با فرا رسیدن سال جدید در دنیای پر از تنوع امروزی، خاص بودن و پوشش منحصر به فرد برای هر شخصی مهم است. همه‌ی مردم دوست دارند که زیبا دیده شوند به همین دلیل به پوشش خود و رنگ لباس، خصوصا شال و روسری اهمیت ویژه می‌دهند. به این فکر می کنند که برای شال و روسری بهار ۹۹ چه خریدی داشته باشند.

 تنوع در نوع پوشش، چیزی است که سعی داریم به آن توجه کنیم و با طرز پوشش و استفاده از رنگ‌های زیبا روحیه خود را شاد و چهره خود را زیباتر نشان دهیم. شاید دقت کرده باشید که در نزدیکای سال جدید و در اواخر سال شاهد تنوع بیشتری در پوشاک، محصولات، تمام لوازم و مایحتاج زندگی افراد در بازارها و فروشگاه‌های اطراف شهر هستیم.

 اگرچه تنوع و به نوعی مد چیزی هست که هر روز با آن سروکار داریم اما لازم به ذکر است مردم در ابتدای هر سال به این امر توجه بیشتری دارند. حتی افرادی که می‌گویند ما به این قبیل مسائل اهمیت نمی‌دهیم باز به نوعی هر روز درگیر آن هستند که چه لباسی بپوشندو از چه شال و یا روسری استفاده کنند. پس طبعا همه به نوعی درگیر این مسئله هستند و برایشان این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است. تغییر چیزی است که در سال نو مهم می‌شود و همه به دنبال نوعی تنوع و تغییر هستند.

 ما دائما در معرض ایده‌ها و مدهای متنوع هستیم و این ایده‌ها و مدل‌ها در اواخر سال به اوج خود می‌رسند. شال و روسری نیز از مواردی هستند که خانم‌ها در جوامع ایرانی برای پوشش به آن اهمیت وافر می‌دهند و برایشان مهم است که انتخابشان مناسب باشد و از زیبایی و طرح و رنگ خوبی برخوردار باشد. در سال جدید در ویترین بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها شاهد طرح‌ها و و رنگ‌های گوناگون شال و روسری هستیم. حتی بسیاری از مجلات در اواخر سال و با فرارسیدن سال نو، غوغا به پا می‌کنند و مردم هم برای دریافت و مشاهده‌ی مد سال به آنها رجوع می‌کنند. شال و روسری زمانی که مد می‌شود کاملا آشکار است و همه با دیدن نمونه‌ها در جامعه متوجه برجسته شدن مدو شال جدید می‌شوند.

 وقتی نمونه‌های جدید شال و روسری رواج پیدا می‌کنند به عنوان یک وسیله ارتباطی بسیار قوی عمل می‌کنند و به روز بودن خود را آشکارا به جامعه روایت می‌نمایند.

شال و روسری بهار 99

انتخاب پارچه و پیشرفت در طرح و مدل‌های متنوع شال و روسری بهار ۹۹

با گذر زمان و به مرور، شال و روسری به یک پوشاک محبوب و به مد تبدیل شد و از استفاده و کاربردهای دیگر به عنوان پارچه عرق‌گیر، فاصله گرفت. اولین مد در روسری توسط امپرتوری مد فرانسه طراحی گردید. اولین روسری یک روسری ابریشمی طرح‌دار بود که برای پوشش و مدل استفاده می‌شد.

 کم کم صنعت مد در کشورهای اروپا و امریکا بر طرح‌های متنوع روسری کار کردند و نمونه‌های چاپی و گرافیکی زیبایی را ارائه کردند.

نمونه‌ها بسیار خیره کننده و دل نواز بودند. طراحان مد با سرعت بر پارچه‌های با کیفیت سرمایه‌گذاری کردند و طرح‌های خاصی را تولید نمودند. مد‌ها بیشتر ابریشم‌های پر زرق و برق بودندو در طراحی از درجه‌بندی در طرح استفاده می‌شد.

 درست در همین موقع بود که تولدی دیگر در صنعت مد و روسری‌های مدرن و شیک اتفاق افتاد. تولید‌کنندگان روسری با آگاهی از صنعت مد، به دنبال پارچه‌های طرح‌دار و جذاب رفتند. با افزایش محبوبیت شال و روسری در جوامع ایرانی، توجه تولید‌کنندگان به این نوع پوشاک بیشتر شد. تا حدی رقابت بالا گرفت که تمامی تولید‌کنندگان در جستجوی پارچه‌های خاص و طرح‌های متنوع و ایده‌ال مشغول شدند.

 آنان انواع گوناگون پارچه را انتخاب کردند و با انواع جنس‌ها که شامل: ابریشم، ترمه، پنبه، مخلوط پشم و غیره بودند مدل‌های متنوع ایجاد کردند. با رشد صنعت، در کارخانه‌ها از نقش و نگارهای رنگی و چاپی استفاده کردند. طرح‌ها خاص‌تر و زیباتر شد.

 بر روی روسری‌های ساده ابریشمی، چاپ‌هایی زدند که جذابیت کار را بالا برد. امروزه طراحان از اثرهای هنری و گرافیکی گوناگون برای شال و روسری استفاده می‌کنند. طرح‌های روی شال و روسری نمایانگر مد سال هستند. آنها واقعا یک طرح منحصر به فرد می‌باشند که در یک مقطعی از زمان در بین یک جامعه رونق می‌گیرد و به مد سال مبدل می‌گردند. با وجود و ظهور مداوم فن آوری‌های روز دنیا، طراحان با ذوق هنری و حس نوآورانه‌ی خود، به طراحی آغاز و نمونه‌های خارق العاده و به مد را ایجاد می‌نمایند.

شال و روسری بهار 99

 

شال و روسری بهار ۹۹

با فرا رسیدن بهار و شروع سال جدید ۹۹ تمامی افراد در جامعه ایرانی به دنبال یک روسری ایده‌ال بهاره،  با سبک و رنگ‌های خاص هستند. تنوع، طرح و زیبایی کار برای مشتری بسیار مهم است. روسری ابریشمی یک گزینه‌ی خوب و مناسب برای سال جدید است.

 طرح و رنگ متناسب با سلیقه افراد انتخاب می‌شود. سعی بر این است که انتخاب‌ها، مد سال و یا نزدیک به مد سال باشند. رنگ‌های خامه‌ای و خاکستری با طرح‌های پیچیده و ساده، نمونه‌های قشنگ و خاصی برای شال و روسری در بهار ۹۹ هستند.

 مد، تجارتی بزرگ است که در سال‌های نو، جلوه پیدا می‌کند. افراد هم طبق مشاغل خود به دنیای مد وارد می‌شوند و تلاش می‌کنند که نمونه‌های ایده‌ال، مورد پسند و به مدروز را به مشتری ارائه دهند.

نمونه شال و روسری‌هایی که برای سال‌های جدید مد می‌شوند در بین بیشتر مردم محبوبیت می‌یابد و تقریبا همه مردم را به خرید نمونه‌ی نو و جدید، راغب می‌نمایند. در سال جدید نمونه‌ی شال و روسری‌هایی که مد شده در بین مردم جامعه موج می‌زند و مد سال کاملا در بین مردم جامعه آشکار می‌شود.

شال و روسری بهار 99

خرید شال و روسری بهار ۹۹ به صورت عمده

در ابتدا برای خرید به صورت عمده باید تولیدکنندگان محصول خاص خود را بیابیم. توجه داشته باشید کار با تولید کنندگان برتر زمینه‌ی رشد و فروش خوب را فراهم می‌نماید. از طریق سایت‌های مختلف شروع به سرچ نمایید و تولید کنندگانی که به صورت عمده، فروش محصول دارند را پیدا کنید. تجارت به صورت عمده تکنیک‌های خاص خود را دارد.

شخصی که از تکنیکهای خرید عمده‌ی شال و روسری، آگاهی کافی ندارد، مطمئنا در خرید محصول خود چندان موفق نخواهد بود. برای شروع یک تجارت عمده موفق، نیاز به رعایت نکات کلیدی می‌باشد. کالا‌های عمده در کیفیت و قیمت متنوع هستند. روسری‌های عمده را گاهی می‌توان به صورت آنلاین خریداری کرد اما خرید حضوری موفق‌تر خواهد بود. یافتن فروشندگان عمده‌ی شال و روسری کار راحتی نمی‌باشد. در این قسمت به نکاتی برای پیدا کردن فروشندگان عمده اشاره می‌کنیم.

  • مشخص نمودن هدف از ابتدای کار

قبل از شروع به سرچ در مورد تولید‌کنندگان فروش عمده، از خود سوال نمایید که کدام نوع تولید‌کننده عمده را نیاز دارید. لیست تمامی تولید‌کنندگان و عمده فروشان در اینترنت قابل سرچ هستند و به صورت کلی می‌توان تمامی آنان را پیدا نمود.

اما پیش از آن، هدف باید مشخص شود. انتخاب تولید کننده شرط اول در موفقیت یک تجارت است. اگر فروشنده‌ای تصمیم به خرید جنس‌ مغازه‌ی خود دارد و می‌خواهد برند شخصی خودش را آغاز نماید و تمایل دارد هر دفعه بعد از اتمام جنس مغازه، مجدد طرحی را سفارش دهد، می‌تواند خرید خود را از تولید‌کننده انجام دهد. اگرچه رقابت در بین تولید‌کنندگان شال و روسری زیاد است ولی از لحاظ قیمتی برای یک تجارت تازه و نوپا می‌تواندگزینه‌ی خوبی باشد. برخی مواقع یک شخص عمده فروش می‌تواند یک تولید کننده‌ی محصول و همچنین پخش کننده‌ی آن باشد.

لازم به ذکر است، خرید از یک عمده فروش به مراتب گران‌تر از یک تولید‌کننده‌ی کالا است. اگر خرید عمده حضوری صورت گیرد به راحتی می‌توان در مورد کیفیت محصول از پخش کننده‌ی عمده، سوالاتی کرد.

کالاها نیز خیلی سریع به فروشنده تحویل داده می‌شوند. با عمده فروش می‌توان تعامل داشت و ارتباط کاری قوی‌تری را آغاز نمود. برخی معایب خرید عمده هزینه‌های بالای آن نسبت به خرید از تولیدی است. در ضمن محصولاتی که از عمده فروش خریداری می‌شود در دسته بندی‌های محدود تحویل داده می‌شوند.

بهتر است خرید‌های عمده به صورت حضوری انجام شود. خرید‌های آنلاین گاهی ناموفق است. پرداخت‌ها ممکن است با مشکل مواجه شود. همچنین فرصت چک کردن کالا وجود ندارد، دقتی که در خرید حضوری هست در خریدآنلاین وجود ندارد. در خرید آنلاین می‌توان یک حدود قیمت از کالا داشت و یک خرید مطمئن‌تری را آغاز نمود.

  • داشتن شریک و مشاور جهت کمک در خرید از عمده فروشان 

داشتن یک شریک و مشاور کاری می‌تواند خرید موفق‌تری را حاصل شود. همفکری‌ها بین دو شریک در انتخاب کالا نتیجه بهتری را به همراه دارد. بسیاری از خرده فروشان بر این باور هستندکه کیفیت کالاهای عمده قابل شناسایی نیست و برخی از عمده فروشان در فروش تقلب می‌کنند.

 پس در خرید باید بهترین عرضه کننده عمده را انتخاب کرد. مراکز مختلفی در کشورهای گوناگون مخصوصا چین وجود دارد که جدیدترین شال و روسری‌های شیک و به روز را در مغازه‌های خود عرضه می‌کنند.

 این مراکز نیاز‌های مد مخاطب و یا مشتری خود را تامین می‌نمایند و هزینه‌های خرید مقرون به صرفه است. در ایالات متحده، مراکزی وجود دارند که به صورت آنلاین شیک‌ترین کالا را با کیفیت‌های بسیار بالا، از طریق سایت به فروش عمده می‌رسانند. سفارش آنلاین در مواقعی که حضور ممکن نیست،  ایمن است و موجب صرفه جویی در زمان می‌شود.

خرید عمده برای خرده فروشان شال و روسری بهار ۹۹

خریدعمده‌ی شال و روسری، خرید مقادیر بسیار زیاد از حد معمول است و برای قیمت واحد و ثابتی که پایین‌تر از حد معمول است. در عمده فروشی، مقادیر زیاد شال و روسری پایین‌تر از قیمت واحد به تجار خرده فروش، فروخته می‌شود.

عمده فروش می‌تواند، سود را به حداکثر برساند چون قیمت را پایین اعلام می‌کند و در عوض فروش بیشتری خواهد داشت. خرده فروشان کالای خود را از بازارهای عمده خریداری می‌کنند تا آنها را با مقادیر کم و تکی با قیمت بالاتر و منطقی به مصرف کننده ارائه دهند.

باید مدنظر قرار داد که خرده فروش هم به نوبه خود با خرید ارزان و اقتصادی خود می‌تواند در حین فروش سود خوبی را حاصل کند. هر فروشنده در حین خرید باید موارد زیر را مد نظر قرار دهد و با آگاهی کامل به مبادله کالا و خرید اقدام نماید:

  • در حین خرید حتما نیاز خود به آن کالا را در نظر بگیرید.
  • بودجه و مقدار پول خود را تعیین نمایید و در حین خرید مدنظر قرار دهید.
  • قبل از خرید کالا، تحقیق و پرس وجو نمایید.
  • سعی درخرید محصول با کیفیت داشته باشید و کالای ارزشمند را انتخاب نمایید.
  • در صورت بروز مشکل در کالا ، از مرکز خرید عمده پیگیری داشته باشید.
  • رسیدهای بانکی خود را ذخیره کرده و کالاهای معیوب و ایراددار را به فروشگاه عمده بازگردانید.

این محتوا راهنمای بسیارخوبی برای تمامی فروشندگان و خریداران شال و روسری و کالاهای دیگر است. مزایای خرید عمده نیز در محتوای این متن گنجانده شده است. توضیحاتی در مورد شال و روسری و مد سال نیز عنوان شده است. مزون داران و فروشندگان کالا می‌توانند از محتوای این نوشته در پیشرفت کاری خود بهره مند شوند.