شال و روسری عمده ارزان

شال و روسری عمده ارزان یکی از مواردی است که اکثر خانم های شیک پوش به دنبالش هستند، چراکه برای داشتن تیپی جذاب و مناسب نیاز است تا با توجه به لباس های مختلف و رنگ و طرح آنها روسری یا شالی داشته باشید. شال و روسری عمده ارزان این امکان را برای تمام خانم ها فراهم می کند تا هر طرح و رنگی را با قیمت ارزان تهیه نماید.

ممکن است بعضی از خانم های سخت پسند اینگونه بیاندیشند که شال و روسری عمده ارزان کیفیت یا طرح هایی را که در مغازه های گران قیمت وجود داشته، ندارد ولی با دیدن طرح ها و کیفیت شال و روسری ها خودتان متوجه خواهید شد که هیچ تفاوتی با مغازه های لوکس و گران قیمت به جز قیمت ندارد.

شال و روسری های عمده ارزان در طرح، رنگ و جنس های مختلفی عرضه می شوند. هریک از این طرح ها و رنگ ها متناسب با تیپ و لباس و سلیقه هر فرد ست می شود و همچنین جنس شال و روسری بسته به فصل سال و مناسبت ها مانند مجلسی یا غیره انتخاب خواهد شد. در ادامه درباره جنس و طرح های مختلف شال و روسری ارزان توضیح خواهیم داد تا شما بتوانید با اطمینان خاطر خرید کنید.

شال و روسری عمده ارزان

انواع جنس های شال و روسری عمده ارزان

شال و روسری عمده ارزان در جنس های مختلفی عرضه می شود که هر یک را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

  • شال و روسری نخی

شال و روسری عمده ارزان با جنس نخی را حتما در اکثر فروشگاه ها دیده اید. این شال و روسری ها به علت جنس سبکی که دارند، بسیار خنک هستند و بیشتر در فصل های گرم سال مانند تابستان مورد استفاه قرار می گیرد. همچنین این شال و روسری ها به دلیل طیف رنگی متنوعی که دارند و قابلیت ست شدن با اکثر لباس ها، توانسته اند طرفداران زیادی  را جذب کند.

شال و روسری نخی در سایزهای مختلفی عرضه می شود که مخصوصا شال های نخی بزرگ به دلیل راحت و سبک بودن، جزو پر فروش ترین اجناس به شمار می رود. همچنین شال و روسری های نخی چروک نمی شوند و در صورت چروک شدن تنها در قسمت گره این اتفاق می افتد که با یک اتو ساده به سرعت از بین می رود.

روسری های نخی به دلیل طرح های متنوعی که دارند حتی در فصل های دیگر سال همچون بهار استفاده می شوند. همچنین به دلیل طرح و اندازه های مخلتفی که دارند، می توانند به راحتی با لباس های متفاوت از جمله تیپ های اسپرت و مجلسی ست شوند و به سبب همین مورد است که می تواند در تمام طول سال مورد استفاد قرار بگیرد.

  • شال و روسری عمده ارزانشال و روسری پشمی

شال و روسری عمده ارزان پشمی در فصل های پاییز و مخصوصا زمستان مورد استفاده قرار می گیرد. این شال و روسری ها به دلیل الیاف پنبه ای که دارند، می توانند گرما را در خود نگهدارند. همچنین طرح ها و رنگ های مختلف آن این امکان را برای هر خانم خوشتیپی فراهم می کند تا متناسب با لباس های زمستانیشان یک تیپ شیک و مناسب داشته باشد.

در اکثر ارگان های دولتی مانند دانشگاه ها و ادارات دولتی کارمندان خانم ملزم به پوشیدن مقنعه هستند. استفاده از شال و روسری های پشمی برای این خانم ها نیز امکان پذیر است چراکه می توانند یک شال و روسری ساده را از روی مقنعه سرشان کنند که بسیار هم زیبا بوده و در برابر سرما از آن ها نیز محافظت می کند.

شال و روسری عمده ارزان پشمی به ندرت چروک می شود و در صورت چروک شدن، بهتر است یک پارچه نخی بر روی آن قرار دهید و سپس اتو بزنید و از تماس مستقیم اتو با شال و روسری پشمی بپرهیزید. برای شستشوی آن نیز بهتر است از آب سرد استفاده کنید.

  • شال و روسری ساتن

شال و روسری عمده ارزان ساتن، براق بوده و در بیشتر موارد پشت آن مات است ولی شال و روسری های ساتنی که دو طرف آن براق باشد نیز وجود دارد. ضخامت شال و روسری های ساتن از جنس ابریشمی آن بیشتر است و معمولا برای استفاده در طولانی مدت توصیه نمی شود چراکه به علت ایجاد اصطکاک و تولید صدا ممکن است شما را در زمان های طولانی اذیت کند.

از شال و روسری های ساتن در طرح و رنگ های مختلف بیشتر برای مناسبت های مجلسی یا مهمانی ها استفاده می شود. به دلیل براق بودن جذابیت خاصی داشته و می تواند تیپتان را زیبا کند. از دیگر مواردی که لازم است به آن اشاره کنیم، ارزان تر بودن قیمت شال و روسری ساتن نسبت به جنس ابریشمی است که از جمله دلایلی محسوب می شود که فروش این جنس از شال و روسری را بیشتر کرده است.

  • شال و روسری لمه

شال و روسری عمده ارزان لمه یکی از جدیدترین جنس های موجود در بازار بوده که به تازگی توانسته در حوزه شال و روسری نیز وارد شود. این جنس از شال و روسری به دلیل براق بودن و لختی که دارد، نمایه ویژه و جذابی را رقم می زند و برای انواع مهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد.

  • شال و روسری ابریشم

شال و روسری عمده ارزان ابریشمی یکی از پرطرفدارترین، مقاوم ترین، لطیف ترین و گران ترین نوع شال و روسری بوده که اکثر خانم ها علاقه زیادی به آن دارند. همچنین این شال و روسری ها در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل طرح و رنگ های مختلفی که در شال و روسری های ابریشمی وجود دارد، به راحتی می تواند با انواع تیپ ها ست شود.

همانطور که از اسم این جنس شال و روسری مشخص است، ابریشم بسیار نرم و لطیف بوده و در مواردی ممکن است سر بوده و از سرتان بیافتد که اگر اذیتتان می کند می توانید از گیره های روسری برای فیکس کردن آن استفاده کنید. اکثر کارهای شال و روسری ابریشمی به علت لطافتی که دارند، دور دست دوز هستند و این یکی از دلایلی به حساب می آید که قیمتش نسبت به دیگر انواع جنس های شال و روسری بیشتر است.

یکی دیپر از مواردی را که باید در شال و روسری های ابریشمی به آن توجه کنید، نحوه نگهداری آن است که باید از آویزهای شال و روسری استفاده نمایید و به هیچ وجه شال و روسری های عمده ارزان ابریشمی را تا نکنید. چراکه در صورت تا کردن باعث ایجاد خطوطی بر روی آن می شوید که این خطوط به سختی با اتو کردن از بین می روند، پس بهتر است از ابتدا در نگهداری آن دقت نمایید.

امروزه با چاپ انواع طرح های مختلف بر روی شال و روسری عمده ارزان ابریشمی توانسته اند تمام مدل هایی را که یک خانم شیک پوش به آن نیاز دارند، فراهم کنند تا شما خانم ها بتوانید بدون دقدقه و نگرانی در مهمانی ها و مجالس با ظاهری آراسته حضور یابید.

شال و روسری عمده ارزان

انواع طرح های شال و روسری عمده ارزان

طرح های شال و روسری عمده ارزان بسیار زیاد بوده و ما در اینجا می خواهیم به چند مورد از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین ها اشاره کنیم که عبارتند از:

  • شال و روسری طرح سنتی

شال و روسری های طرح سنتی از مواردی است که توانسته طرفداران زیادی را میان بانوان جوان جذب کند. همچنین این شال و روسری های طرح سنتی به دلیل ست شدن با کیف و کفش های هم طرح خودشان، توانسته اند یک ست پرطرفدار را خلق کنند. طرح های سنتی در انواع مختلف و همینطور در رنگ های متفاوتی وجود دارند که خودش نیز به انواع طرح های دیگر تقسیم می شود.

  • شال و روسری طرح حیوانات

شال و روسری ارزان عمده با طرح حیوانات در اکثر مواقع حیوانات کارتونی است و برای آن بیشتر از پارچه های حریر استفاده می کنند. این شال و روسری ها به دلیل تنوع رنگ ها و وضوحی که در زمینه آنها وجود دارد، بسیار جذاب بوده و از جمله دلایلی است که خانم های خوشتیپ از آنها استفاده می کنند. در بیشتر مواقع این طرح های شال و روسری را در تیپ های اسپرت مورد استفاده قرار می دهند.

  • شال و روسری طرح پلیسه

پارچه های پلیسه در جنس های مختلف مانند ساتن، حریر و مخمل تولید می شوند که از جمله شال و روسری های طرح جدیدی بوده که توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. همچنین شال و روسری های عمده ارزان با طرح پلیسه در دو نوع ساده و طرحدار وجود دارد که می تواند یک تیپ زیبا و راحت را رقم بزند.

اگر شما هم به دنبال یک تیپ جدید و تازه هستید و نمی دانید که چگونه این کار را بکنید، توصیه من به شما استفاده از شال و روسری های با طرح پلیسه است چراکه شال و روسری ها در تیپ خانم ها بیشتر دیده می شود و همچنین به علت جدید بودن این طرح بسیار جذاب و پرطرفدار است.

  • شال و روسری های با طرح توپ توپی

شال و روسری عمده ارزان با طرح توپ توپی یکی از طرح های قدیمی پرطرفدار بوده ولی با نوع و مدل جدید نیز ظاهر شده است. اگر بقیه تیپتان مانند مانتو شما ساده بوده، استفاده از این شال و روسری ها می تواند تیپتان را از سادگی دربیاورد. همچنین استفاده از این شال و روسری ها همراه با کفش ست آنها یکی از مواردی است که می تواند تیپتان را جذاب تر بکند.

  • شال و روسری عمده ارزانشال و روسری های با طرح گلدوزی

از دیگر طرح های شال و روسری عمده ارزان می توان به شال و روسری های با طرح گلدوزی اشاره کرد. این طرح ها دست دوز هستند و نتیجه خلاقیت و زحمت افراد زیادی بوده و به همین دلیل قیمتشان در مواردی از دیگر شال و روسری ها گران تر است. به دلیل وجود رنگ های شاد در این طرح می توانید آنها را با انواع تیپ ها ست کنید مثلا با یک بلوز دامن هم رنگ خودش بپوشید و از داشتن تیپی جذاب و شیک لذت ببرید.

  • شال و روسری با طرح جغدی یا گربه ای

یکی دیگر از جدیدترین طرح ها، شال و روسری با طرح جغدی یا گربه ای است. اگر به دنبال یک روسری شلوغ و رنگی رنگی هستید، شال و روسری های با طرح جغدی یا گربه ای می تواند یکی از بهترین انتخاب هایتان باشد.

طرح های جغدی یا گربه ای به دلیل منحصر به فرد بودن می تواند تیپی زیبا و اسپرت در عین حال رنگی را برایتان فراهم کند. اگر شما هم از شال و روسری های تک رنگ و ساده خسته شد اید، می توانید از این طرح های شال و روسری استفاده کنید.

شال و روسری عمده ارزان

سخن آخر

انواع طرح ها و جنس های مختلف شال و روسری عمده ارزان را بیان کردیم تا شما بتوانید هنگام خرید بهترین طرح ها را متناسب با خودتان انتخاب کنید. توجه به مناسبت و فصل ها از جمله مواردی است که باید هنگام تهیه شال و روسری در نظر بگیرید. داشتن یک کمد شال و روسری از انواع طرح ها و رنگ ها برای هر خانم شیک پوشی ضروری است پس اگر می خواهید که هزینه زیادی نکنید، بهتر است از شال و روسری عمده ارزان خرید کنید.