خرید جنس به صورت عمده و فروش آن به صورت تکی یک راه برای سود آوری بالا در خرید و فروش است. خرید عمده شال ارزان و فروش آن به صورت تکی و قیمت پایین تر در ایران یک کسب و کار پربازده می باشد، در این روش شال به صورت عمده و در مغازه به صورت تکی و قیمت بالاتر فروخته می شود. با توجه به این که خرید شال و روسری در ایران بسیارپرطرفدار می باشد یک مغازه شال و روسری مشتریان زیادی را به خود جذب می کند ولی برای خرید عمده شال ارزان نکاتی هست که باید بدانیم:

چه محصول و برندی بخریم؟ از کجا بخریم؟ در چه بازه قیمتی خرید و فروش کنیم؟

کسب کار ساده و پرسود

 وقتی کسی تصمیم دارد یک کسب و کاری را راه بیاندازد و خرید و فروش کالایی را شروع کند اولین کار انتخاب کالا برای فروش است. این که چه کالایی را برای فروش انتخاب کند بستگی به خود شخص دارد بعضی افراد دوست دارند کالا و جنس مورد علاقه خود را خرید و فروش کنند و برخی دیگر با توجه به شرایط و کالاهای پرفروش تصمیم به انتخاب کالا می گیرند. اولین گام برای خرید و فروش انتخاب محصولی است که بتوان با قیمت کم از عمده فروشی تهیه کرد و در عین حال تقاضای زیادی هم برای خرید داشته باشد. خرید عمده شال ارزان می تواند گزینه مناسبی باشد چرا که شال و روسری مشتری زیادی دارد همچنین  تولید آن در ایران بالاست و عمده فروشی های بسیاری  در این زمینه فعالیت می کنند و به راحتی می توانیم با خرید عمده شال ارزان و فروش آن کسب و کار پرسودی برسیم.

شال

در کشور ما ایران استفاده از شال در درجه اول جنبه حفظ حجاب را دارد ولی استفاده از شال برای خانم ها تنها به کشورهای اسلامی ختم نمی شود و در سراسر دنیا زنان برای زیبایی، محافظت از سرما و گرما، جلوگیری از ورود گرد و غبار شال سر می کنند. شال ها جنس و طرح های گوناگونی دارند و برای مصارف گوناگون به بازار عرضه می شوند. انواع جنس شال عبارتند از:

 نخ، حریر، ساتن، ابریشم، لمه که هرکدام برای موقعیت و مصرف خاصی به فروش می رسد.

  • شال های نخی، به دلیل راحتی و سبکی بسیار پرطرفدار هستند. این شال ها کمتر سر می خورند و بادوام هستند می توان چندین بار آن ها را شست و اتو کرد بدون اینکه تغییری در زیبایی و کیفیت آن ایجاد شود. این شال ها قیمت مناسبی داشته و برای مصارف روزمره و مهمانی های دوستانه بسیارمناسب هستند. رنگ و طرح شالهای نخی ایرانی بسیار چشم نواز می باشند این شال ها در رنگ های روشن و تیره برای انواع مصارف به فروش می رسد. با خرید شال عمده ارزان با جنس نخ می توانید خریداران مختلفی را به سمت مغازه خود جذب کنید.
  • شال های حریر سبک و خنک هستند و برای فصول گرم سال مناسبند اما بیشتر از شال های نخی سر می خورند و بیشتر جنبه تزئینی دارند تا حجاب. این نوع شال ها برای مهمانی ها و مجالس مناسب می باشند.
  • شال های ساتن سطح صاف و براقی داشته و برای مجالس مناسب می باشد، اما زیاد سر می خورد و برای مصارف روزمره توصیه نمی شود.
  • ابریشم یک پارچه گران قیمت و زیبا می باشد شال ابریشمی سبک بوده چروک نمی شود و سر نمی خورد و بیشتر برای مجالس و مهمانی ها خریداری می شود.
  • شال لمه نیز داره رگه های براق بوده و مجلسی می باشد.

انواع طرح های شال و روسری

  • طرح کلاسیک شامل طرح گل، مینیاتور، اسلیمی و …
  • طرح مدرن شامل طرح راه راه، کج راه، زنجیری و …
  • تک رنگ که شامل رنگ های تیره و روشن می باشد.

هنگام خرید عمده شال ارزان مهم است که بدانیم کیفیت و طرح ظاهری بسیار مهم است و حتی بر برند ارجحیت دارد. مشتریان هنگام خرید به اولین چیزی که نگاه می کنند ظاهر شال می باشد. همچنین توجه کنید جنس خریداری شده دارای ایرادهایی مثل زده و طرح چاپی جابجا شده نباشد.

خرید عمده

 خرید عمده شال ارزان برای مغازه کار سختی نیست کافی است بدانید چه رنگ و طرح و جنسی در مغازه شما مشتریان بیشتری دارد و می توانید این شال ها را در مدت کمی به فروش برسانید.

از کدام عمده فروشی خرید کنیم؟

دومین گام انتخاب عمده فروشی برای خرید می باشد. این مرحله نیاز به دقت زیادی داشته و دشوار است و باید در مورد آن تحقیق و بررسی شود. انبارداران و توزیع کنندگان زیادی در سراسر ایران فعالیت می کنند که ما باید بهترین را ازمیان آن ها انتخاب کنیم. یک عمده فروشی که قیمت های خوب همراه با کیفیت مورد پسند دارد می تواند رسیدن به سود بالاتر را تضمین کند. امروزه سایت های زیادی به صورت عمده فعالیت می کنند که می توانند به صورت غیر حضوری محصولات شما را تأمین کنند. هنگام خرید از این گونه سایت ها از اعتبار آن یقین حاصل کنید و همچنین کیفیت کالا را هم مدنظر داشته باشید.

یک فروشنده خوب باشیم

وقتی می خواهید با خرید شال و روسری و فروش آن در آمد کسب کنید خیلی مهم است که اعتماد مشتری را جلب کنید تا مشتری بارها و بارها به مغازه شما برگردد.

شال و روسری در ایران جزء کالاهای پرفروش است و می تواند یک کسب و کار پر بازده برای شما باشد. امروزه تعداد مغازه هایی که به این کار روی آورده اند زیاد است و نیاز اساسی به تبلیغ احساس می شود. برای اینکه در این کار موفق باشیم باید مواردی را رعایت کنیم. اول اینکه فروشنده خوب و قابل اعتمادی باشیم صادق بوده و اطلاعات خوبی در مورد نیاز مشتری و جنس مناسب به او بدهیم. دوم بدانیم از کجا خرید کنیم که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم اینکه کیفیت اجناس آن مورد پسند مشتریان باشد. خرید عمده شال ارزان این فرصت را در اختیار شما قرارمی دهد تا هم با قیمت پایینی خرید داشته باشید و هم اجناس شما کیفیت خوبی داشته باشند.

در زیر به بعضی از ویژگی های یک فروشنده خوب و ترغیب مشتریان برای خرید اشاره شده است:

راه هایی برای متقاعد کردن مشتریان برای خرید

 قبل از اینکه مشتریان از شما خرید کنند، باید بتوانند به شما اعتماد کنند. آنها باید اطمینان داشته باشند که حرف های شما صحیح است، آنچه شما می فروشید با آنچه گفته می شود مطابقت دارد و حتی اگر چیزی در معامله رخ ندهد، از آنها پشتیبانی خواهید کرد.

مشکل این است که اعتماد به سرعت و از طریق حیله و تزویر نمی تواند برقرار شود. شرکت هایی که اعتماد مصرف کننده را از دست داده اند، این را خیلی خوب می دانند. وقتی سعی می کنند تصویر خود را ترمیم کنند، متوجه می شوند که تعداد معدودی از تبلیغات نمی توانند انجمن های منفی را در ذهن مردم خنثی کنند.

در عوض ، شما باید اعتماد مصرف کننده را به طور طبیعی کسب کنید. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

کاری کنید که به شما اطمینان داشته باشند

ابتدا مطمئن شوید که مشتریان هنگام خرید با شما احساس امنیت می کنند. حتی اگر نخواهید اجناس خود را به صورت حضوری بفروشید، مشتریان همچنان به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد و به شما اطمینان دارند

 از نظر اجتماعی فعال (و قابل رویت) باشید

فعال بودن در رسانه های اجتماعی به چندین روش به شما کمک می کند: شما برای نام تجاری خود چشم اندازی درست می کنید، فالوورهای بیشتری را جذب می کنید. هر چه بیشتر نام تجاری خود را در معرض دید خود قرار دهید، سریعتر می توانید اعتماد بیشتری  به دست بیاورید.

شما می توانید وقت خود را برای تهیه محتوای سایت خود صرف کنید، درگیر شدن با دنبال کنندگان جدید و قبلی، ارسال تصاویر و فیلم و یا به روز کردن مشتریان با اخبار و اطلاعات جدید مهم است. نکته اصلی این است که در یک بستر اجتماعی فعال  حضور داشته باشید.

به زبان ساده حرف بزنید

اگر در مورد محصول خود با استفاده از زبانی که مشتری شما می فهمد صحبت کنید بیشتر می فروشید. از کلمات قلمبه سلمبه استفاده نکنید و به زبان عامیانه خودتان حرف بزنید.

در مورد فواید محصول حرف بزنید

مشتریان هرگز بخاطر ویژگیهای محصول خریداری نمی کنند. آنها خرید می کنند زیرا مزایای این ویژگی را درک می کنند. متأسفانه بیشتر پیامهای فروش و بازاریابی در مورد ویژگی صحبت می کنند و به مشتریان اجازه نمی دهند مزایا را دریابند. اگر مشتری بداند جنسی که می خرد چه فایده ای برای او دارد بیشتر ترغیب به خرید می شود.

اگر فواید استفاده از محصول خود را به جای ویژگی های آن بگویید مشتری بیشتری کسب خواهید کرد. در اینجا در مورد راه های رسیدن به این هدف بحث می کنیم.

 تفاوت بین مزیت و ویژگی را بدانید

ویژگی چیزی است که یک محصول یا خدمات انجام می دهد. سود، منافع محصول یا خدمات برای مشتری است. مثلا:

اشتباه: “جنس این روسری از الیاف پنبه طبیعی است .” (ویژگی)

درست: “این روسری شما را در تابستان خنک نگه می دارد.” (سود)

 زبانی واضح ولی ساده داشته باشید

اگر اطلاعات با استفاده از کلمات ساده و قوی که احساسات را برانگیخته می کنند بیان شود، مشتریان سود و مزایای طولانی تر و آسان تری را درک می کنند.

اشتباه: این شال پرستیژ ایده آلی دارد.

درست: این شال به شما زیبایی خاصی می بخشد.

از کلیشه ها جلوگیری کنید.

هیچ چیز بیشتر از استفاده از کلیشه های تجاری خسته کننده و یا اصطلاحات بیش از حد فنی، گیج کننده نیست.

”  طرح مدرن ۲۰۱۷ یا طرح کلاسیک!!!”

درست: “شما می توانید میان این طرح ها انتخاب کنید.”

 لیست مزایا را کوتاه نگه دارید.

بیشتر افراد فقط می توانند دو یا سه موضوع را در حافظه کوتاه مدت خود نگه دارند. لیست های طولانی از مزایا فقط باعث سردرگمی می شوند.

اشتباه: “در اینجا ۱۰ مزیت برتر استفاده از محصول ما وجود دارد:”

درست: “دو مورد از مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپاریم …”

 بر آنچه که برای محصول شما بی نظیر است، تأکید کنید.

مزایایی که در دسته بندی محصولات شما وجود دارد می تواند مشتری را ترغیب به خرید کند … اما لزوماً از طرف شما نیست! از مزایایی استفاده کنید که شما را از رقابت متمایز می کند.

برای اینکه در حوزه خرید شال ارزان و فروش آن خوب بدرخشید هر روز سعی کنید فنون جدیدی در رابطه با فروشندگی یاد بگیرید.

شال عمده را ازکجا تهیه کنیم

بیشتر عمده فروشی های شال و روسری در تهران مستقر هستند و برای خرید شال عمده ارزان شما می توانید به شهر تهران مراجعه کنید. هنگام خرید عمده برای مغازه خود از طرح ها و رنگ های شال به خوبی اطلاع داشته باشید فصل و موقعیت را هم در نظر بگیرید مثلاً اگر نزدیک عید است خرید شما متفاوت خواهد بود با زمانی که نزدیک ایام محرم است. مکان مغازه خود را هم در نظر بگیرید بیشتر چه کسانی اطراف آن رفت و آمد می کنند. البته خانم ها تنوع شال و روسری را دوست دارند و اکثراً همه نوع شال از رسمی تا مجلسی را خریداری می کنند.

شال و روسری در ایران جزء کالاهای پرفروش است و می تواند یک کسب و کار پر بازده برای شما باشد. امروزه تعداد مغازه هایی که به این کار روی آورده اند زیاد است و نیاز اساسی به تبلیغ احساس می شود و برای اینکه در این کار موفق باشیم باید مواردی را رعایت کنیم اول اینکه فروشنده خوب و قابل اعتمادی باشیم صادق بوده و اطلاعات خوبی در مورد نیاز مشتری و جنس مناسب به او بدهیم. دوم بدانیم از کجا خرید کنیم که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم اینکه کیفیت اجناس آن مورد پسند مشتریان باشد. خرید عمده شال ارزان این فرصت را در اختیار شما قرارمی دهد تا هم با قیمت پایینی خرید داشته باشید و هم اجناس شما کیفیت خوبی داشته باشند.