تاریخچه شال های تابستانی

 شال نخی  تابستانی برای اولین بار به عنوان ابتدایی ترین لباس تابستانه در ایران تولید شد.  شال نخی  برای رهایی از گرمای تابستانه در ایران تولید شد و پس از مدتی به سایر کشورهای اسلامی صادر شد.  شال نخی  را به عنوان یکی از مهم ترین لباس های تابستان در نظر گرفته اند و در کشورهای اسلامی این نوع لباس های خنک، طرفداران زیادی دارا می باشد. استفاده کردن از این نوع لباس ها در طی این سال ها به امری بسیار رایج و طبیعی تبدیل شده است.  شال نخی تابستانی را به عنوان عادی ترین نوع لباس تابستانی در طی این سال ها در نظر گرفته اند و از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا به حال شاهد تغییرات زیادی در تم ها و طرح های این نوع  شال نخی  بوده ایم. در طی این سال ها نیز تغییرات زیادی را در رنگ های  شال نخی  شاهد بوده ایم. با توجه به این نکات می توان یک قاعده کلی را برای  شال نخی  در نظر گرفت و بیان کرد که هر جا که نیاز بوده است ایرانیان در نوع پوشش سر بانوان تغییراتی ایجاد کرده اند و رگه هایی از این واقعیت را می توان در تاریخ ایران باستان نیز مشاهده کرد.

انواع شال نخی تابستانی

 شال نخی  تابستانی را می توان به وفور و با طرح های بسیار متفاوت و خاصی در بازار یا در مراکز عمده فروش پیدا کرد. برای داشتن انتخاب بهتر در بین تعداد زیادی از طرح های  شال نخی،  باید دقیقا بدانید سلیقه مشتری شما و نیاز آن ها چیست و بر اساس آن  شال نخی  مورد نیاز مغازه خود را تهیه کنید.  شال نخی  پوم دار یکی از شیک ترین و تازه ترین مدل های  شال نخی  می باشد که در بین خانم های جوان طرفداران زیادی دارد. کافی است کمی دقت داشته باشید و برای یک انتخاب خوب به سلیقه مشتریان خود احترام بگذارید. این مدل در سال ۹۸ رکورد فروش را به خود اختصاص داده است و در کمد اکثر خانم های ایرانی می توانید این مدل  شال نخی را بیابید.

شال نخی  مدل مونو کروم از انواع متفاوت شال های نخی تابستانی می باشد که طرفداران خاصی دارا می باشد.  شال نخی که معرفی کردیم،  در استایل های کژوال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و برای افراد علاقه مند به این استایل بسیار مناسب است.  شال نخی  تابستانی گل دار یکی از پرطرفدارترین مدل های سال ۹۸ و ۹۹ بوده است و در بین خانم ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. طرح های گل داری که کمی شلوغ هستند باید در کنار مانتوهای ساده استفاده شوند تا استایل متفاوتی را برای شما بسازند. شما می توانید از این مدل  شال نخی   برای کارهای روزمره و دورهمی های ساده دوستانه استفاده کنید. مدل های خاص  شال نخی  در بین نوجوانان هم طرفداران زیادی دارند، برای  مثال مدل هایی که طرحی از پوست حیوانات و شکل حیوانات بر روی آن مشاهده می شود برای نوجوانان بسیار جذاب هستند.  شال نخی  تابستانه با رنگ ها و ترکیبات سفید و مشکی هم می توانند با هر نوع مانتویی ست شوند و طرفداران خود را دارا می باشند.  شال نخی  دارای طرح های متنوعی است و یکی دیگر از این طرح های خاص، ایجاد طرح های متفاوتی با چند رنگ متفاوت می باشد.

لزوم استفاده از شال نخی تابستانی

تا به حال دلایل بسیار زیادی را برای لزوم استفاده از  شال نخی  تابستانی برای این فصل برای شما بیان کردیم. این دلایل بسیار متفاوت و گسترده بودند. اما در این قسمت می خواهیم دلیل تازه ای را برای شما بیان کنیم که کاملا شما را برای استفاده  کردن از  شال نخی  متقاعد خواهد کرد. اولین نکته این است که چرا باید از لباس های تابستانی استفاده شود؟ یک دلیل بسیار ساده و سطحی برای این مساله می تواند گرمای هوا باشد، اما گرمای هوا به تنهایی دلیل کافی نیست. اساسی ترین دلیل برای این امر جلوگیری کردن از ابتلای به بیماری های مختلف پوستی و گرما زدگی می باشد.  شال نخی  می تواند از ابتلای به بیماری های پوستی در ناحیه سر جلوگیری کند. شوره سر، اگزما و ریزش مو همه می توانند از بیماری هایی باشند که بر اثر گرمای شدید هوا و تابش مستقیم نور خورشید به پوست سر شما به وجود می آیند. اگر می خواهید از این بیماری ها در امان باشید، بهتر است از  شال نخی  استفاده کنید.

ترکیب رنگ های شال نخی تابستانی

ترکیب رنگ در استایل های تابستانی و در  شال نخی  تابستانی بسیار مهم می باشد.  رنگ پاستلی در بهار تابستان سال ۹۸ رنگی بسیار محبوب بوده است، به طوری که این رنگ به عنوان بهترین رنگ و محبوب ترین رنگ در این سال شناخته شد. چشمان بینندگان از دیدن این رنگ، آرامش عجیبی را شاهد خواهد بود. با پوشیدن این رنگ خنکای خوبی را تجربه خواهید کرد. استفاده کردن از رنگ های مکمل می تواند بسیار در ترکیب خارق العاده و خیره کننده  این رنگ ها تاثیر داشته باشد. شال رنگی یکی از لباس های تابستانی است که نیاز به ترکیب زیادی با رنگ ها شاد و زیبا دارد. سرمای رنگ های سرد حتی می تواند التهاب ناشی از هوای گرم اطرافیانتان را کم کند. پس بهتر است از رنگ های سرد در لباس های خود بیش تر استفاده کنید. استفاده از رنگ های آبی و سفید در ترکیب  شال نخی  و لباس های تابستانی می تواند کمک زیادی به کاهش گرمای هوا کند. رنگ سبز و قرمز در کنار هم می توانند ترکیبی بسیار زیبا را ایجاد کنند و دقیقا نقش مکمل را برای هم ایفا می کنند. استفاده کردن از رنگ های مکمل در  شال نخی  ایده بسیار جذاب و زیبایی است، که چند سالی است اجرایی شده است و می تواند طرح های بسیار زیبا یی را خلق کند. ترکیب رنگ های سبز و زرد هم می تواند ترکیبی بسیار مناسب برای فصل تابستان باشد. کنار رنگ آبی می توانید رنگ نارنجی گرم و پر حرارت را استفاده کنید تا استایلی زیبا و مناسب برای فصل تابستان بسازید.

بهترین استایل تابستانی

بهترین استایلی که در فصل تابستان می توان داشت، به کار بردن ترکیب رنگ های شاد و خنثی کنار هم در جهت استفاده بهتر از فصل تابستان و زندگی راحت تر در این فصل است. به همین منظور نباید از لباس هایی تنگ یا تیره در این فصل استفاده کنید و به کار بردن لباس هایی بسیار گشاد هم نمی تواند ایده چندان جالبی باشد.  استفاده از شلوارهای خنک و گشاد در تابستان می تواند ایده خوبی باشد. استفاده از لباس های خنک می تواند مهم ترین نکته در استایل های تابستانی باشد.  شال نخی  در حقیقت یکی از ارکان استایل تابستانی می باشد. کیف هایی که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا روشن هستند و باید از رنگ های مکمل مانتوی خودتان برای خرید کیف مناسب تابستانی استفاده کنید. این ایده می تواند به جذابیت استایل شما کمک زیادی کند. استفاده کردن از  شال نخی  با رنگ مکمل سایر لباس های تابستانی شما، می تواند ایده جذاب دیگه ای برای تابستان باشد.  استفاده کردن از کت های خنک تابستانی و بلوزهای تابستانی می تواند یکی از بهترین استایل های تابستانی باشد. سارافون هم می تواند یک استایل متفاوت تابستانی برای شما خلق کند. کنار این استایل های زیبای تابستانی شما احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

 

 چند توصیه موثر برای تابستان

عینک آفتابی و ضد آفتاب هم دو یار دیرینه فصل تابستان می باشند و شما باید به استفاده کردن از این دو توجه زیادی داشته باشید. استفاده از کلاه هم می تواند ایده ای بسیار مطلوب و مناسب در فصل تابستان باشد. نبستن موی سر در تابستان می تواند حماسه های بسیار زیادی را بیافریند، موی بافته نشده یا بسته نشده در زیر  شال نخی  هم می تواند بسیار شما را اذیت کند. آرایش ملایم در تابستان به میزان زیادی به جذابیت شما کمک می کند.  به طور کلی آرایش ملایم جوانی شما را به بیشتر به رخ افراد می کشد و گزینه مناسب تری برای خانم های جوان می باشد. عطرهای خنک هم می تواند خنکای مطبوعی را برای شما به ارمغان بیاورد، خنکایی به اندازه یک شال لطیف تابستانی نخی را با این عطر هم می توانید تجربه کنید. در کنار تمام این موارد ذکر شده، می توان موارد زیر را برای گذراندن تابستانی شاد تر و خنک تر رعایت کرد:

استحمام کردن می تواند اثر بسیار فوق العاده ای بر روی سلامتی شما داشته باشد، این مورد فقط معطوف به تابستان نمی باشد و شما می توانید از این روش برای دریافت آرامش بیشتر استفاده کنید. البته استفاده کردن از روش استحمام مرتب، برای تابستان ایده جذاب تری می باشد و شما از این روش بهتر می توانید نتیجه بگیرید. استفاده کردن از لباس هایی با سایز مناسب و کمی گشاد، در فصل تابستان می تواند بسیار برای شما کمک کننده باشد. بریا این که بهتر بتوانید نتیجه بگیرید بهتر است که از طریق اینترنت نکاتی را در مورد انتخاب لباس مناسب تابستانی بیابید و با توجه به آن ها لباس تابستانی خود را انتخاب کنید.

خرید شال نخی تابستانی

برای خرید  شال نخی  تابستانی از مراکز عمده فروش می توانید جستجوی کوتاهی در اینترنت داشته باشید تا با سایت ما بهتر آشنا شوید. ما بهترین شال های نخی تابستانی را با مناسب ترین قیمت به تمامی فروشندگان عرضه می کنیم. در سایت ما می توانید بهترین مدل های شال و روسری نخی را یافته و با انتخاب مدل های متفاوت و جذابی به افزایش سوددهی خود کمک کنید. برای ارتباط بهتر با کارشناسان ما می توانید سوالات خود را در مورد اجناس ارائه شده و انتخاب برند و مدل های مناسب بپرسید. کار شناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. پاسخگوی به همه سوالات شما کمی زمان بر است پس لطفا کمی صبور باشد و مطمئن باشید ارائه کردن بهترین خدمات به شما از اهداف ما می باشد. وجود داشتن اجناس بسیار مناسب در مغازه شما نهایت احترام شما به مشتری می باشد. احترام گذاشتن به مشتری از اساسی ترین اهداف ما بوده و اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد. رضایت شما نهایت اهداف ما می باشد، پس برای این که شما راضی باشید، بهترین شرایط و اجناس را برای شما آماده می نمائیم. بهتر است برای این که خریدی عالی را تجربه کنید حتما هدف خود را از خرید مشخص کرده، سپس به ما سفارش خود را اعلام کنید. بهترین خرید شما فقط در شرایطی ممکن خواهد بود که بتوانید دقیقا نیازهای خود را برای ما به طور کامل مشخص کنید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنیم.

شال یا روسری نخی؟

شاید برای انتخاب استایل مناسب تابستانی سوالی کلیشه ای ذهن شما را درگیر کرده باشد، شال مناسب تر از روسری برای فصل تابستان است یا روسری را باید به عنوان یک انتخاب بهتر برای تابستان در نظر بگیریم؟ مناسب ترین پاسخ برای این سوال، این می باشد که بسته به  به لباس های تابستانی و استایل شما باید برای انتخاب شال یا روسری اقدام کنید. با توجه به این مساله مهم پاسخ این سوال اصلا بستگی به خنک تر بودن یکی از این دو پوشش سر ندارد،  بلکه معطوف به انتخاب شما برای استایلتان می باشد. مهم ترین نکته این است که این دو با هم تفاوت چندانی ندارند و تقریبا هر دو به یک اندازه خنک می باشند. پس با توجه به این مساله انتخاب شما کاملا آزاد می باشد و هیچ گونه قید و بندی نخواهید داشت. برای انتخاب بهترین گزینه می توانید نظرات دوستانتان را هم جویا شوید تا انتخابی بسیار عالی را تجربه کنید.

با توجه به همه نکات ذکر شده به بالا باید نکته مهمی را به شما متذکر شویم. تجربه ثابت کرده است که انتخاب شما برای  خرید لباس ممکن است کاملا با نظر سایر اعضای خانواده و دوستانتان متفاوت باشد. در این حالت بهتر است ابتدا دلایل مخالفت اطرافیانتان را جویا شوید و اگر نظرات آن ها منطقی نبود یا نظر آن ها شما را متقاعد نکرد، بر روی نظر خود پا فشاری کنید. علت این امر این است که ممکن است در صورت خرید لباسی که میلی برای  خرید آن نداشتید، برای همیشه گوشه کمد به این لباس مزین شود.