با نزدیک شدن به ماه­ های پایانی سال و رسیدن سال نو، جنب و جوش برای خرید لباس­ های نوروزی زیاد می­شود. در این فصل شال بهار ۹۸ در طرح­ ها و نقش­ های جدید متناسب با مد روز زیاد  دیده می­شود. شال بهار ۹۸ در کنار مانتو ولباس‌ های دیگر یک انتخاب مهم برای بانوان در این ایام بشمارمی‌­رود. به این دلیل که در بالاترین بخش از لباس‌ های شما قرار می‌گیرد.شال بهار ۹۸ تقریبا اولین چیزی است که در استایل شما به چشم می­آید.البته هماهنگ بودن آن با فاکتور­ های مختلف همان چیزی­ست که تفاوت یک انتخاب درست را با انتخاب اشتباه تعیین می‌کند.

بنابر­این آگاهی داشتن نسبت به مد و فشن درانتخاب شال و روسری بهار ۹۸تاثیر گذاراست. این محصولات جزو اجناسی هستند که خانم­ ها با توجه به تنوع زیادی که در بازار وجود دارد، برای خرید آن دغدغه دارند. برای بهترین انتخاب روسری بهار ۹۸ علاوه بر زیبایی و به روز بودن باید به جنس توجه داشته باشیم.برای آنکه یک روسری به شما بیاید، نیاز به دانستن و توجه در برخی موارد هست که در ادامه به آن می­پردازیم

هدف خود را مشخص کنید

 آیا شما می­خواهید با فعالیت در این صنعت به موفقیت برسید و یا برای شروع کار خود فقط به دنبال خرید شال و روسری عمده ارزان هستید؟

بهتر است کمی صبر کنید و با ما همراه شوید تا نکاتی مهم را به شما یاد آور شویم. نکاتی مهم که به شما کمک می­کند هم یک فروشنده آگاه باشید و هم خریدی کامل را انجام بدهید.

دنیای مد و فشن مانند دریایی است که هر روز موج­ های زیادی سوار بر آن خود را به ساحل می­رسانند. برای شنا در این دریا شما باید موج سوار ماهری باشید.منظور از این حرف آن است که اگر شما ورود به این حرفه­ی رنگارنگ و متغییر را به عنوان کسب و کار خود انتخاب کرده اید باید با کسب آگاهی و در آن خود را به موفقیت برسانید.

قدم اول چیست؟

اولین قدم برای ورود به دنیای پر مخاطب شال و روسری، مطالعه فرآیند ها، روش، سبک، ترند ها در این حوزه است. این ­کار سبب می­شود تا شما بتوانید با کسب آگاهی، نیاز مخاطب را شناسایی کنید.شما باید به او برای انتخاب، ایده­ های جذاب و تکی بدهید که دیگر رقبا از توجه به آن غافل بوده اند.

همچنین اگر شما بانویی هستید که به دنبال یک استایل خاص می­گردید باید بدانید که خرید مناسب شال و روسری بهار۹۸ یکی از ساده­‌ ترین راه­ ها برای آن است که یک تیپ همیشگی را متفاوت کنید.

در زیر به چند نکته ایی که می­تواند در انتخاب روسری و خرید عمده شال به شما کمک کند، اشاره می­کنیم. نکاتی که می­تواند شما را به یک خریدار راضی و فروشنده ای آگاه تبدیل کند.

توجه به پیام رنگ­ ها در انتخاب شال بهار ۹۸

این نکته بسیار مهم است که بدانید هر رنگ به طور معمول می­تواند چه پیامی را به دیگران انتقال دهد. معمولا رنگی که برای پوشش خود انتخاب می­کنیم، بیانگر حال درون ما نیز هست.

به طور مثال رنگ آبی تیره می­تواند نمایانگر قدرت باشد.  رنگی­ های تیره دیگری مانند مشکی، سورم های تیره ، آبی و… نیز بیانگر این مورد هستند. رنگ­ های فانتزی که به پاستیلی معروفند، حس دوستانه و راحتی را انتقال می­دهند. مانند رنگ سبز و بنفش روشن که در این زمینه عالی هستند.

ترکیب رنگ­ ها در انتخاب شال ۹۸ می­تواند بیانگر خلاقیت افراد باشد. البته باید دقت کرد که رنگ­ هایی را انتخاب کنیم که به خوبی با هم ترکیب می­شوند. مانند بنفش و قرمز.ترکیب رنگ قرمز با رنگ­ های دیگر می­تواند حس­ های متفاوتی ایجاد کند. قرمزی که به کبدی می زند می­تواند پیچیدگی را انتقال بدهد. ترکیب قرمز و نارنجی نمایانگر جنب و جوش  و قرمز و سیاه می­تواند بسیار عاشقانه باشد. رنگ صورتی هم برای آقایان و هم بانوان، دوست داشتنی بودن را انتقال می دهد.

رنگ سفید می­تواند تازگی، روشنی و چشم انداز تازه را نشان دهد. سفید، قهوه ای یا بژ هر کدام که نزدیک به رنگ پوست شما باشد فوق العاده می­شود.رنگ زرد را می­توان برای نمایش گرما و خوش بینی استفاده کرد. این رنگ با خورشید در ارتباط است به همین دلیل همراه نور و خوش بینی می­آید.

شال بهار 98

توجه به رنگ پوست در انتخاب شال بهار ۹۸

شاید بیشتر ما به دنبال این موضوع هستیم که رنگ و طرح شال ۹۸ و یا روسری ۹۸ را با لباس‌ ها، کیف یا کفش ست ‌کنیم. اما پیش از این آیا این مطلب را در نظر می­گیریم رنگی که انتخاب کرد هایم به صورتمان می‌آید؟

احتمالا تا الان تجربه کرد هاید که رنگ برخی از روسری­ ها برای شما مناسب ­تر است درحالی­که برخی رنگ­ ها اصلا بهتان نمی­آیند. وقتی نوبت به خرید شال بهار ۹۸ می‌رسد، این نکته را در نظر بگیرید.باید پیش از آنکه یک شال یا روسری زنانه با لباس‌ ها و اکسسوری‌ های شما هماهنگ شود، به رنگ پوست صورتتان بیاید.می­پرسید چرا؟ چون یک روسری یا شال نزدیک ‌ترین پوشش به صورت شما است. اگر روسری بهار۹۸ خودتان را درست انتخاب کنید، بازتاب آن رنگ می‌تواند به زیبایی پوست شما کمک کند.

در انتخاب و خرید عمده شال و روسری مارک توسط فروشنده ها و یا به صورت تکی توسط خود مشتری، قواعد مختلفی وجود دارد.شما با رعایت آن می‌توانید تیپ و استایلی متفاوت را ارائه دهید. با اطمینان در ادامه‌ی این مطلب این قواعد را بخوانید تا این بار خاطر بیشتری سراغ رنگ‌ ها وطراح‌ های درست بروید!

یک نکته مهم

یک  نکته ­ی مهم قبل از خرید برای روسری و شال بهار ۹۸، توجه به طیف­ های متفاوت رنگ در پوست است. رنگ‌ های خنثی برای هر پوستی می‌تواند مناسب باشد. اما باید در نظر داشت شناخت تن اصلی رنگ پوست، در انتخاب به افراد کمک می‌کند. شناخت رنگ پوست باعث می­شود روسری یا شال زنان های را بپوشند که آن­ ها  را زیباتر نشان می­دهد.

آزمایش دستبند طلایی

برای این کار می­توانید از آزمایش معروف دستبند طلایی استفاده کنید. چطوری؟ یک دستبند طلا بردارید و آن را روی یکی از مچ  های دست خود ببندید. سپس برای مقایسه یک دستبند نقره ای را روی مچ دیگر خود قرار دهید .حال ببینید با کدام دستبند پوست شما سالم تر و سر حال تر به نظر می­رسد. اگر دستبند نقره‌ ای پوست شما را شفاف‌ تر و زیبا تر نشان می­دهد تن پوست شما سرد است. اگر با دستنبند طلایی پوست خوش رنگ ‌­تری دارید تن پوست شما گرم است. حال که فهمیدید پوست سردی دارید یا گرم می­توانید انتخاب مناسبی در زمینه شال و روسری بهار۹۸ داشته باشید.

انتخاب شال بهار ۹۸ برای پوست­ های روشن

اگر شما پوستی سفید و روشن دارید پیشن هاد ما به شما استفاده از رنگ­ های پاستیلی است. چنانچه پوست روشن با تناژ سرد دارید ما رنگ­ های آبی پاستیلی، آبی نفتی، نوک مدادی و خردلی را به شما پیشن هاد می­دهیم . اگر پوست روشن با تناژ سرد دارید بهتر است رنگ­ های زرشکی، بنفش روشن و فیلی را انتخاب کنید.

نکت های که باید به آن توجه شود این است که یک شال سفید ساده برای پوست ­ هایی با تناژ رنگی خیلی روشن نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد.اگر شما دوست دارید شال و روسری سفید بپوشید، بهتر است از مدل­ های طرح­دار استفاده کنید.

در کانال شال و روسری تلگرام HSP می­توانید در هر لحظه و ساعت از به­ روز­ترین محصولات  شال و روسری ۹۸ دیدن کنید.

شال بهار 98

انتخاب شال بهار ۹۸ برای پوست‌ هایی گندمی

اگر پوستی گندمی دارید باید این خبر خوش را به شما بدهیم که تقریبا همه­ی رنگ­ ها به پوست شما می­آید. اگر پوست صورت­تان گندمی با تناژ سرد است، رنگ­ هایی از قبیل کرم پاستلی، سرم های و سفید برای شما مناسب است.اگر پوست شما گندمی با تناژ گرم است بنفش ­پاستلی، عنابی، مشکی به شما پیشنهاد می­شود. البته روسری­ هایی که پارچه براق دارند در طیف رنگی سرم های یا زرشکی هم انتخاب‌ های مناسبی برای شما هستند.

شما می­توانید در هر کجای این سرزمین که هستید بدون هرگونه محدودیت جغرافیایی ، خرید اینترنتی شال و روسری _ بدون نیاز به مراجعه حضوری _را از سایت HSP انجام دهید.

شال بهار 98

شال بهار ۹۸برای پوست­ های سبزه

برای کسانی که پوست سبزه­ی روشنی دارند، رنگ‌ های روشن در شال۹۸ و روسری۹۸ را پیشن هاد می­کنیم.رنگ­ های روشن می‌تواند رنگ صورتشان را روشن‌تر نشان دهد . رنگ‌ های تیره‌تر اما آن­ ها را کمی به رنگ تیره‌ی پوست­شان نزدیک­تر می‌کند. البته رنگ­ های طبیعی سفید و مشکی هم پوست­شان را می­تواند بسیار زیبا نشان دهند.کسانی که رنگ پوست متوسطی به لحاظ تیرگی و روشنی دارند با توجه به تیپ و سلیقه و آرایش صورت می‌توانند انتخاب‌ های وسیعی در دنیای رنگ‌ ها و طرح‌ های شال و روسری داشته باشند.

سایت الکترونیکی  hps به منظور دسترسی آسان مشتری به محصول و خرید عمده شال و روسری مارک راه اندازی شده است.خریدار می­تواند با مراجعه به سایت  تمامی محصولات را در دسته بندی  های متنوع مشاهده کند .این مورد را در نظر بگیرید این­کار بدون صرف هزینه­ی اضافی بابت رفت و آمد،انجام می­شود.

انتخاب شال  بهار۹۸ برای پوست تیره

نکته مهمی که افراد با پوست تیره باید در نظر بگیرند این است که سراغ روسری­ هایی با رنگ مات و کدر نروند. می­دانید چرا؟ به این خاطر که بازتاب رنگ شال و روسری، درخشش طبیعی پوستشان را هم از بین ببرد.به جای طوسی می­توانند سراغ رنگ موشی بروند و البته آبی کاربنی و زرد روشن را نباید فراموش کنند. رنگ‌ های نزدیک به رنگ خاکی و همچنین بازی با رنگ‌ های ارغوانی و بنفش هم می‌تواند زیبایی­شان را افزایش دهد.

فراموش نکنید که شال و روسری بهار ۹۸یکی از مهمترین اکسسوری‌ ها در تیپ شما است .روسری و شال ۹۸ پیش از همه لباس‌ ها و جزییات دیگر در تیپ شما دیده می‌شود. بنابراین سراغ خرید شال یا روسری بهار۹۸ باکیفیتی بروید که استایل شما را ارتقا می­دهد.

به منظور دسترسی آسان وآگاهی از جدید ترین طرح  ها، شما می­توانید با عضویت در کانال شال و روسری تلگرام ، علاوه بر آگاه شدن از محصولات جدید از مزیت  های خرید عمده شال و روسری مارک و تخفیف  های فصلی آگاه شده و خریدی مطلوب را انجام دهید.

شال بهار 98

در نظر گرفتن فصل در انتخاب رنگ شال بهار ۹۸

با تغییر کردن هر فصل رنگ لباس­ ها هم تغییر می کند. اگر می­خواهید استایل شیکی داشته باشید در درجه اول باید از رنگ­ های هر فصل حتما در استایل­تان استفاده کنید.مئلا در فصل بهارلباس­ هایی با رنگ بندی گرم طرفدار بیشتری دارد. همچنین صورتی یک رنگ بهاری است که در شکوفه­ های این فصل به خوبی دیده می­شود. صورتی رنگی ملایم و زیبایی است که خانم­ ها می­توانند از آن در این فصل استفاده کنند .همچنین می­توانند از پارچه­ های گلدار با رنگ­ های نرم وشاد مانند: مرجانی، آبی روشن. بنفش روشن، صورتی روشن استفاده کنید.

تابستان و بعد از آن

در فصل گرم تابستان می­شود از رنگ­ هایی با زمینه­ ی سایه روشن و خنک استفاده کرد .به طور مثال ترکیب آبی و صورتی،خاکی، سفید، زرد ، بنفش کمرنگ یا متمایل به ارغوانی را نام برد.قرمز و نارنجی رنگ­ های گرمی هستند که طراحان لباس برای لباس­ های پاییزه پیشنهاد ­می­کنند.

رنگ قرمز فوق العاده جذاب است و با رنگ­ های مشکی و سرم های ست می­شود .در زمستان ترکیبی از رنگ­ های غنی و عمیق مثل سیاه ، ابی تیره و پررنگ، قرمز سیر، زیتونی و رنگ­ های یخی مانند نقره ای مناسب می­باشند.

این نکته حائز اهمیت است که هرکس سلیقه خاص خودش را دارد و می­تواند به هر رنگی که دوست دارد لباس بپوشد. اما بد نیست با توجه به نکات ارائه شده در بالا انتخابی آگا هانه­تر داشته باشد.امیدواریم با مطالعه ­ی مطالب بالا  بتوانید با انتخاب­ های مناسب از استایل خود لذت ببرید.

شرکت شال و روسری HPS بزرگترین تولیدکننده شال و روسری کشور،با پخش عمده روسری و شال در طرح و رنگ­ های متنوع و کیفیت بالا در کنار شما خواهد بود.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.