حتما می دانید که افراد بسیاری از شال و روسری برند برای جذاب کردن استایل خود و بیشتر دیده شدن، بهره می برند. در واقع می توان گفت که انطباق پذیرترین اکسسوری در دنیای فشن و مد، شال و روسری است که با طراحی خاص و آمیزه رنگ های زیبا، می تواند یک استایل ساده و بی روح را به استایلی جذاب و حرفه ای تبدیل کند.

می دانیم که خانم های مسلمان برای پوشش سر خود از شال و روسری استفاده می کنند. طراحی زیبا، ظرافت و کیفیت از مهمترین مواردی است که بانوان مسلمان از جمله بانوان زیبا روی ایرانی در هنگام خرید شال و روسری به آن توجه ویژه ای می کنند.

طرح، رنگ و مدل های روسری و شال به اندازه تخیل و هنر انسان گسترد متنوع است. انتخاب رنگ یا مدل شال و روسری یک انتخاب فردی است که افراد بسته به میل و سلیقه خود، آن را بر می گزینند. به طور کلی در دنیای مد، سر پوش ها به سه دسته ی شال، روسری و لچک تقسیم بندی می شوند که افراد با توجه به نیاز خود، یکی از این سه مورد را انتخاب می کنند. هر چند لازم است بگوییم استفاده از شال و روسری برند، به دلیل کیفیت و زیبایی منحصر به فرد، طرفداران بسیاری به نسبت سایر مدل ها دارد.

روسری

روسری یک سر پوش چهار گوش است که در اندازه های ۱۴۰*۱۴۰، ۱۲۰*۱۲۰، ۱۰۰*۱۰۰ و ۹۰*۹۰ و به سه رده  کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم و تولید می شود که از دو سر پوش دیگر، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

شال و روسری برند HPS

شال

از متداول ترین سایز این نوع سرپوش می توان به سایز ۶۵*۲۰۰ اشاره کرد. این نوع سرپوش بیشتر انتخاب خانم هایی است که حجم زیادی از پارچه و رنگ را در استایل خود می پسندند. شال به دلیل حجم زیادی از پارچه ای که دارد، قابلیت استایل دهی جدید و خاص را برای مصرف کننده فراهم می آورد. به طور کلی شال قدرت مانور بیشتری نسبت به روسری، در استایل افراد ایجاد می کند که همین عاملی است تا بانوان جوان شال را در اولویت استایل خود قرار دهند.

شال و روسری برند HPS

لچک

این پوشش جزو کم کاربرد ترین سر پوش در دنیای مد است و ابعاد آن عاملی شده است تا در دسته اکسسوری مو قرار بگیرد تا اکسسوری سرپوش، مثل هدبند.

شال و روسری از موارد پوششی ای است که بانوان در طی روز به وفور آن را انتخاب می کنند و جزو اکسسوری های تاثیر گذار در استایل بانوان بوده که کیفیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. کیفیت طرح و رنگ جلوه خاصی به پوشش شما می دهد که این کیفیت مستلزم برندی خاص و توانمند است. در اینجا لازم است تا شما را با دسته ای از شال و روسری برند و با کیفیت آشنا سازیم. از جمله شال و روسری برند می توان به برند HPS اشاره کرد.

شال و روسری برند HPS

برند HPS یکی از موفق ترین برند های شال و روسری است که در زمینه طراحی شال و روسری های خاص با به کارگیری سبک های متفاوت و متعدد و تکنیک و ایده های الهام بخش در این زمینه، توانسته مدل و کالکشن های متفاوت و در عین حال جذاب، خاص و زیبایی را به بانوانی که حجاب را به عنوان پوشش خود برگزیده اند، ارائه کند.

شال و روسری برند HPS با طراحی خاص، مجموعه بی نظیری را برای خانم های مدرن به ارمغان آورده و فرصت این را به بانوان داده است تا با وجود حجاب کامل، به زیبایی تمام بدرخشند. این برند با ارائه شال و روسری های شیک و در عین حال راحت برای بانوان، در صدد آن است تا حضور قدرتمند زنان با حجاب در جامعه مدرن و در حال پیشرفت امروزی را پررنگ تر از قبل، جلوه دهد. جالب است بدانید شال و روسری برند HPS دارای تنوع بی نظیری در طرح و همچنین جنس پارچه دارد که در ادامه مفصل برای شما توضیح خواهیم داد.

جنس شال و روسری در برند HPS دارای تنوع زیادی همچون لمه، ساتن، نخی و ابریشم است.

شال و روسری برند جنس لمه

لمه یکی از جدید الورود ترین و به روز ترین جنس شال و روسری در بازار است که البته طرفداران زیادی را هم جذب خود کرده است. شال و روسری لمه به دلیل لختی و برقی که دارد، نمایه جذاب و چشم گیری را برای مصرف کننده رقم می زند و مناسب استفاده در انواع مجالس و مهمانی ها است.

شال و روسری برند ساتن

این دست از پارچه ی شال و روسری به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. ساتن یک رو: فقط یک طرف آن براق است
  2. ساتن دو رو: دو طرف آن براق است و جزو شال و روسری های دو رو استفاده است.

ضخامت شال و روسری های ساتن نسبت به شال و روسری های ابریشم بیشتر است و به دلیل سر بودن آن و گاها اصطکاکی که ایجاد می کند، مورد مناسبی برای استفاده طولانی مدت نیست.

برند HPS که تنوع زیاد و چشمگیری در رنگ و طرح شال و روسری ساتن دارد، مناسب استفاده در مجالس رسمی و مهمانی ها است. این پارچه به دلیل براق بودن و شاینی که دارد، استایلی خاص و جذب کننده ای را به شما هدیه می دهد.

از دیگر دلایل محبوبیت شال و روسری ساتن نسبت به شال و روسری ابریشم می توان به ارزان تر بودن آن اشاره کرد که عاملی شده است بانوان بیشتر به سمت ساتن بروند تا شال و روسری ابریشم.

شال و روسری برند نخی

این دست از شال و روسری نسبت به سایر جنس ها، محبوب تر هستند؛ چرا که به دلیل طیف رنگی گسترده ای که دارند، قابلیت ست شدن با هر استایل و تیپی را دارا هستند و این عاملی است تا افراد شال و روسری نخی را نسبت به سایر ترجیح دهند. این شال و روسری به دلیل ظرافت در بافت و سبکی ای که دارد، بسیار خنک است و به دلیل خارج کردن حرارت از بدن، مناسب فصول گرم سال مثل تابستان است.

شال و روسری های نخی در سایز های مختلفی که قبلا به آن اشاره کردیم در برند HPS عرضه می گردند. شال و روسری های نخی به دلیل سبکی و چروک نشدن، جزو پر فروش ترین جنس در این صنف است.

این جنس به دلیل تنوع طرح و رنگی که دارند در فصل های دیگری چون بهار نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این دست از پارچه قابلیت هماهنگی با هر نوع استایلی مثل اسپرت و مجلسی را دارد که همین عاملی است تا بتوان در تمامی فصول از آن استفاده کرد.

شال و روسری برند ابریشم

از لطیف ترین، مقاوم ترین، گرانترین و در عین حال پر طرفدار ترین نوع از شال و روسری، می توان به شال و روسری ابریشم اشاره کرد. این شال و روسری به دلیل تنوع طرح و رنگ، مناسب استفاده در انواع مجالس و مهمانی ها است و به راحتی قابلیت ست شدن با هر استایلی را دارد.

این دست از پارچه به دلیل لطافتی که دارد، روی سر، سر است و برا ثابت نگه داشتن آن از فیکسر و یا گیره های مخصوص استفاده می کنند. شال و روسری های برند HPS به دلیل ظرافتی که دارند، دور دست دوز هستند و این خود عاملی است تا این دست از سرپوش را نسبت به سایر، گرانتر کند. برند  HPS امکان این را فراهم آورده است تا با چاپ طرح های متفاوت و خیره کننده، نیاز بانوان با حجاب خوش پوش و مدرن را فراهم سازد.

شال و روسری برند HPS  دارای تنوع زیادی است که قادر است نیاز بانوان با هر سبک و سلیقه ای را بر طرف سازد. در ادامه با چند طرح پرطرفدار این برند آشنا خواهیم شد.

شال و روسری برند با طرح حیوانات

شال و روسری برند HPS  این طرح را با مدل های مختلف و اکثرا روی پارچه حریر با کیفیت بالایی، چاپ می کند. شال و روسری با طرح حیوانات که امروزه در دنیای مد، پر فروش است، بسیار جذاب و خیره کننده بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای نوجوانان و بانوان خوش پوش است.

شال و روسری برند با طرح پلیسه

زیبایی و خاص بودن این دست از شال و روسری غیر قابل انکار است و از امروزی ترین سر پوش در دنیای فشن و مد حجاب است. شال و روسری های پلیسه در جنس های مختلفی همچون مخمل، ساتن و حریر عرضه می شود که دارای دو مدل “ساده” و “طرح دار” در بازار است.

شال و روسری برند با طرح گلدوزی

عمدتا شال و روسری های گلدوزی شده نتیجه خلاقیت، ذوق و هنر اند که کار دست هستند و این خود عاملی است تا نسبت به سایر شال و روسری ها، قسمت بالاتری داشت باشند. شال و روسری های دست دوز به دلیل تنوع بالای رنگی که در کار دارند، با هر لباس و رنگی به راحتی ست می شوند و استایلی خانمانه  خاصی را به شما هدیه می دهد.

شال و روسری برند با طرح توپ توپی

یکی از قدیمی ترین و در عین حال جذاب ترین مدل شال و روسری، می توان از شال و روسری توپ توپی یاد کرد. این طرح از سر پوش از قدیم الایام تا کنون مورد استقبال قرار گرفته است که با مدل های متفاوت تری در دسترس قرار  دارد. اگر تیپی ساده دارید و خواهان یک تغییر چشم گیر هستید، از شال و روسری های توپ توپی برند همراه با اکسسوری کیف و کفش توپ توپی استفاده کنید تا استایلتان خیره کننده تر از قبل شود.

شال و روسری برند HPS

شال و روسری برند با طرح سنتی

نیاز به گفتن نیست که این طرح از چه جذابیت طرح و رنگی برخوردار است و چه جایگاه ویژه ای در بازار فروش شال و روسری دارد و این خود عاملی است تا رقابتی در تولید این دست از شال و روسری به جریان بیافتد.

شال و روسری های طرح سنتی به چندین دسته تقسیم بندی می شوند:

۱٫    شال و روسری های طرح سنتی محلی: این دست از سر پوش سنتی که طرح آن بافته شده است، طرح آن مطابق با هر بوم و محله ای است. بدین صورت که سرپوش های سنتی شمال کشور با طرح های گل و پروانه بافته شده و سر پوش های غرب کشور با طرح های ایلی و حیوانی تزیین و بافته شده است.

۲٫    شال و روسری های طرح سنتی چاپی: این طرح از شال و روسری های سنتی که چاپی هستند، طرح هایی همانند ترمه، طرح های معماری و بته جقه را روی شال و روسری هایی با جنس نخی و حریر با روش و متد های مختلفی چاپ می کنند؛ که البته این سبک بیشتر از سایر در دسترس بانوان قرار دارد.

۳٫    شال و روسری های سنتی با نقاشی: این مدل از سرپوش های سنتی که از ظرافت و زیبایی غیر قابل انکاری برخوردار است، به جای چاپ، بر روی پارچه کشیده می شوند که مستلزم دقت و زمانی زیاد است تا نتیجه کار مطلوب و قابل قبول شود و یه طبع این کار نسبت به سایر شال و روسری های سنتی، قیمتی بالاتر دارد.

در پایان

شال و روسری که جزو پوشش اصلی بانوان مسلمان از جمله ایرانی است، دارای طرح و جنس های متفاوتی است که افراد بسته به سلیقه و بودجه خود، آن را انتخاب می کنند؛ اما چیزی که حائز اهمیت است این است که بایستی از جنس های با کیفیت با طرح و رنگ های خاص استفاده کنیم تا بتوانیم استایلی لاکچری ای به خود ببخشیم.

برند HPS این امکان را فراهم آورده تا با قیمتی پایین، به بالاترین حد کیفیت در زمینه شال و روسری دست پیدا کنیم.