اگر مزون­دار هستید حتما با­ نزدیک شدن به بهار برای کالکشن خود به دنبال خرید عمده شال و روسری هستید. فصل بهاربهترین فرصت برای تجربه پوشیدن انواع لباس­ ها و اکسسوری­ های رنگی است. مانند شال و روسری بهار ۹۸  در رنگ­ های متنوع که شاید هرگز آن را تجربه نکرده باشیم. در ادامه به نکاتی در­مورد داشتن یک کالکشن بهاری و یا یک استایل رنگی و جذاب خواهیم پرداخت.

 نکات مهم در خرید عمده شال و روسری برای کالکشن های بهاری

امروز می­خواهیم با شما در مورد اهمیت دادن به رنگ  های بهاری و ست کردن آن با  لباس­ هاصحبت کنیم. در خرید عمده شال و روسری بهار۹۸ مجموعه ­ی بزرگی از رنگ­ ها به چشم می­خورد. قصد داریم نکاتی را به فروشندگان و مزون­ داران و کسانی که به دنبال هماهنگی در استایل­ شان هستند یادآور شویم. این نکات کمک می­کند تا با  خرید عمده شال و روسری ۹۸ ، مجموع هایی کامل برای کالکشن­ های خود تهیه کنند.

شرکت HPS، بزرگترین تولید کننده­ ی شال و روسری ایران، با پخش عمده شال و روسری در طرح و رنگ­ های متنوع و با کیفیت بالا، این امکان را برای شما فراهم می­سازد تا با خرید عمده شال و روسری بهار۹۸  تنوعی از رنگ­ ها را در کالکشن بهاری خود داشته باشید.

در ادامه به چند نکته در مورد استایل پر از رنگ بهاری­ اشاره خواهیم کرد.

خرید عمده شال و روسری ۹۸ در رنگ  های شاد برای استایل بهاری

فروشندگان شال و روسری بهار۹۸ بهتر است در این فصل دنبال خرید عمده شال در رنگ  های شاد باشند. زیرا بهاربهترین فصل برای این انتخاب است. در این فصل پوشیدن شال ۹۸ در رنگ  های سبز، زرد، نارنجی و… بهتر از هر فصل دیگری است. در استایل بهاری بهتر است تا حد امکان از رنگ­ هایی با تن سرد و خنثی استفاده نشود.

خرید اینترنتی شال و روسری دارای مزیت­ های زیادی است که یکی از آن­ ها دسترسی آسان به انواع روسری­ ها است. دسترسی آسان به انواع رنگ و طرح در این محصولات باعث می­شود انتخاب سخت شود. یکی از نکاتی که باید در استفاده بهتر از رنگ­ ها در نظر بگیرید، استفاده­ی درست از مکمل­ های رنگی است. یعنی رنگ­ هایی که متضاد یکدیگر هستند، تکمیل کننده­ی هم نیز باشند (مثلا بنفش و زرد یا آبی و نارنجی).

رنگ­ هایی که به هم نزدیک هستند به نام رنگ­ های هم­خانواده شناخته می­شوند (مثل زرد و نارنجی). زمانی که می­خواهید شال و روسری بهار ۹۸ خود را انتخاب کنید باید سعی کنید که از رنگ­ های متضاد یا رنگ  های هم ­خانواده با باقی لباس­ هایتان استفاده کنید.اگر شال و روسری ۹۸ شما روشن هستند باید کفش­ های شما نیز روشن باشد. ولی مثلا اگر شال ۹۸ شما تیره است، کفش شما نیز باید تیره باشد.

خرید عمده شال و روسری ۹۸ گل­ دار در استایل بهاری

لباس­ هایی با طرح گل همیشه جزء ثابت مد در بهارو تابستان هستند. طرح­ های گل­دار ریز ، درشت، شلوغ که هرکدام زیبایی خاصی خودشان را دارند. برای استایل کژوال ، مجلسی و مهمان­­ ها می­توانید از لباس­ های گلدار استفاده کنید. پیراهن مجلسی ، مانتو ، شلوار و شال را با طرح­ های گلدار زیبا ست کنید. لباس­ های گل­دار را طوری ست کنید که در مرکز استایل شما قرار گیرد. توجه داشته باشید که روسری بهار۹۸ گل­دار را با لباس ساده و یکرنگ ست نکنید.

خرید عمده شال

با توجه به آنچه گفته شد یکی از روسری­ های پرطرفدار در بهارطرح گلدار است.  بنابراین باید در خرید عمده شال و روسری بهار۹۸ مد نظر باشد. این روسری­ ۹۸ گلدار زیبا  علاوه بر روسری بودن کاربرد های دیگری هم دارد.

 می­توانید آن  ها را در جای جای استایل­تان به کار بگیرید و ظاهر منحصر به فردی داشته باشید. مثلاً آن­ ها را به دسته کیف گره بزنید. می­توانید به­ عنوان دستمال گردن از آن استفاده کنید و یا یک هد بند زیبا با آن­ ها درست کنید.ست‌ کردن دستمال‌ گردن‌­ های شاد و طرح­دار رنگی با لباس‌ در مهمانی‌­ ها یک اکسسوری شیک و چشم‌­گیر است. معمولا دستمال‌ گردن‌­ هایی که رنگ و طرحی متفاوت با لباس داشته باشند شکیل‌تر هستند.

در مقاله­ های پیشین، در مورد کاربرد های خلاقانه  روسری و شال ۹۸ و  استفاده­ از آن­ ها در استایل صحبت کرده ایم.

برای خرید عمده شال و روسری و اطلاع از کالکشن بهاری شرکت HPS می­توانید با مراجعه به کانال شال و روسری تلگرام ما از تمامی محصولات دیدن فرمایید.

خرید عمده شال و روسری طرح‌­دار و ساده برای ست کردن با مانتو در مزون

برای استفاده از هر لباس و اکسسوری رنگی ، ابتدا به ست کردن آن با سایر لباس­‌ هایمان می‌­اندیشیم . از جمله می­توان شال و روسری بهار۹۸ ، طرح‌­دار یا گل‌­دار ، را نام برد. ست کردن رنگ لباس امری حیاتی و کاملا وابسته به شناخت افراد از رنگ‌ هاست. شاید تا کنون از یک استایل خاص استفاده می‌کردید. حال بیایید از همان استایل با استفاده از ست کردن رنگ لباس استفاده کنید. یقینا استایل شما منحصر به فرد خواهد بود.بنابراین مزون­دار ها و فروشندگان با آگاهی از این نکات باید توجه کافی را در خرید عمده شال و روسری بهار ۹۸ داشته باشند .در ادامه به چند مورد از آن­ ها می­پردازیم.

استفاده از شال و روسری ۹۸ گلدار و رنگی در ست مشکی

همه­ لباس‌ ها و اکسسوری­‌ های رنگی با مشکی ست می‌شوند.اولین و به اعتقاد بسیاری شیک­ ترین گزینه ، ست کردن شال و روسری ۹۸ رنگی با مانتوی مشکی است. چنانچه گزینه‌­ های زیادی برای انتخاب ندارید، لباس­‌ های مشکی به دادتان خواهند رسید. دقیقا به همین دلیل است که رنگ مشکی طرفداران زیادی دارد .رنگ مشکی قسمت بزرگی از کمد­ لباس همه‌­ی ما را از آن خود کرده ­است. بیایید قبل از اینکه یک تصمیم ساده و تکراری بگیریم، کمی بازی با رنگ‌­ ها را امتحان کنید.با این کار می­توانید تنوع چشمگیری به استایل خود بدهید.

خرید عمده شال

مشکی تن ها رنگ خنثی و محبوب برای مواقع حساس نیست.  راه دیگر برای ست کردن شال و روسری  ۹۸ با مانتو ، استفاده از دیگر رنگ‌ های خنثی  است. با دقت در لباس‌­ هایتان حتما رنگ‌­ های دیگری مانند طوسی، سفید، سرم هایی، زیتونی، قهو های و حتی بژ پیدا می‌­شوند. از آن­ ها استفاده کنید !

ترکیب رنگ­ مناسب شال و روسری ۹۸  در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

همانطور که گفتیم  بهار بهترین فصل برای انتخاب­ های رنگی در خرید عمده شال و روسری بهار۹۸ است. اما برای هماهنگی در استایل و ست کردن رنگ­ ها با یکدیگر باید مواردی را در نظر گرفت. در ادامه به چند نمونه از ترکیب رنگ­ های پر کاربرد و شاد اشاره خواهیم کرد.

ترکیب رنگ سبز و زرد در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

حتما در خرید عمده شال برای کالکشن بهاری خود به داشتن رنگ سبز و زرد در مجموعه­تان توجه کنید. این ترکیب می­تواند تداعی‌­گر عطر سبزه‌­ های تازه در بهارباشد.  این رنگ­ ها در لباس  و شال و روسری بهار۹۸ می‌­توانند انتخاب فوق­ العاده ­ای برای بهار و تابستان باشند. ممکن است شما استایلی با رنگ‌­ های گرم­ تر بپسندید. در این صورت از رنگ خردلی و سبز تیره در استایل­تان استفاده کنید. اگر استایل‌­ های سردتر را می‌­پسندید، از  رنگ زرد روشن و سبز جیغ غافل نشوید.

خرید عمده شال

ترکیب آبی کم رنگ و صورتی در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

خرید عمده شال و روسری خود را با ترکیب آبی و صورتی رویایی کنید. این رنگ­ ها نشان دهنده­ی زیبایی و طراوت و روح بهاردر یک استایل  برای این فصل است. این استایل چشم نواز و گیرا مخصوصا برای جوانان بسیار زیبا به نظر می­رسد. با اطمینان می­توان گفت که این ترکیب یکی از محبوب ­ترین استایل­ های سال­‌ های اخیر بوده است.

خرید عمده شال

ترکیب قرمز و آبی در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

 ترکیب رنگی قرمز و آبی در تمام فصل­ ها می­تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شما می­توانید با خرید عمده شال و یا روسری بهار۹۸ از ترکیب این دو رنگ با هم لذت ببرید. اگر جسارت استفاده از لباس‌­ های قرمز را دارید از آن غافل نشوید. برای این­کار کافی است آن­‌ ها را با شلوار­ های جین ترکیب کنید و از تماشای خود در آینه لذت ببرید. این پیشن هاد می‌تواند طیف گسترد های از آبی و قرمز را در بر­بگیرد.

خرید عمده شال

ترکیب آبی کاربنی و فیروز های در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

یک ترکیب رنگ دیگر که در خرید عمده شال و روسری بهار ۹۸  و استایل خود می­توانید در نظر داشته باشید، ترکیب رنگ­‌ های آبی و فیروز های است. این ترکیب رنگ برای ما ایرانی‌­ ها آشنا­تر است تا دیگر ملل. معمولا در کاشی­کاری‌ بنا های تاریخی با طرح‌­ های اسلیمی، این ترکیب زیبا استفاده شده است. این ترکیب، از آن پیشنهاد هایی است که با هر دو نوع اکسسوری‌ های طلایی و نقره ای به­خوبی هماهنگ می‌شود.

 

خرید عمده شال

ترکیب آبی و نارنجی در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

بیاید در خرید عمده شال و روسری بهار۹۸ کمی قاعده­ ها را بشکنیم . می­توانیم از ترکیب رنگ­ های کمتر دیده شده استفاده کنیم. برای جلوه­ ای خاص، به شما پیشن هاد می­کنیم از نارنجی و آبی تیره با هم استفاده کنید.در مهمانی­ ها اگر این دو رنگ با صندل به کار برده شود، استایل شما بسیار شیک به نظر خواهد رسید.

ترکیب کرم و سماقی در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

همیشه در خرید عمده شال و روسری رنگ­ های خنثی نیز وجود دارد.کرم رنگ خنثی‌­ ای است. این رنگ اگر به تن هایی یا با رنگ‌­ های مشابه خود ست شود، بسیار کم رمق خواهد بود. رنگ سماقی برای روح دادن به رنگ کرم شناخته و بکار برده می‌­شود. بهتر است این رنگ‌­ ها را به صورت یک در میان در استایل خود استفاده کنید.مثلا اگر مانتو کرم رنگی دارید شال ۹۸ خود را  با زمینه­ی کرم بردارید.این کار به دیده شدن رنگ کرم هم کمک خواهد کرد.

خرید عمده شال

ترکیب نارنجی و مشکی در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

در خرید عمده شال و روسری بهار۹۸ از رنگ نارنجی غافل نشوید. نارنجی رنگ ترند شده­ی امسال است. هیچ رنگی مانند یک رنگ جیغ و جذاب، مشکی را به نمایش نمیگذارد. نارنجی رنگی است که فوق ­العاده این کار را انجام می­‌دهد.
این ترکیب شیک برای کسانی است که زیبایی و خاص بودن را با هم می‌خواهند.

ترکیب صورتی و طوسی در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

این ترکیب رنگ هم مانند ترکیب رنگ قرمز و آبی جزو خرید عمده شال و روسری در تمام فصول است. هیچ نوع محدودیتی برای ترکیب دو رنگ طوسی و صورتی در لباس‌­ ها و اکسسوری­‌ هایتان نخواهید ­­داشت. شاید دلیل محبوبیت این ترکیب، همین تغییر رنگ نرم، کم ریسک و انعطاف پذیر باشد.

ترکیب بنفش و مرجانی در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

مرجانی رنگ معروفی برای رژ لب­ های قدیمی بوده است. اما امروزه جای خود را به عنوان یک رنگ منعطف، به خوبی در مد و فشن باز کرده است.  اگر اعتماد ­به ­نفس بالایی دارید، حتما ترکیب این دو رنگ را در تابستان امتحان کنید. از مزیت‌­ های این ترکیب، می­توان سازگاری رنگ مرجانی با طیف­ های متفاوت رنگ پوست را نام برد.

خرید عمده شال

ترکیب بنفش و سفید در خرید عمده شال و روسری کالکشن بهاری

سفید با تمام رنگ­‌ ها ست می‌شود. این رنگ اما در کنار بنفش جلو های کاملا متفاوت دارد. استایلی مدرن، که گویا از بنفشه‌­ های کوهی ال هام گرفته شده است. این ترکیب بسیار انعطاف پذیر است. نکته­ی مهم اینکه با هر دو گروه اکسسوری‌ های طلایی و نقره ای هماهنگ می‌شوند.

توجه به رنگ­ ها و ترکیب آن­ ها در خرید عمده شال و روسری می­تواند بسیار تعیی ن­کننده باشد. شما می­توانید با مراجعه به کانال شال و روسری تلگرام ما از تمامی طرح­ ها و شرایط خرید مطلع شوید.

امیدوارم که از این مقاله نیز لذت برده باشید.