای فیکس ماندن شال روی سر زیر شال ۹۸ خود از هدبند استفاده کنید.

شال و روسری عمده

روش چهارم

در این روش بعد از مرتب کردن شال ۹۸ روی سر لبه­ ها را به سمت جلو بیاورید. سپس هر دو دسته را به دورهم بپیچانید. با پیچاندن دسته‌ ها به دور هم یک دسته منظم ایجاد می­شود. در آخر دسته را به شکل مدور بر روی پیشانی به کمک گیره فیکس کنید.در تصویر زیر مراحل نشان داده شده است.

شال و روسری عمده

روش پنجم

این روش برای کسانی است که می­خواهند از توربان به عنوان یک اکسسوری تزئینی استفاده کنند. ابتدا شال را روی سر قرار می­دهیم.سپس روی پیشانی گره میزنیم.در این روش برخلاف روش قبلی، دسته  ها را به صورت مجزا می­پیچانیم. سپس هر کدام را جدا گانه روی پیشانی به صورت مدور می­چرخانیم.در انت ها آن­ ها را با گیره فیکس می کنیم.در این روش می­توان از شال­ های قواره دار ساده استفاده کرد.در تصویر زیر مراحل نشان داده شده است.

شال و روسری عمده

برای بستن توربان به صورت هد بند و تزئینی روش ­ های متعددی وجود دارد.مثلا شما می­توانید از شال بهار ۹۸ خود به عنوان سربند استفاده کنید.شال ۹۸ خود را به همراه یک کش محکم بردارید.کش را از آن عبور دهید و به وسط شال ببرید. این قسمت از شال که کش آن را جمع کرده در وسط پیشانی قرار می­گیرد. شال باقی مانده را به پشت سر ببرید و گره بزنید. می­توانید لبه­ های شال را دور مو ها بپیچید.یا اینکه آن را روی شانه بیندازید.

شال و روسری عمده

مدل دیگر هدبند آن است که شال ۹۸ انتخابی را به عرض دلخواه در آورید. سپس آن را از پشت به طرف جلوی پیشانی خود بیاورید و یک گره ساده بزنید. در ادامه شال ۹۸ را به پشت سر برده و یک گره نیز در پشت سر بزنید. اگر شال ۹۸ بلند بود می­توانید دنباله شال را روی شانه بیاندازید.

شما می­توانید برای آگاهی از انواع مدل روسری و شال به کانال شال و روسری عمده  HPS مراجعه کنید.با عضویت در خبرنامه ما می­توانید از تخفیف­ های ویژه و حراج­ های فصلی آگاه شوید. با ورود به سایت می­توانید تمامی طرح­ ها و مدل­ ها را ببینید و به خرید شال و روسری عمده بپردازید.

روش ششم

ابتدا شال ۹۸ خود را انتخاب کنید.آن را روی سر خود قرار دهید.لبه­ ها را به پشت ببرید و به صورت ضربدری به جلو بیاورید. سپس هر دو لبه را بپیچانید .آن را روی سرتان طوری قرار دهید که مانند تل باشد.می­توانید در این روش از تل­ های گلدار نیز بین لبه­ های شال استفاده کنید.

با خرید شال و روسری عمده متوجه می­شویم امروزه اکثر شال­ ها در قواره­ های بزرگ در بازار موجود هستند. ما با استفاده از این روش­ ها می­توانیم آن­ ها را طوری استفاده کنیم که زیباتر به نظر برسند.یک نکته­ی مهم در انتخاب انواع مدل روسری و شال آن است که بهتر است نخی و نازک باشند. زیرا برای استفاده ­ی طولانی مدت مناسب­تر هستند.

برای بستن توربان به خلاقیت و توجه به فرم صورتتان نیاز دارید. می­توانید حتی از دو شال برای بستن توربان استفاده کنید.از فیکس کننده­ ها برای ثابت نگه داشتن آن­ ها بهره ببرید.