با آمدن فصل جدید و گذشت سال­ها تغییراتی در دنیای مد و فشن روی می­دهد. این تغییرات نشان دهنده مد و استایل در هر فصل و سال است. شما می­توانید با توجه به استایل خودتان از آن­ها استفاده کنید. اما مهم­ترین نکته­ای که در اینجا مطرح می­شود این است که آیا شما سبک خودتان را می­شناسید. آیا شما نیز علاقه دارید جزو زنان خوش استایل و شیک باشید.جواب شما به این سوالات مثبت است؟ تمام فروشندگان به دنبال خرید عمده شال و روسری مارک برای ارائه به مشتریان خود هستند. پس با معرفی انواع استایل و سبک های زنانه همراه ما باشید.

تمام فروشندگان به دنبال خرید عمده شال و روسری مارک برای ارائه به مشتریان خود هستند. با توجه به استایل­های متنوعی که وجود دارد، مشتریان به دنبال شال و روسری بهار ۹۸ در طرح­ها و رنگ­ها و حتی جنس­های متفاوتی هستد. پس به منظور پاسخگو بودن به نیاز مشتری، فروشنده­ها باید انواع تیپ­ها را بشناسند. با شناخت انواع استایل و ویژگی­های آن­ها می­توانند اقدام به خرید عمده شال و روسری مارک بکنند. در این مقاله سعی داریم به معرفی  انواع استایل­های پرطرفدار بهاری و شال و روسری ۹۸ مناسب آن­ها بپردازیم.

۱٫ خرید عمده شال و روسری مارک برای استایل دانشجویی

اولین استایلی که می­خواهیم در مورد آن صحبت کنیم تیپ و استایل دانشجویی است. هر نوع لباسی باید با مکانی که می­خواهید بروید تناسب داشته باشد. دانشگاه جزو مکان­های عمومی و آموزشی است. به همین علت باید سبک و سیاق مربوط به آن محیط را برای آن انتخاب کرد. می­خواهیم به شما پیشنهادی بدهیم. به شما می­گوییم چگونه می­توان در عین داشتن استایل مورد پسند دانشگاه و محیط­های آموزشی، شیک و زیبا هم باشید.

در استایل دانشجویی بهتر است که رنگ­های خنثی همراه با اکسسوری­های رنگی مانند شال و روسری ۹۸ رنگی استفاده شود. بهتر است از رنگ­ها یا مکمل­های خیلی جیغ کمتر استفاده بشود. توصیه این است که بیشتر از رنگ های خنثی استفاده کنید مثل طوسی سورمه ای سفید. البته تیره و سیاه پوشیدن توصیه نمیشود. بلکه باید در عین حال ظاهری شاداب داشته باشید.

شما می­توانید از روسری­هایی با قواره کوچکتر بعنوان توربان و یا هدبند­های مدل­دار استفاده کنید. این مدل­ها ترند جدید دنیای فشن و مد است.شما می­توانید از آن­ها برای زیر مقنعه استفاده کنید.

استفاده از روسری و شال ۹۸ را در استایل خود فراموش نکنید. مخصوصا که در فصول سرد سال جزو اکسسوری­های پر استفاده هستند. از آن­ها می­توانید برای دور مقنعه و به عنوان شال گردن از آن­ها استفاده کنید. برای این کار در فصل سرد باید از شال ضخیم و قواره بزرگ استفاده کنید.

فروشندگان باید برای خرید عمده شال و روسری مارک به قواره­ها که قبلا به انواع آن اشاره کرده­ایم دقت کنند. شرکت HPS بزرگترین تولیدکننده­ شال و روسری در ایران، به تولید شال و روسری در سایز­های متنوع می­پردازد. شما می­توانید از ما روسری و شال بهار ۹۸ را در طرح و اندازه­های متنوع را تهیه کنید.

۲٫ خرید عمده شال و روسری مارک برای استایل کژوال

یکی از استایل­های پرطرفدار این روزها در میان جوانان استایل کژوال است که قبلا اشاره­ی کوتاهی به آن داشتیم. استایل کژوال یا استایل غیر رسمی همانطور که از نامش پیداست رسمی نیست. ویژگی بارز این استایل راحتی است. لباس­های سبک کژوال در عین سادگی، راحت هم هستند و یکی از محبوب ترین­ها به حساب می­آیند. درواقع جذاب بودن این استایل بستگی به ترکیب و لایه­ های انتخابی شما دارد.

خرید عمده شال و روسری مارک

کژوال به لباسی گفته می­شود که هم می‌تواند نیمه‌رسمی باشد و هم غیررسمی. حتی میتوان از آن به صورت روزمره استفاده کرد. طراحان لباس‌های کژوال تلاش کرده‌اند که ست‌های جدیدی از لباس‌های زنانه و مردانه را وارد دنیای مد کنند. آن­ها لباس­هایی که در فرم‌های رسمی و نیمه رسمی قابل قبول بوده‌اند را با تغییراتی وارد لباس‌های کژوال کردند. ظرافت، زیبایی و راحتی استایل کژوال زبانزد عام و خاص است. استایل کژوال یکی از پرطرفدارترین استایل‌های روزمره برای هر خانمی است. این سبک پر­طرفدار بسیار ساده است و هیچ زیورآلات افراطی یا جزئیات تجملی در آن دیده نمی‌شود. استایل کژوال یک استایل بسیار ساده است که شما می‌توانید آن را با هر لباس و شلوار داخل کمد خود ایجاد کنید. در خرید عمده شال و روسری مارک برای این استایل باید نوع خاصی از این محصولات مد نظرتان باشد. شال­های قواره ­دار که به شال­ های هنرمندی معروف هستند یا شال­ ۹۸ سبک و نخی برای این استایل مناسب هستند.

۳٫ خرید عمده شال و روسری مارک برای استایل بوهیمن

در خرید عمده شال و روسری مارک  برای یک سبک استایل بسیار شیک و غیررسمی چ انتخابی دارید؟. می‌توانید برای این منظور یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌های غیر­رسمی و اسپرت، یعنی استایل بوهو را دنبال کنید. سبک بوهو یک سبک ساده است که معمولا خانم‌ها در این سبک یک استایل ساده دارند.در این سبک از لباس‌های گشاد با طرح‌های سنتی استفاده می­شود.

بوهمیا یک استایل و یا در واقع نوعی سبک‌ زندگی است.این نوع استایل از مردم کوچ نشین منطقه بوهم(شرق آلمان) گرفته شده است. از اوایل دهه شصت این استایل به عنوان یکی از چند استایل ساده و راحت، طرفداران زیادی دارد. از ویژگی­ های شال و روسری ۹۸ بوهمیا می­توان استفاده از پارچه­ های شاد با طرح گل­های ریز یا موتیف­ های شرقی نام برد. طرح­هایی پر از رنگ که یادآور طبیعت هستند.در خرید عمده شال و روسری مارک باید توجه داشت که جنس پارچه شال و روسری ۹۸ معمولا نازک  باشد. همچنین باید مدل لباس­ها در این استایل راحت و آزاد باشد. چراکه در این استایل، اصل بر راحتی و نزدیکی به طبیعت مد نظر است.

خرید عمده شال و روسری مارک

برای اینکه تیپ و استایل شما خیلی شلوغ و رنگی رنگی نشود باید نکته­ایی را رعایت کنید. بهتر است از تنها یکی از آیتم‌های لباس‌تان را با این سبک هماهنگ کنید. در غیر این­صورت ممکن است ظاهری ناهماهنگ و شلوغ پیدا کنید که جذاب نیست.

۴٫ خرید عمده شال و روسری مارک برای استایل کلاسیک

استایل کلاسیک همیشه یکی از محبوب ترین استایل­ها به حساب خواهد آمد.انتخاب این سبک به عنوان استایل شما را فردی دقیق و خوش سلیقه نشان خواهد داد. البته ممکن است این استایل برای هرکسی مناسب نباشد. پس قبل از این که تصمیم به خرید عمده شال و روسری مارک  در این استایل بگیرید بهتر است شناخت درستی از آن پیدا کنید. استایل کلاسیک از منعطف ترین استایل­هایی است که  برای خیلی­ها به خصوص بانوان بالای سی سال مناسب است.

یک نکته کلیدی در استایل کلاسیک که باید مورد توجه قرار بگیرد رنگ است. رنگ لباس­ها در این نوع پوشش ترجیحا بهتر است خنثی باشد. چون رنگ­هایی مانند طوسی، سرمه­ایی، مشکی، سفید و … کلاسیک بودن را بهتر نشان می­دهند. البته استایل کلاسیک محدودیتی برای انتخاب رنگ­ها قائل نیست. شما می­توانید مطابق با سلیقه خود تغییراتی در آن بدهید. مثل استفاده از رنگ های شاد برای کیف یا روسری ۹۸ رنگی زیبا.

در استایل کلاسیک جنس پارچه­هایی که از آن­ها روسری و شال ۹۸  تهیه می­شوند اهمیت زیادی دارند. پنبه، پشم و ابریشم، الیافی هستند که بیشتر پارچه­های کلاسیک از آن تهیه می­شوند. این پارچه­ها باید بهترین کیفیت را در تولید داشته باشند.

شما می­توانید با مراجعه به سایت و یا کانال شال و روسری تلگرام HPS  انواع طرح و جنس شال و روسری بهار ۹۸ را برای این استایل مشاهده کنید.

۵٫ خرید عمده شال و روسری مارک برای استایل یا پوشش مونوکروم

در خرید عمده شال و روسری مارک ممکن است شما با طیف­های رنگی متفاوتی از یک رنگ مواجه شوید. مونوکروم که به استایل سرتا­پا یک رنگ هم معروف است روشی جدید برای طراحان مد و لباس می­باشد. در این استایل ترکیب رنگ لباس­ها به گونه­ای سخت گیرانه انتخاب می­شود. رنگ­های هم­خانواده با سایه روشن­های متفاوت در یک استایل از ویژگی­های این تیپ است.

خرید عمده شال و روسری مارک

مونوکروم به این معنا نیست که فقط در یک طیف رنگی مانند مشکی، صورتی و یا قرمز لباس بپوشید. به این معنی است که هر رنگ می­تواند طیف­های مختلفی از تیره تا روشن داشته باشد. شما باید این طیف­ها را بشاسید و از ان استفاده کنید. این ایده را دوست دارید؟ می­خواهید بدانید که چگونه می توان سایه­های مختلف از یک رنگ را با هم ترکیب کرد؟. این نکته یادتان باشد در طراحی استایل مونوکروم شما نباید به گونه­ای رفتار کنید که بیننده فکر کند شما یونیفورم بر تن دارید. با ترکیب یک رنگ از تنالیته­های مختلف آن به راحتی خوش پوش وشیک به نظر برسید.

ترکیب رنگ در استایل کار ساده ای نیست. در سنین بالاتر افراد ریسک کمتری برای پوشیدن لباس­های رنگی می­کنند. ممکن است برای اجتناب از پوشیدن لباس­های رنگی بیشتر به رنگ­های خنثی تمایل پیدا کنند. در مونوکروم آنچه حائز اهمیت است انتخاب هوشمندانه ست­ها است. تک رنگ پوشی کار ساده­ای است. در واقع هارمونی و رعایت آن در استایل اهمیت دارد. ترکیب مونوکروم، ترکیب تن­هاى مختلف رنگ­ها است. این رنگ­ها در لباس­ها واکسسورى­ها مانند شال و روسری بهار ۹۸ به راحتى قابل استفاده است . استایل­های مونوکروم وابسته به پوشیدن لباس سرتاپا سفید و سرتاپا مشکی نیست. تمام پوشش شما باید از سایه بندی­های یک رنگ خاص باشد ( می­تواند هر رنگی باشد). به طور مثال اگر می­خواهید آبی بپوشید، ست انتخابی شما می­تواند از یک رنگ آبی با تنالیته­های مختلفی از این رنگ باشد.

خرید عمده شال و روسری مارک

۶٫ خرید عمده شال و روسری مارک برای استایل چهارخانه

در خرید عمده شال و روسری مارک اغلب طرح­های چهارخانه نیز به چشم می­خورند.طرح های چهارخانه بسیار متنوع هستند. می­توان از انواع طرح­های آن مناسب با هر رویدادی استفاده کرد. چه سر­کار می­روید چه به یک میهمانی عصرانه، می­توانید از لباس­هایی که چنین طرحی دارند استفاده کنید. در پاییز و زمستان استفاده از شال گردن یا روسری­هایی چهارخانه برای دور گردن و روی شانه­ها بسیار جذاب است. می­توانید شال چهارخانه­ی خود را به تنهایی یا آن را با یک لباس چهارخانه دیگر ست کنید. تنها نکته قابل توجه این است که رنگ غالب شال بهتر است رنگی پاییزی، مانند قهوه­ای یا کبود بشد.

خرید عمده شال و روسری مارک

۷٫ خرید عمده شال و روسری مارک برای استایل وینتیج 

وینتیج یک نوع استایل با تم قدیمی و نوستالوژیک است. معمولا تمامی افراد به خوبی با این سبک آشنا نیستند. بیشتر افراد فکر می­کنند در این استایل هر آنچه قدیمی است باید استفاده شود، اما این طور نیست. یکی از محبوب‌ترین انواع سبک در میان مردم سبک استایل وینتیج ، به خصوص خانم‌ها بوده است. این استایل در اوایل دهه ۲۰ تا ۷۰ میلادی مورد استفاده بوده است. در آن زمان افراد از لباس‌هایی به سبک ایندی استفاده می­کردند. پیراهن‌ و شال و روسری گل‌دار، کیف دستی‌های مستطیل شکل و … از جمله لباس‌های محبوبی است که خانم‌ها در این سبک استفاده می‌کنند.

اگر برای پوشیدن لباس‌های سبک قدیمی ایده ایی ندارید می‌توانید از چیزهای کوچک‌تر شروع کنید. مثلا یک لباس کاملا مدرن را با یک دستمال گردن، توربان یا کلاه سبک وینتیج ست کنید. کلاه‌های لبه‌دار و توربان و روسری  امسال بسیار مد شده‌اند.

همچنین، می‌توانید از یک شال۹۸ حریر دور گردن یا دور سرتان استفاده کنید.

 

 

در این مقاله با چند استایل پرطرفدار آشنا شدیم. یادگرفتیم در خرید عمده شال و روسری مارک یکی از عواملی که باید به آن توجه کنیم،استایل­های  فصلی است. شرکت HPS با تولید شال و روسری در رنگ و طرح و قواره­های متنوع،گزینه­ی خوبی برای خرید شال و روسری عمده در کالکشن بهاری شماست. برای دسترسی به جدیدترین مدل­های شال و روسری ۹۸ می­توانید به کانال شال و روسری تلگرام HPS مراجعه کنید.

امیدورم که از این مقاله لذت کافی برده باشید.