با شروع فصل تابستان و تابیدن اشعه های سرخ و گرم آفتاب درخشان تابستان، اهمیت پوشیدن روسری های تابستانی مثل  روسری نخی،  بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد. نکاتی را در مورد اهمیت پوشیدن روسری نخی برای شما بیان می کنیم تا بیشتر با این روسری های زیبا و پر کاربرد تابستانی آشنا شوید. در گذر روزهای طولانی تابستان ابتدایی ترین مساله ای که به آن برخورد می کنید، می تواند مساله گرمای طاقت فرسای آن باشد. روسری نخی  آبی بر آتش این گرما خواهد بود و همانند رودخانه ای خنک و دلپذیر در برابر آتش سوزان تابستان  برای خانم ها عمل خواهد کرد. بهای خنک ماندن و خنک شدن را خانم ها باید با خرید روسری نخی باید بپردازند. از اولین روز تابستان شاهد بروز  روسری نخی  بر دل خیابان های شهر هستیم و این رونمایی و رزمایش همگانی حاوی پیامی برای ما می باشد. قطعا روسری نخی نماد راحتی در تابستان می باشد که این گونه خانم ها به پوشیدن آن علاقه نشان می دهند.

بهتر است با توجه به اهمیت دادن خانم ها به این موضوع، فروشندگان سعی داشته باشند بیشتر از قبل برای خرید  روسری نخی  از مراکز عمده اقدام کنند. توجه به نظر مشتری، علاوه بر افزایش سوددهی و احترام گذاشتن به مشتری را نشان خواهد داد. سیاست مشتری مداری، تنها یک حرف نیست و اگر فروشنده ای آن را رعایت کند سود زیادی را تجربه خواهد کرد و از محبوبیت و اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود. به همین منظور خرید بیش تر  روسری نخی  در فصل تابستان را می توان نوعی احترام گذاشتن به نظر مشتری دانست.

تاریخچه ایجاد روسری نخی

روسری نخی  برای اولین بار در سال های گذشته و در ابتدای تغییرات جدی در صنعت پوشاک به بازار عرضه شد. روسری نخی  که امروز مشاهده می کنید با  روسری نخی  نسل گذشته متفاوت است و از نظر طرح و رنگ و بافت با آن روسری ها تفاوت زیادی دارد.  روسری نخی  در گذشته نوع اصیل تری از روسری معرفی شده بود و از پارچه اصیل و طبیعی نخی تهیه می شد. این روسری به علت دارا بودن قابلیت انتقال هوا، از عرق کردن افراد به خوبی جلوگیری می کرد. جلوگیری کردن از عرق کردن افراد به علت وجود داشتن بافتی جالب در  روسری نخی می باشد که به هوا اجازه انتقال پیدا کردن را به خوبی می دهد.

البته این ویژگی طی سال ها در  روسری نخی امروزی هم حفظ شده است و حتی با وجود تغییرات جزئی در بافت و نوع آن به خوبی جلوی عرق کردن افراد را گرفته و به خنک شدن آن ها کمک زیادی  می کند.  روسری نخی  دارای ویژگی های منحصر به فردی است که از گذشته تا به حال محبوبیت زیادی را برای آن ایجاد کرده است. در بخشی مجزا ویژگی های منحصر به فرد این روسری تاریخی و طبیعی را بیان خواهیم کرد.  روسری نخی  در حقیقت به علت طبیعی بودن توسط طب سنتی تایید شده است و تاثیر مطلوبی را بر بدن خواهد گذاشت. در ادامه به رابطه  روسری نخی  و طب سنتی و تاثیر آن بر روی سلامتی بدن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

انواع روسری نخی

روسری نخی  دارای انواع مختلفی است که می توان آن ها را در چند دسته تقسیم بندی کرد:

نوع خاصی از  روسری نخی  گل دار و دارای طرح های شلوغ می باشد. این طرح ها بهتر است همراه با مانتوهایی ساده استفاده شود.

نوع دیگر از  روسری نخی  به شکل روسری های ترکمنی حاشیه دار است و یادآور زمین های سرسبز و گل های زیبای این منطقه می باشد. این روسری ها را بهتر است همراه با مانتوهایی ساده برای برجسته شدن طرح های ان استفاده نمائید.

نوع خاص دیگری از  روسری نخی  طرح پلیسه دار آن می باشد که در فصل تابستان طرفداران بسیار زیادی در بین خانم های جوان و خوش پوش پیدا خواهد کرد. شم به عنوان یک فروشنده باید مدل های محبوب مشتریان خود را تشخیص داده و به خوبی به سلیقه آن ها توجه داشته باشید. توجه شما در افزایش میزان فروش شما تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت. افرادی که از توجه شما خرسند شوند، حتما به دوستان و آشنایان خود خرید کردن از شما را پیشنهاد خواهند کرد.

طرح دیگری از  روسری نخی  تابستانی، می تواند نوع توپ توپی آن باشد که در بین جوانان و نوجوانان طرفداران زیادی دارد و برای یک استایل معمولی می تواند بسیار کاربردی باشد.

طرح بعدی  روسری نخی،  طرح حیوانات می باشد که در بین نوجوانان و جوانان فوق العاده محبوب بوده و آن را به عنوان محبوب ترین  روسری نخی  تابستانی در بین جوانان می توان معرفی کرد. وجود طرح هایی متفاوت و با نمک بر روی این  روسری نخی  از دلایل پر فروش بودن آن می باشد.

یکی دیگر از مدل های این روسری، طرح های عروسکی مثل میکی موس می باشد، این طرح ها فوق العاده با نمک و جذاب بوده و حتی صورت خانم ها را جوان تر نشان خواهد داد. با کمک این نوع روسری می توانید خود را چند سال جوان تر نشان دهید. این نوع طرح ها، برای نوجوانان جذابیت فوق العاده زیادی دارند.

دلایل استفاده از روسری نخی در تابستان

چند دلیل مهم می توان برای استفاده از  روسری نخی  در تابستان نام برد، این دلیل ها عبارتند از:

گرمای شدید هوا، خنک تر بودن این نوع روسری ها، طبیعی بودن این روسری و تاثیرات مطلوب بر روی سلامتی، قیمت مناسب یان روسری نسبت به سایر نمونه، رنگ های شاد و متنوع و طرح های بسیار زیبا مثل طرح های گلدوزی شده.  از دیگر دلایلی که برای استفاده از این روسری می توان آن را ذکر کرد، جلوگیری کردن این روسری  از عرق کردن پشت سر و موهای خانم ها در زیر روسری به علت گرمای شدید می باشد که امتیاز بسیار بزرگی برای یک روسری می باشد. نکته بسیار جالب در مورد  روسری نخی  این است که این روسری در حقیقت چهار فصل می باشد و می توان آن را با ایجاد تغییرات کوچکی در فصل زمستان و پاییز نیز استفاده کرد. به این طریق شما یک روسری برای چهار فصل سال خواهید داشت و این یک امتیاز بسیار مثبت برای یک روسری می باشد.

چند نکته درباره خرید روسری نخی

در هنگام خرید این نوع روسری بهتر است به رنگ های روشن توجه بیشتری نشان دهید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که اصولا به رنگ های تیره علاقه مند هستند، بهتر است بدانید که با پوشیدن رنگ های تیره در فصل تابستان ظلم بزرگی در حق سلامتی خود و سلامتی پوست و موی خود مرتکب خواهید شد. این ظلم شما به خودتان در نهایت دامن شما را خواهد گرفت و به انواع مشکلات پوستی، آفتاب سوختگی و جوش در بخش های مختلف بدن منجر خواهد شد.

 شاید اهمیت پوشیدن یک لباس رنگ روشن در تابستان به اندازه استفاده کردن از عینک آفتابی و ضد آفتاب هم نباشد، بلکه اهمیت آن از استفاده کردن از این دو مورد بیش تر خواهد بود.  با توجه به تمام دلایلی که برای لزوم پوشیدن لباس های روشن بیان کردیم باید به این نتیجه رسیده باشید که مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید این روسری رعایت می کنید، باید تهیه روسری رنگ روشن با کیفیت بسیار مناسبی باشد. از نکات مهم دیگر برای تهیه روسری، قیمت آن می باشد که باید حتما نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت مناسب روسری در درجه دوم اهمیت قرار دارد و اولین نکته کیفیت آن می باشد.

چند نکته در استفاده بهتر از روسری نخی

بهتر است روسری نخی را در مکان مناسبی آویزان کنید تا نخ کش نشود، البته جنس های خوب تقریبا نخ کش نمی شوند. در هر صورت نباید این نوع شال و روسری را در معرض دید کودکان قرار دهید و گرنه قطعا پشیمان خواهید شد. ممکن است کودکان شما قصد خاله بازی داشته باشند و از این روسری برای بازی خود استفاده کند، در این حالت احتمال دارد روسری شما در جایی گیر کند و از بین برود. برای لکه دار نشدن روسری حتما باید آن را در مکان مناسبی مثل کمد قرار دهید و حتما برای هر بار استفاده کردن آن، اتو مناسبی به روسری بزنید تا روسری بر روی سر شما زیباتر جلوه کند.

علت علاقه خانم ها به روسری نخی

خانم ها دقیقا به علت خنک بودن این نوع  روسری به آن علاقه مند می باشند و ترجیح می دهند در ابتدای فصل تابستان در کمد خود چندین مدل متفاوت با طرح ها و رنگ های مختلف این نوع روسری تابستانی، داشته باشند. این علاقه می تواند یک سوددهی فصلی را برای فروشندگان به همراه داشته باشد تا با قرار دادن چندین مدل متنوع و متفاوت از  روسری نخی  در مغازه خود، به بدست آوردن سود بیشتر و رضایت مشتری همزمان توجه نشان دهند. بهتر است اگر قصد خرید  روسری نخی  به صورت عمده را دارید، رنگ های روشن تر را بیشتر سفارش دهید. این رنگ ها در تابستان برای خانم ها محبوب ترند و با توجه به گرمای هوا گزینه مناسب تری برای پوشیدن می باشند.

نظر طب سنتی در مورد روسری نخی

از نظر طب سنتی لباس هایی که به صورت طبیعی تهیه شده اند و از پارچه طبیعی برای تهیه آن ها استفاده شده است، از اولویت بالاتری برای پوشیدن برخوردار می باشند. این لباس ها بر روی سلامتی افراد تاثیر مستقیمی داشته و کاملا  بر روی روند سلامتی افراد اثر گذار خواهند بود. اثر مثبت و منفی پوشیدن لباس های طبیعی و غیر طبیعی به مرور زمان اثر خود را بر روی سلامتی افراد نشان خواهد داد. پوشیدن لباس های غیر طبیعی می تواند اختلالات زیادی بر روی سلامتی افراد ایجاد کند.  روسری نخی  به علت طبیعی بودن بافت و پارچه آن بر روی سلامتی شما اثر بسیار مثبتی بر جای خواهد گذاشت. یکی از ویژگی هایی که در گذشته به آن اشاره کردیم همین مورد می باشد.  جلوگیری کردن از عرق کردن و چسبیدن موها به پشت سر شما از فواید بسیار مهم و جالب  روسری نخی  می باشد که دقیقا به علت طبیعی بودن این روسری اتفاق می افتد.

شما با استفاده کردن از  روسری نخی  در حقیقت به سلامتی خود کمک خواهید کرد. فروشندگان می توانند اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار مشتریان خود بگذارند تا مشتریان با آگاهی کامل برای خرید روسری نخی  اقدام کنند و فواید پوشیدن این گونه لباس های طبیعی را به اطرافیان خود نیز بگویند. در این صورت این فروشندگان سود سرشاری را تجربه خواهند کرد. در این حالت با تامین شدن بخش مهمی از سلامت افراد جامعه، فروشندگانه هم سود زیادی خواهند کرد و این می تواند یک معامله دو سر سود باشد. با این کار شما اعتماد مشتریان خود را نیز جلب خواهید کرد و تبلیغات گسترده ای را برای کسب و کار خود رقم زده اید. اعتماد تنها یک مشتری، در آینده می تواند مشتریان زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس شما با  خرید  روسری نخی  از مراکز عمده فروش در نهایت از چند نظر سود خواهید کرد. استفاده از شال و  روسری نخی  با رنگ شاد در فصل تابستان نسبت به رنگ های تیره از اولویت بیشتری برخوردار است و گرمای کمتری را به خود جذب خواهد کرد. در این حالت احتمال گرما زدگی و افزایش شدید صفرا بر اثر گرما پایین تر خواهد آمد. افزایش صفرا در نهایت به بد خلقی، پرخاشگری، ضعف و بیحالی و تشنگی شدید منجر خواهد شد. این علایم در فصل گرما بسیار شایع هستند که به خوبی با پوشیدن لباس طبیعی و رنگ روشن می توان از آن ها جلوگیری کرد.

استایل صورت و تاثیر آن در انتخاب روسری

اگر صورت مستطیلی شکلی دارید، بهتر است از روسری و شال هایی استفاده کنید که بتوانید لبه های آن را تو زده و حتما از هد بند استفاده کنید. افراد دارای صورت های بیضی شکل محدودیتی در انتخاب نوع شال و روسری ندارند و می توانند بنا بر رنگ پوست خود از انواع شال و روسری استفاده کنند. افراد دارای صورت های گرد هم باید از روش هایی برای  بلندتر نشان دادن پیشانی خود استفاده کنند و عرض پیشانی خود را کمتر نشان دهند.